Τα πιο εύηχα αυτοκίνητα του Goodwood

Παρακολουθήστε και ακούστε το… soundtrack από τα 13 αυτοκίνητα που παρήγαγαν τον πιο εντυπωσιακό ήχο στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

Σε αυτό το βίντεο, οι διοργανωτές του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, της ετήσιας γιορτής της αυτοκίνησης της Αγγλίας, συγκέντρωσαν τα 13 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στη φετινή εκδήλωση και παρήγαγαν τον πιο εντυπωσιακό ήχο κατά τη διάρκεια της ανάβασης.

Πρώτη παρουσιάζεται η BMW 635 CSi, η οποία το 1984 κατέκτησε τη νίκη στον πρώτο αγώνα της ιστορίας του DTM, του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού. Με τον 6κύλινδρο εν σειρά ατμοσφαιρικό κινητήρα 3,5 λίτρων και 300 ίππων, κατέκτησε τρεις νίκες στον αγώνα 24 Ωρών του Spa.

Ακολουθεί το τραγούδι του -κατασκευασμένου από την Cosworth- V12 κινητήρα 6,5 λίτρων (και 1.175 ίππων) της Aston Martin Valkyrie, του βρετανικού hypercar στου οποίου την εξέλιξη συνέβαλε και ο κορυφαίος τεχνικός της Formula 1, Adrian Newey.

Στη συνέχεια ηχεί ένα 2λιτρο 4κύλινδρο αγωνιστικό Nissan Primera με απόδοση 325 ίππων που συμμετείχε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (BTCC) το 1999, ακολουθούμενο από ένα Nissan Silvia S14 (γνωστό και ως 240SX) του 1998, με περιστροφικό κινητήρα, το οποίο είναι στημένο για drift.

Σειρά έχει η υψίσυχνο ουρλιαχτό στις 11.000 σ.α.λ. του 4λιτρου V12 κινητήρα 650 ίππων στο πίσω μέρος της αγωνιστικής Ferrari 333 SP του 1995. Μετά, ακολουθεί το ηλεκτρικό ηχόχρωμα υψηλών συχνοτήτων των δύο ηλεκτροκινητήρων του ταχύτατου fan car McMurtry Speirling των 1.000 ίππων που κατέρριψε το ρεκόρ της ανάβασης φέτος και μερικές φορές ακούγεται -και ίσως δείχνει λίγο- σαν μαχητικό αεροσκάφος.

Goodwood Festival of Speed

Τα ηνία παίρνει στη συνέχεια ο βαθύς ήχος της Sauber C9, του σπορ πρωτότυπου προδιαγραφών Group C που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1989, με 5λιτρο V8 της Mercedes, που αποδίδει 720 – 820 ίππους, ανάλογα την πίεση στο turbo (1,6 – 2,2 bar).

Σειρά έχει το… εκρηκτικό και φλογερό «Θηρίο του Τορίνο», ένα Fiat S76 του 1910, το οποίο είχε κατασκευαστεί για να καταρρίψει το επίγειο ρεκόρ ταχύτητας. Ήταν ικανό να αγγίξει τα 213 χλμ./ώρα, αντλώντας 294 ίππους στις 1.400 σ.α.λ. από τα 28.353 κ. εκ.(!) του 4κύλινδρου κινητήρα του.

Από τον κατάλογο δε θα μπορούσε να λείπουν και μονοθέσια της Formula 1, με την McLaren MP4/5B, με την οποία ο Ayrton Senna κατέκτησε το Πρωτάθλημα το 1990 και τον V10 3,5 λίτρων και περίπου 700 ίππων της Honda να αντηχεί στον περιβάλλονται χώρο.

Στους ίδιους συναρπαστικούς τόνους κυμαίνεται και η… σονάτα του 5λιτρου V12 της αγωνιστικής Ferrari 512 S του 1970, με ισχύ 550 ίππων. Μερικά μακρόσυρτα burnout μας επιτρέπουν να απολαύσουμε το βρυχηθμό του V8 (4.361 κ.εκ.) της αγωνιστικής BMW Z4 GT3 του 2014, με 515 ίππους.

Η Pagani Huayra R ξεκινά με ένα απίστευτο ουρλιαχτό του 6λιτρου V12 με απόδοση 850 ίππων. Για φινάλε, επελέγη Porsche 911 RSR του 2018, με τον 4λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα 510 ίππων να βγάζει τον απόλυτο αγωνιστικό τόνο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!