Θέμης Χαλκιάς: “Στο Ράλλυ Ακρόπολις η επιτυχία από την αποτυχία δεν απέχει πολύ”

Ο Κυπελλούχος Χωμάτινων Ράλλυ του 2017 συμμετέχει σχεδόν ανελλιπώς σε Ελληνικούς και διεθνείς αγώνες από το 1997

Θέμης Χαλκιάς: “Στο Ράλλυ Ακρόπολις η επιτυχία από την αποτυχία δεν απέχει πολύ”

Ο Κυπελλούχος Χωμάτινων Ράλλυ του 2017 συμμετέχει σχεδόν ανελλιπώς σε Ελληνικούς και διεθνείς αγώνες από το 1997

Με τον Ανδρέα Βίγκο στα δεξιά του και πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta Rally2, ο Θέμης Χαλκιάς είναι έτοιμος για την εκκίνηση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο έμπειρος οδηγός αγώνων μιλά στο MotorOne.gr για την προετοιμασία ενόψει του αγώνα και τους στόχους που θέτει.

Τι σημαίνει το Ράλλυ Ακρόπολις για εσένα;

Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο λόγος που ξεκίνησα να αγωνίζομαι τόσο εγώ όσο και ο πατέρας μου, Βασίλης. Είναι ο απόλυτος χωμάτινος αγώνας, μία μοναδική περιπέτεια. Στο πέρασμα όλων αυτών των ετών οι εμπειρίες που έχουμε βιώσει τόσο ως συμμετέχοντες όσο και ως θεατές δεν μπορούν να συγκριθούν σχεδόν με τίποτα άλλο. Ιδίως όσο πλησιάζει ο αγώνας κοιμάσαι και ξυπνάς στην ιδέα του να πάρεις εκκίνηση στην Ακρόπολη, να μπεις στο αγωνιστικό, να οδηγήσεις σε αυτές τις τρομερές ειδικές διαδρομές και να εισπράξεις την αγάπη και το χειροκρότημα του κόσμου που εμάς μας στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και τον ευχαριστούμε από καρδιάς για αυτό.

Ποιες θυσίες πρέπει να κάνει ένας Έλληνας οδηγός για να συμμετάσχει σε έναν τόσο μεγάλο αγώνα;

Πραγματικά πάρα πολλές. Το βασικό αναμφίβολα είναι το οικονομικό κομμάτι καθώς το κόστος ενός τέτοιου αγώνα είναι αρκετά υψηλό. Ευτυχώς μας εμπιστεύονται πολύ σημαντικοί χορηγοί όπως η εταιρεία παραγωγής και εμπορίας λιπαντικών ELDON’S, τα λιπαντικά Gulf και η ασφαλιστική εταιρία Euroins. Επιπρόσθετα απαιτείται πάρα πολύς χρόνος και τρομερή σχολαστικότητα στην οργάνωση και στην προετοιμασία. Η επιτυχία από την αποτυχία δεν απέχει πολύ και όλα πρέπει να οργανωθούν και ρυθμιστούν με κάθε λεπτομέρεια. Ο αγώνας που εκκινεί από την Ακρόπολη αποτελεί απλά την κορυφή του βουνού. Μέχρι να φτάσουμε εκεί είναι η πραγματική δυσκολία.

Θα μας περιγράψεις μια στιγμή που θυμάσαι από κάποιο Ράλλυ Ακρόπολις;

Κορυφαία στιγμή αποτελεί το 2013 όπου στο τελευταίο παγκόσμιο Ακρόπολις, μέχρι το φετινό, καταφέραμε να τερματίσουμε στην 1η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων και την 4η στην τότε κατηγορία Production. Είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και οι στιγμές, ιδίως στον τερματισμό, δύσκολα περιγράφονται με λόγια.

Μια πρόβλεψη για τον ανταγωνισμό που περιμένεις;

Η δικιά μας κατηγορία, η RC2 με τα αυτοκίνητα R5 / Rally2, είναι με διαφορά η λαοφιλέστερη με 34 συνδυασμούς οπότε είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει τρομερός ανταγωνισμός και δύσκολα μπορούν να γίνει πρόβλεψη. Ostberg και Mikkelsen σίγουρα θα κυνηγήσουν τη νίκη αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τον Kajetanowich ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά τον αγώνα μας και πώς πρέπει να τον διαχειριστεί. Εμείς από την πλευρά μας θα κινηθούμε σε ρυθμούς που ξέρουμε από την εμπειρία μας και απαιτεί το Ακρόπολις με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατάταξη και όπως πάντα να προσφέρουμε θέαμα στους θεατές μας.

Μια πρόβλεψη για τη νίκη στη γενική κατάταξη;

Η σειρά εκκίνησης στο χώμα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Ιδίως στο φετινό Ακρόπολις όπου την 1η ημέρα μόνον μία ειδική επαναλαμβάνεται είναι δεδομένο ότι όσοι εκκινήσουν μετά την 5η-6η θέση έχουν σημαντικό πλεονέκτημα. Θεωρώ ότι Sordo και Tanak θα διεκδικήσουν την νίκη.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ειδική διαδρομή του φετινού αγώνα και γιατί;

Πολλές ωραίες και φημισμένες αναμφίβολα διαδρομές και φέτος ωστόσο η αγαπημένη μου είναι το Ελευθεροχώρι λόγω της ποικιλομορφίας της και του μοναδικού κλίματος που δημιουργούν οι θεατές σε γνωστά της σημεία.

Πώς βλέπεις τον φετινό αγώνα σε σχέση με τα προηγούμενα Ακρόπολις;

Ο αγώνας είναι πραγματικά πάρα πολύ καλά οργανωμένος και θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους. Όπως πάντα αναμένεται σκληρός και απαιτητικός και απαιτεί οδήγηση με μυαλό και τακτική. Οι ειδικές που έχουν επιλεγεί συνδυάζουν όλα τα χαρακτηριστικά που περιμένεις από ένα Ακρόπολις και είναι δεδομένο ότι ο κόσμος θα δημιουργεί τρομερή κερκίδα. Θέλω όμως να τους παρακαλέσω να σεβαστούν τους κριτές και την οργάνωση ως προς τα σημεία παρακολούθησης και παράλληλα να προστατέψουν το περιβάλλον. Τέλος θεωρώ εξαιρετική την προσθήκη της ειδικής στο Σύνταγμα καθώς θα αποτελέσει μία τρομερή card postal για την χώρα μας ενώ παράλληλα θα προβληθεί σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση. Καλό αγώνα σε όλα τα πληρώματα και τις ομάδες. Όλοι στον τερματισμό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!