H Ferrari κατέκτησε την πρώτη της νίκη έπειτα από σχεδόν επτά χρόνια στο GT World Challenge Europe Sprint Cup, καθώς το δίδυμο των Ulysse de Pauw και Pierre-Alexandre Jean της AF Corse ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στον πρώτο εκ των δύο αγώνων στο Brands Hatch της Αγγλίας, όπου διεξήχθη ο πρώτος γύρος του τμήματος σπριντ του Πρωταθλήματος.
Ο πρώτος αγώνας ξεκίνησε με καραμπόλα στην εκκίνηση, την οποία κατάφερε να αποφύγει παρά… τρίχα ο Valentino Rossi, με τo Audi R8 της ομάδας WRT. Η καραμπόλα έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, αλλά μετά την επανεκκίνηση, ο Βέλγος Ulysse de Pauw κατάφερε να αναπτύξει διαφορά από την Mercedes του Jules Gounon (Auto Sport Promotion – ASP), που καθυστέρησε στο pit stop, λόγω χρονοβόρας αλλαγής πίσω αριστερού ελαστικού.
Μετά την αλλαγή οδηγών, ο Pierre-Alexandre Jean είχε αντίστοιχο προβάδισμα επί του Dries Vanthoor που οδηγούσε το άλλο Audi της ομάδας WRT, έχοντας αναλάβει από τον Charles Weerts. Ο επίσης Βέλγος Vanthoor Κατάφερε να πλησιάσει την πρωτοπόρο Ferrari προς το τέλος του αγώνα, όταν το #53 καθυστέρησε από έναν ντουμπλαρισμένο οδηγό, χωρίς όμως να βρεθεί αρκετά κοντά για να επιτεθεί. Το βάθρο συμπλήρωσε το άλλο πλήρωμα της ASP, με τους Raffaele Marciello και Timur Boguslavskiy.
Στο δεύτερο αγώνα, ο Raffaele Marciello ξεκίνησε δυναμικά και έχτισε μια διαφορά 9 δλ. Μέχρι να έρθει η ώρα αλλαγής οδηγών. Ο Timur Boguslavskiy κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμα αυτό, έως τα τελικά στάδια του αγώνα, που μείωσε το ρυθμό του, για να περάσει τη γραμμή τερματισμού πρώτος. Έπειτα από τα pit stop, ο Charles Werts βγήκε στην πίστα στη δεύτερη θέση και κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον επιτιθέμενο Jules Gounon, που έκανε το «1-3» για την ομάδα της ASP, ανεβαίνοντας στο βάθρο μαζί με τον Jim Pla. O Valentino Rossi (μαζί με τον Frédéric Vervisch), τερμάτισε το δεύτερο αγώνα στην 8η θέση.