To Hyundai Casper υποψήφιο για το ρόλο του entry-level ηλεκτροκίνητου

Η κορεατική φίρμα αναζητά ένα σημείο εισόδου στην ηλεκτρική της γκάμα προκειμένου να αντιμετωπίσει το επικείμενο, αντίστοιχου μεγέθους ανταγωνισμό από το VW Group

To Hyundai Casper υποψήφιο για το ρόλο του entry-level ηλεκτροκίνητου

Η κορεατική φίρμα αναζητά ένα σημείο εισόδου στην ηλεκτρική της γκάμα προκειμένου να αντιμετωπίσει το επικείμενο, αντίστοιχου μεγέθους ανταγωνισμό από το VW Group

Έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις με το Ioniq 5 και το πρόσφατο Ioniq 6, η Hyundai σχεδιάζει τη διεύρυνση του ηλεκτρική της portfolio προς τα κάτω, σχεδιάζοντας ένα προσιτό και αμιγώς ηλεκτροκίνητο city car το οποίο θα κληθεί αναλάβει το βάρος του ανταγωνισμού έναντι επικείμενων μοντέλων όπως το VW ID.Life και το Cupra UrbanRebel.

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής marketing της Hyundai για την Ευρώπη, Andreas-Christoph Hofmann, το νέο μοντέλο έχει ήδη μια θέση ανάμεσα στο πληθωρικό portfolio 11 νέων ηλεκτρικών μοντέλων που η κορεατική φίρμα θα λανσάρει έως το 2030 στη γηραιά ήπειρο, ενώ από πλευράς τιμής θα στοχεύσει στην «περιοχή» των 20.000 ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, με δεδομένο ότι ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης και ενός μικρού μεγέθους ενέχει υψηλά κόστη εξέλιξης ενώ ταυτόχρονα πρέπει να τιμολογείται με ελκυστικό τρόπο, δεν αποκλείεται η Hyundai να επιλέξει να προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση ενός ήδη υφιστάμενου μοντέλου της από το να εξελίξει εξαρχής μια νέα πρόταση.

Ιδανικό υποψήφιο για το συγκεκριμένο σενάριο θα μπορούσε να αποτελέσει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του Hyundai Casper, ενός μικρού crossover το οποίο αν και διατίθεται αποκλειστικά στην Νότια Κορέα, είχε συγκεντρώσει ιδιαιτέρως εγκωμιαστικά σχόλια σε όλο τον κόσμο όταν πρωτοεμφανίστηκε.

Για την ακρίβεια, η περίπτωση μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Casper με προορισμό τη γηραιά ήπειρο θα αποτελούσε αυτό που θα αποκαλούσε κανείς “win-win situation”, καθώς αφενός το μικρό του μέγεθος και αφετέρου η pop σχεδιαστική προσέγγιση ενός crossover, αποτελούν ένα συνδυασμό που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στην ευρωπαϊκή επικράτεια.

Όπως και να έχει με την τελική επιλογή της κορεατικής φίρμας, το νέο μοντέλο θα έχει να αντιμετωπίσει τα επερχόμενα VW ID.Life και Cupra UrbanRebel τα οποία ήδη βρίσκονται υπό εξέλιξη από τον γερμανικό όμιλο ενώ θα ακολουθήσει και το ηλεκτρικό ισοδύναμο δια χειρός Skoda. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα συστάσεις, τα τρία παραπάνω μοντέλα θα βασίζονται σε μια μικρότερη παραλλαγή της πλατφόρμας MEB ενώ σε όρους αυτονομίας αναμένεται να προσφέρουν περί τα 400 χλμ.

Κάτι αντίστοιχο σε επίπεδο αυτονομίας θα πρέπει να περιμένουμε και από το μοντέλο της Hyundai το οποίο αν και προς το παρόν δεν έχει κλειδώσει ως προς τον χρόνο άφιξης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!