Δοκιμάζουμε το MG EHS Plug-in Hybrid

Tο plug-in υβριδικό MG με τον κωδικό EHS ανήκει στα C-SUV και δείχνει ικανό να δελεάσει το κοινό της κατηγορίας.

Δοκιμάζουμε το MG EHS Plug-in Hybrid

Tο plug-in υβριδικό MG με τον κωδικό EHS ανήκει στα C-SUV και δείχνει ικανό να δελεάσει το κοινό της κατηγορίας.

MG EHS Plugin Hybrid: Για την MG που εδραιώθηκε στο χώρο του αυτοκινήτου πριν από έναν αιώνα, η αναγέννηση ήρθε μετά την εξαγορά της από την Nanjing Automobile Corporation το 2005 και την μετέπειτα ενσωμάτωσή της στον κινεζικό όμιλο SAIC Motor το 2007.

Η δεύτερη ζωή της πάλαι ποτέ εμβληματικής βρετανικής μάρκας που επέστρεψε στη χώρα μας, προκύπτει με σύγχρονες προτάσεις απόλυτα εναρμονισμένες στο επίκαιρο μονοπάτι της αυτοκίνησης.

Οι SUV προτάσεις είναι διαθέσιμες και εκπέμπουν την μεγαλοπρέπεια του κατασκευαστή και μπορεί η ZS πρόταση ως εισαγωγή να μην διαθέτει ακόμα υβριδική παρουσία(όχι για πολύ), όμως ένα σκαλοπάτι ψηλότερα η κατάσταση αλλάζει.

Τo HS δηλώνει το οικογενειακό C-SUV πρόσωπο της MG και είναι διαθέσιμο τόσο με κινητήρα βενζίνης, όσο και σε υβριδική έκδοση PHEV (ΕHS), με την οποία ασχολούμαστε εδώ.

Πρώτη εικόνα

  • Η plug-in υβριδική έκδοση του HS (PHEV)
  • Μήκος στα 4,61 μ. και 145 χιλ. απόσταση από το έδαφος
  • Το MG EHS είναι ένα οικογενειακό C-SUV

H premium αύρα είναι ορατή στην πρώτη, αλλά και στην δεύτερη ματιά. Δυναμική εμφάνιση με σπορτίφ εικόνα και επιβλητικότητα που είναι εμφανής και διαφοροποιείται σε σχέση με την αποκλειστικά θερμική έκδοση.

Η εύστοχη σχεδιαστική παρουσία ακολουθεί επίκαιρες παραπομπές στην αφρόκρεμα της αγοράς. Τo ΕHS διαφέρει εμφανισιακά στα σημεία από το θερμικό αδέρφι του, αλλά παραμένει φυσικά στο ύφος της κλάσης του προσεγγίζοντας επίσης αρχοντικά τη θέση του εκεί. Δηλώνει την επιβλητικότητά του ως οικογενειακό C-SUV και είναι το πληθωρικά σερβιρισμένο ως  το plug-in πρόσωπο της MG με μήκος στα 4,61 μ. και με απόσταση από το έδαφος 145 χιλ.

Εσωτερικός κόσμος

  • Οθόνες 12,3 ιντσών για τα όργανα και 10,1 ιντσών για το infotainment
  • Premium αύρα εσωτερικού, ποιότητας, υλικών, συναρμολόγησης
  • Χώρος αποσκευών 448 λίτρων

Αν στην υπόθεση ZS η συνολική προσφορά σε εκπλήσσει ευχάριστα, εδώ εντυπωσιάζει. Ένα ευρύχωρο εσωτερικό, υπέρπληρες εξοπλισμού με digital απεικόνιση πληροφοριών και γεμάτο προηγμένα και έξυπνα gadgets σε καλωσορίζει σε ένα κόσμο πλούσιων παροχών. Ακόμα και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού είναι διαθέσιμα από το βασικό, πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού του.

