Lamborghini LB744: Νέο πιο ελαφρύ και άκαμπτο σασί

Το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα της επερχόμενης Lamborghini LB744 είναι κατά 10% πιο ελαφρύ και με 25% μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με αυτό της Aventador.

Lamborghini LB744: Νέο πιο ελαφρύ και άκαμπτο σασί

Το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα της επερχόμενης Lamborghini LB744 είναι κατά 10% πιο ελαφρύ και με 25% μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με αυτό της Aventador.

Λίγο πριν την επίσημη αποκάλυψη του αντικαταστάτη της Lamborghini Aventador που θα γίνει αργότερα, μέσα στο μήνα, οι Ιταλοί επανέρχονται με ένα νέο teaser. Το όνομα της σε αυτή τη φάση είναι LB744 και αφορά ένα υβριδικό Plug-in supercar με V12 κινητήρα, που θα κατασκευαστεί πάνω σ’ ένα εντελώς νέο σασί μονοκόκ από ανθρακονήματα. Αυτό θα είναι κατά 10% πιο ελαφρύ σε σχέση με αυτό του προκατόχου της και παράλληλα θα έχει μεγαλύτερη ακαμψία κατά 25%.

Όπως τονίζει η Lamborghini αυτό θα είναι το πρώτο «super spors car» που θα έχει δομή εμπρός εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Έτσι, το κέρδος που προκύπτει αφορά τόσο την εξοικονόμηση βάρους, όσο και την ασφάλεια, η οποία παρουσιάζεται βελτιωμένη. Το εμπρός μέρος από carbon μπορεί να απορροφήσει τη διπλάσια ενέργεια από μια συμβατική κατασκευή όπως αυτή της τελευταίας Aventador.

Αλουμίνιο υψηλής αντοχής έχει χρησιμοποιηθεί στο πίσω μέρος του εξηλεκτρισμένου «Ταύρου», με ειδικές βάσεις για τα αμορτισέρ και την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Στόχος η μείωση του βάρους και η ενίσχυση της ακαμψίας, με κέρδος στη μείωση των συγκολλήσεων. Η «δίαιτα» ήταν απαραίτητη, προκειμένου να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος που θα προσθέσουν οι ηλεκτρικοί κινητήρες και η μπαταρία ιόντων λιθίου 3,8 kWh, στοιχεία τα οποία δεν είχε η προηγούμενη Aventador.

Στο κέντρο της LB744 βρίσκεται ένας νέος ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας 6,5 λίτρων, ο οποίος ζυγίζει 17 κιλά λιγότερα από τον προκάτοχό του. Σε συνδυασμό με την ισχύ που αποδίδουν οι τρεις ηλεκτροκινητήρες, η συνολική απόδοση φτάνει τους 1.000 ίππους. Όσον αφορά τη ροπή, ο θερμικός κινητήρας έχει 725 Nm, ενώ οι εμπρός ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν από 350 Nm ο καθένας.

Η δύναμη περνάει στο δρόμο μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Αυτό θα περάσει αργότερα και στη νέα Huracan που θα λανσαριστεί μέσα στο 2024. Ο τρίτος ηλεκτρικός κινητήρας βρίσκεται πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων και λειτουργεί ως μίζα – γεννήτρια. Στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς όταν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Επιπλέον, παρέχει ενέργεια στους εμπρός ηλεκτροκινητήρες μέσω της μπαταρίας που είναι τοποθετημένη στο τούνελ μετάδοσης.

Το όριο περιστροφής του κινητήρα της πιο ισχυρής Lamborgini είναι οι 9.500 σ.α.λ. Όταν ο V12 κινητήρας είναι απενεργοποιημένος η μετάδοση περνάει στους εμπρός τροχούς. Επίσης, το σύστημα Plug-in Hybrid περιορίζει σημαντικά κατά 30% τις εκπομπές CO2, όπως και την κατανάλωση, η οποία αναμένεται επίσης να είναι σημαντικά χαμηλότερη από αυτή της Aventador.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!