Ράλλυ Ακρόπολις: Δεκαετία 2010
Ράλλυ Ακρόπολις: Δεκαετία 2010
Επρόκειτο για μια δεκαετία παρακμής του Ράλλυ Ακρόπολις (με βάση το Λουτράκι πλέον), το οποίο λόγω οικονομικών προβλημάτων υποβιβάστηκε από το Παγκόσμιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (ERC), παρότι η φύση του αγώνα το έκανε τον πιο σκληρό γύρο του WRC έως το 2013. Η αρχή είχε γίνει το 2010. Όπως είχε συμβεί και το 1995, στα πλαίσια του προγράμματος εναλλαγής αγώνων στο WRC για τη διατήρηση των διοργανώσεων ανά σεζόν, το Ράλλυ Ακρόπολις έμεινε εκτός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2010 και δεν διεξήχθη.
Ο αγώνας του 2011 χαρακτηρίστηκε από την κόντρα των ομόσταυλων Sebastien στη Citroen, με το νεαρό Ogier να αμφισβητεί το καθεστώς Loeb στην ομάδα. Στα αρχικά στάδια, o Petter Solberg με το ιδιωτικό Citroen DS3, πίεσε σκληρά στην Ελάτεια για να αναπτύξει διαφορά 20 δλ. από τους διώκτες του. Ο Jari-Matti Latvala έκανε ένα μετρημένο αγώνα έως ότου προδόθηκε από το πίσω διαφορικό του Ford Fiesta RS.
Ο Kajetanowicz κατέκτησε παράλληλα τον τίτλο του ERC, ακολουθώντας τα χνάρια του θρυλικού Sobieslaw Zasada, που είχε αγωνιστεί πολλές φορές στα ελληνικά χώματα τις δεκαετίες του 1960 και 1970. Ο Λάμπρος Αθανασούλας αναγκάστηκε να πουλήσει το μπαρ Waves στο Λουτράκι για να χρηματοδοτήσει την πρώτη του συμμετοχή στον αγώνα μετά από τέσσερα χρόνια, με την υποστήριξη του Lascaris Foundation και κατάφερε να πετύχει το στόχο του, ανεβαίνοντας στο βάθρο.
Το 2019, το Ράλλυ Ακρόπολις δεν διεξήχθη, με την ΟΜΑΕ να χαρακτηρίζει τη χρονιά ως έτος ανασύνταξης, ώστε να τεθούν υγιείς οικονομικές και θεσμικές βάσεις για τον αγώνα.
Proud Project Team
Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Κείμενα & Design: Γιάννης Λημναίος, Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30 Αυγούστου 2023