Οι Καρανικόλας-Κακαβάς με τη Ford CarCenter στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Το πλήρωμα της CarCenter, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, με ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο Ford Fiesta Rally3 και την τεχνική υποστήριξη της M-Sport, θα δώσουν το παρών τους στο Ράλλυ Ακρόπολις, με στόχο μία υψηλή επίδοση στην κατηγορία τους.

Οι Καρανικόλας-Κακαβάς με τη Ford CarCenter στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Το πλήρωμα της CarCenter, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, με ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο Ford Fiesta Rally3 και την τεχνική υποστήριξη της M-Sport, θα δώσουν το παρών τους στο Ράλλυ Ακρόπολις, με στόχο μία υψηλή επίδοση στην κατηγορία τους.

Το δίδυμο των Νώντα Καρανικόλα και Γιώργου Κακαβά, μετά την εντυπωσιακή τους εμφάνιση πέρυσι -με ίδιο Ford Fiesta Rally3- επανέρχονται στο αγωνιστικό σκηνικό του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2023, και πλέον, πέρα από την ατομική ευχαρίστηση, στοχεύει στη διάκριση μεταξύ ξένων και ελληνικών συμμετοχών, της συγκεκριμένης κατηγορίας και όχι μόνο.

Μία ματιά στις επιδόσεις των Νώντα Καρανικόλα και Γιώργου Κακαβά στο περυσινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις πιστοποιούν ότι οι βλέψεις δεν απέχουν από τις δυνατότητες. Αρκεί να θυμηθούμε εδώ, ότι με το Ford Fiesta Rally3 της CarCenter, οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, στην περυσινή τους συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις τερμάτισαν στην πρώτη θέση της κατηγορίας Rally3 μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων και στην 5η θέση της γενικής κατάταξης της κατηγορίας.

Ο αγώνας, που «δοκιμάστηκε» σκληρά από τις ακραίες βροχοπτώσεις και καταιγίδες, ξεκινά την Πέμπτη 07 Σεπτεμβρίου με την ιδιαίτερη χάραξη της Υπερειδικής Διαδρομής στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο, στο γνωστό επίσης και ως συναυλιακό χώρο, μερικές εκατοντάδες μέτρα νοτιότερα των εγκαταστάσεων της CarCenter. To 67ο Ράλλυ Ακρόπολις αποτελείται συνολικά από 15 Ειδικές Διαδρομές, θα έχει την βάση του στην Λαμία όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, ενώ τερματίζει το μεσημέρι της Κυριακής, 10 Σεπτεμβρίου στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας.

Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο από την M-Sport Poland, το τετρακίνητο Fiesta Rally3 αποτελεί ένα «σημαντικό σκαλοπάτι» για νέους οδηγούς που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία σε ράλλυ με τετρακίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η συμμετοχή των Νώντα-Γιώργου με το Fiesta Rally3 θα συστεγάζεται στο Service Park της Λαμίας με όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Junior WRC, αλλά θα βρίσκεται επίσης στο ίδιο camp με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford.

Τη συμμετοχή υποστηρίζουν ως μεγάλος χορηγός η CarCenter (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), και οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ – Castrol (διανομή λιπαντικών), Store Your Car (συντήρηση ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Total Pack (car parts & accessories) και Doulakis Parts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το Athens Voice media group.

Ο Νώντας Καρανικόλας δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που και φέτος θα έχουμε στην διάθεσή μας ένα ολοκαίνουργιο, εργοστασιακά προετοιμασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Ford Fiesta Rally3 με το οποίο θα προσπαθήσουμε να φανούμε ανταγωνιστικοί στην εν λόγω κατηγορία, όπως κάναμε και πέρυσι. Το γεγονός ότι με ίδιο αυτοκίνητο συμμετέχουν και τα πληρώματα της κατηγορίας Junior WRC, με τα οποία πέρυσι ήμασταν ανταγωνιστικοί σε χρόνους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, είναι ένα σημείο αναφοράς των ικανοτήτων και δυνατοτήτων του συνδυασμού μας».

«Και βέβαια, είναι πολύ σημαντικό ότι συγκρινόμενοι με τα νέα αστέρια του WRC, αυτά της κατηγορίας Junior, μόνο βελτιωμένοι θα βγούμε μέσα από την εξέλιξη του αγώνα. Στόχος μας είναι η διάκριση στο σύνολο του αγώνα στην κατηγορία WRC3 και φυσικά ο τερματισμός όσο γίνεται υψηλότερα σε αυτήν. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους χορηγούς μας για την υποστήριξή τους στο εγχείρημά μας, όπως και όλη την ομάδα των μηχανικών της MSport που θα φροντίζουν να έχουμε ένα άρτιο αυτοκίνητο σε όλη την εξέλιξη του αγώνα».

