Ανανεώθηκε η McLaren GTS

Η McLaren GT ανανεώθηκε για το 2024, με νέο όνομα, περισσότερη ισχύ και βελτιώσεις στο πλαίσιο.

Ανανεώθηκε η McLaren GTS

Η McLaren GT ανανεώθηκε για το 2024, με νέο όνομα, περισσότερη ισχύ και βελτιώσεις στο πλαίσιο.

Το πιο άνετο μοντέλο της McLaren ανανεώθηκε ελαφρώς για το 2024, αλλάζοντας παράλληλα το όνομά του από GT σε GTS. Το διθέσιο supercar, με τον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα, δεν έχει αλλάξει δραματικά, ούτε η V8 κινητήρια μονάδα. Αλλά η McLaren είναι κατηγορηματική ότι η μοναδική της προσέγγιση σε ένα αυτοκίνητο για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έχει αναβαθμιστεί μέσω μιας σειράς λεπτών βελτιώσεων. Η νέα McLaren GTS είναι διαθέσιμη για παραγγελία από τώρα και θα φτάσει στους πελάτες στις αρχές του 2024.

Τα βασικά στοιχεία της GTS παραμένουν αναλλοίωτα. Πάνω στο κεντρικό πλαίσιο από ανθρακονήματα, το οποίο είναι τύπου «μπανιέρας», βρίσκονται δύο υποπλαίσια αλουμινίου: το ένα συγκρατεί την εμπρός ανάρτηση και το άλλο τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και την πίσω ανάρτηση.

Ο twin-turbo 4λιτρος V8 κινητήρας έχει βελτιωθεί, ώστε να αποδίδει 15 επιπλέον ίππους (οι οποίοι αυξήθηκαν τώρα στους 635 ίππους), με μέγιστη ροπή 630 Nm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που μεταδίδει κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω του συστήματος Brake Steer της McLaren, το οποίο καταργεί την ανάγκη για ένα παραδοσιακό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το σύστημα Proactive Damper Control της McLaren, το οποίο χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό ελατηρίων και προσαρμοστικών αμορτισέρ με στάνταρ αντιστρεπτικές ράβδους. Δεν πρόκειται όμως για το πλήρως ενεργό σύστημα Proactive Chassis Control που διασυνδέει υδραυλικά τα αμορτισέρ και καταργεί τις αντιστρεπτικές ράβδους, όπως στη νέα 750S.

Αν και δεν πρόκειται για ένα παραδοσιακό τεχνικό σχέδιο για ένα grand tourer, η εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή σημαίνει ότι η GTS χάνει 10 κιλά (τώρα 1.520 κιλά) από τον προκάτοχό της. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις είναι ακόμη πιο εντυπωσιακές, φτάνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 327 χλμ./ώρα. Τα φρένα είναι στάνταρ κεραμικά, με δίσκους 390 χιλιοστών μπροστά και 380 χιλιοστών πίσω, σε συνδυασμό με δαγκάνες έξι και τεσσάρων εμβόλων, αντίστοιχα.

Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση περιορίζονται σε ένα διακριτικά τροποποιημένο εμπρός προφυλακτήρα και διακοσμητικά στοιχεία, καθώς και σε ένα νέο σετ τροχών αλουμινίου. Υπάρχουν επίσης νέες επιλογές χρωμάτων και επενδύσεων στο εσωτερικό, με έμφαση στη διατήρηση μίας καθαρής καμπίνας, που συνδυάζεται με υλικά κορυφαίας ποιότητας. Διατηρεί επίσης την προαιρετική ηλεκτροχρωμική γυάλινη οροφή που μπορεί να χρωματιστεί κατά παραγγελία.

Παρά τον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα, η GTS εξακολουθεί να προσφέρει έναν λογικό χώρο αποσκευών, με χώρους αποθήκευσης εμπρός και πίσω, καθώς και κάποιους αποθηκευτικούς χώρους πίσω από τα καθίσματα. Ο συνολικός χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 570 λίτρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!