Το MG EHS σε προσκαλεί σε αρχοντικές μετακινήσεις – αποδράσεις προσφέροντας ευρυχωρία, ηλεκτρικά καθίσματα, και έξυπνες τεχνολογίες. Ο πίνακας οργάνων είναι 100% ψηφιακός με οθόνη υψηλής ευκρίνειας και διαγώνιο 12,3 ιντσών, ενώ η οθόνη αφής των πολυμέσων έχει διαγώνιο 10,1 ίντσες κι υποστηρίζει Android Auto και του Apple CarPlay. Στην ευρυχωρία και στην premium αύρα του σαλονιού του συμπληρώστε και έναν χώρο αποσκευών 448 λίτρων ή 1.375 με αναδιπλωμένο το πίσω κάθισμα, κάτι που υπερκαλύπτει το μεταφορικό του έργο.

Οδηγικός χαρακτήρας

  • Σύστημα PHEV με απόδοση 258 ίππους και 370 Nm ροπής
  • Ηλεκτρική αυτονομία που προσεγγίζει τα 40 χλμ.
  • Κατανάλωση έως 6 λτ./100 χλμ. χωρίς να φυλάγεσαι

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει τον 1.5 Turbo με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων που κρύβει μια ιδιαιτερότητα. Όταν το EHS κινείται με το υβριδικό σύστημα αυτό συμβαίνει μέσω των έξι σχέσεων του κιβωτίου, ενώ με αποκλειστική χρήση ηλεκτροκινητήρα προσομοιώνει τη λειτουργία κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 16,6 kWh και σύμφωνα με την MG για μια πλήρη φόρτιση σε AC, χρειάζονται 4,5 ώρες.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 258 ίππους και μαζί με τη ροπή των 370 Nm, δίνει μια καλή εικόνα και στις επιδόσεις που έρχονται αβίαστα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια(0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 και τελική ταχύτητα χλμ./ώρα).

Η ανακοινώσιμη ηλεκτρική αυτονομία των 52 χλμ. στην πράξη προσεγγίζει τα 40 χλμ. ενώ η επιβεβαίωση της κατανάλωσης του κατασκευαστή(1,8 λτ./100 χλμ.), αναζητά τις ιδανικότερες των  συνθηκών, που σημαίνει ότι στα χέρια μας και κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν εμφανίστηκε ως τιμή. Από την άλλη όμως το EHS δεν καβάλησε ποτέ τα 6 λτ./100 χλμ. κάτι σημαντικό από τη στιγμή που συζητάμε για SUV που προσεγγίζει τα 1.800 κιλά βάρους.

Η οδηγική γνωριμία με το Plug-in Hybrid EHS άφησε τις θετικές του εντυπώσεις τόσο με τις επιδόσεις του όσο και με τη συνολική του προσέγγιση στην απόδοση συμπεριφοράς. Και εδώ απουσιάζει η σπορ φιλοσοφία χωρίς όμως να νοιώθεις ότι κάτι δεν συμβαίνει σωστά.

Φιλικό, εύχρηστο και αποτελεσματικό τόσο σε αστικές συνθήκες όσο και εκτός, δείχνει να ανταποκρίνεται θετικά σε ότι του ζητήσεις. Η ανάρτηση αντιδρά ποιοτικά, οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες και μπορεί η αίσθηση τιμονιού και φρένων να μην συναγωνίζεται την αφρόκρεμα της κατηγορίας του, παρόλα αυτά το αποτέλεσμα έχει θετικό πρόσημο. Στα θετικά συγκαταλέγεται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα «XDS» το οποίο προσομοιώνει αποτελεσματικά τη λειτουργία διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ώστε να περιορίζεται το χαζοσπινάρισμα στον εσωτερικό κινητήριο τροχό μέσα στη στροφή.

Τελικά;

Αν έχεις απομακρυνθεί από την plug-in επιλογή κυρίως λόγω υψηλού κόστους απόκτησης, η MG έχει τον τρόπο να σε κάνει να το ξανασκεφτείς. Πληρέστατο σε παροχές, εξοπλισμό και με έμφαση στην ευρωπαϊκή φινέτσα έχει όλα τα εφόδια για να κερδίσει την εκτίμηση του ενδιαφερόμενου που αναζητά προσιτό και ευρύχωρο plug-in hybrid. H εγγύηση των επτά ετών (ή 150.000 χιλιομέτρων) και η τιμή είναι υπερ του, ανάμεσα στον ικανότερο ανταγωνισμό που διαμορφώνει την κατηγορία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!