Ο Γιώργος Κακαβάς δήλωσε: «Είναι το δεύτερό μου Ακρόπολις και πλέον αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί πέρα από το γεγονός ότι μπορώ να αποδώσω ακόμα καλύτερα στον ρόλο μου ως συνοδηγός, έχουμε πλέον με τον Νώντα ένα επιπλέον κίνητρο σε επίπεδο γενικής κατάταξης στην κατηγορία μας. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του στόχου μας θα παίξει η κατάσταση των οδοστρωμάτων στα δεύτερα περάσματά μας από αυτές. Θα δούμε στην πορεία της εξέλιξης του αγώνα».

Βιογραφικά Στοιχεία Πληρώματος

Νώντας ΚαρανικόλαςΟδηγός: ΝΩΝTΑΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ

Ημ. Γέννησης: 6 Ιουλίου 1986

Τόπος Κατοικίας: Αθήνα

Σπουδές: Μηχανικός Οικονομίας και Διοίκησης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου-Χίος)

Πρώτος Αγώνας Ράλι: Ράλλυ Start Line 2020 με Ford Fiesta Rally5

Τίτλοι:

  • Πρωταθλητής Πανελληνίου Ράλλυ Χώματος Ελλάδος F2 (2020, 2021 & 2022)
  • Κυπελλούχος Πανελληνίου Ράλλυ Χώματος Ελλάδος F2 (2020, 2021 & 2022)
  • Κύπελλο 1ο Historic Acropolis Rally Legend (2022)
  • Κύπελλο Crosscar Open (2017)
  • Πρωταθλητής Crosscar 600 (2020)

Γιώργος ΚακαβάςΣυνοδηγός: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ

Ημ. Γέννησης: 19 Σεπτεμβρίου 1999

Τόπος Κατοικίας: Λαμία

Σπουδές: Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης (Πανεπιστήμιο Πειραιά)

Πρώτος Αγώνας Ράλλυ: Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Legend 2022 με Ford Escort RS Cosworth

Τίτλος:

  • Κύπελλο 1ο Historic Acropolis Rally Legend (2022)
  • Πρωταθλητής Συνοδηγών Πανελληνίου Ράλι Χώματος Ελλάδος F2 (2022)
  • Κυπελλούχος Πανελληνίου Ράλλυ Χώματος Ελλάδος F2 (2022)

FORD FIESTA RALLY3

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:

Τεχνολογία Ford EcoBoost Turbo Charged 1497cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι στη σειρά. Κεφαλή & μπλοκ κράματος.

Ρυθμιζόμενος περιοριστής 31 mm από τη FIA.

ΙΣΧΥΣ:

235 HP στις 5.000 σ.α.λ.

ΡΟΠΗ:

415 Nm στις 3.500 σ.α.λ.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ:

Νέο πεντατάχυτο διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων Sadev με επιμεταλλωμένα εμπρός και πίσω διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης.

Αποσύνδεση υδραυλικού συμπλέκτη με χειρόφρενο. Ηλεκτρονικός έλεγχος αναστολής. Συμπλέκτης AP Racing με δύο δίσκους.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

Νέα εμπρός και πίσω γόνατα McPherson με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger 3 κατευθύνσεων. Προαιρετικά ελατήρια και

αντιστρεπτικές μπάρες (Σκληρές/Μεσαίες/Μαλακές). Ενισχυμένες βάσεις ανάρτησης.

ΦΡΕΝΑ:

Δαγκάνες 4 εμβόλων Alcon. Αεριζόμενοι μπροστινοί δίσκοι AP Racing (Χώμα – 280 mm) (Άσφαλτος – 330

mm). Αεριζόμενοι πίσω δίσκοι AP Racing 280 χλστ. Υδραυλικό χειρόφρενο με κύριο κύλινδρο Alcon.

ΤΙΜΟΝΙ:

Υδραυλικά υποβοηθούμενο τιμόνι με κοντή κρεμαγιέρα.

ΤΡΟΧΟΙ:

OZ Racing – Χώμα – 6×15’’ / Άσφαλτος – 7×17’’

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ:

Life Racing F88 ECU και ψηφιακό ταμπλό. M-Sport PDU. Σύστημα Anti Lag 3 σταδίων. Λογισμικό Life Racing.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:

Μήκος: 4065mm, Πλάτος: 1735mm, Μεταξόνιο: 2490mm, Ελάχιστο Βάρος: 1210 kg.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!