Έρχεται η νέα υβριδική Lamborghini με περισσότερους από 1.000 ίππους

Το μεγάλο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση κάνει η Lambroghini, με την αποκάλυψη των τεχνικών στοιχείων του Plug-in Hybrid συστήματος που θα τοποθετηθεί στην επερχόμενη Aventador.

Έρχεται η νέα υβριδική Lamborghini με περισσότερους από 1.000 ίππους

Το μεγάλο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση κάνει η Lambroghini, με την αποκάλυψη των τεχνικών στοιχείων του Plug-in Hybrid συστήματος που θα τοποθετηθεί στην επερχόμενη Aventador.

Η νέα Plug-in υβριδική Lamborghini προαναγγέλλει τις εξελίξεις στην ιταλική φίρμα. Η ιταλική μάρκα εναρμονίζεται με τις τάσεις της εποχής και παρουσιάζει τα στοιχεία του επερχόμενου supercar με τον κωδικό «LB744». Θα εφοδιάζεται με έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,5 λίτρων που θα συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ.

Τη βάση για την υποδοχή αυτής της τεχνολογίας θα αποτελέσει η επερχόμενη Aventador, με τον θερμικό κινητήρα να είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, έχοντας περιστραφεί κατά 180 μοίρες. Ζυγίζει μόλις 218 κιλά και είναι 17 κιλά πιο ελαφρύς σε σχέση με τον προκάτοχό του. Επίσης είναι πιο ισχυρός, αποδίδοντας 825 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ.

Η LB744 εισάγει μια νέα υβριδική αρχιτεκτονική και μια νέα γενιά V12. Το αυτοκίνητο λανσάρεται ως το πρώτο εξηλεκτρισμένο όχημα υψηλών επιδόσεων – HPEV. Για τη μετάδοση φροντίζει νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με 8 σχέσεις, που είναι τοποθετημένο εγκάρσια και πίσω από τον θερμικό κινητήρα, με τον έναν από τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες να ενσωματωμένος σ’ αυτό.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 3,8 kWh είναι τοποθετημένη εκεί που παλαιότερα υπήρχε το τούνελ μετάδοσης, στο κέντρο του αυτοκινήτου. Επίσης, για πρώτη φορά, η τετρακίνηση θα είναι ηλεκτρική, με κάθε τροχό εμπρός να έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα, με τον τρίτο να μεταφέρει κίνηση στους πίσω τροχούς.

Συνδυαστικά, η απόδοση του θερμικού και των τριών ηλεκτρικών κινητήρων ξεπερνάει τους 1.015 ίππους. Στα 750 Nm του κινητήρα εσωτερικής καύσης, έρχεται να συμβάλουν 350 Nm κάθε ένας από τους εμπρός ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά και 110 kW (150 ίππους) ισχύος αντίστοιχα. Υπάρχει επίσης λειτουργία torque vectoring, για καλύτερη πρόσφυση και οδική συμπεριφορά. Όταν το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά η μετάδοση περνάει μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ η κίνηση στον πίσω άξονας ενεργοποιείται όταν υπάρχει ανάγκη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!