Το Toyota Hilux έχει πουλήσει πάνω από 21 εκατομμύρια μονάδες από το 1968, αλλά ποτέ δεν είχε ηλεκτρική υποβοήθηση, μέχρι τώρα. Το νέο Hilux Hybrid 48V μόλις αποκαλύφθηκε, και η Toyota αναφέρει ότι μπορούμε να το περιμένουμε στην Ευρώπη από τα μέσα του 2024. Για την Toyota, η ιδέα ενός εξηλεκτρισμένου Hilux δεν είναι κάτι καινούργιο.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη αποκαλύψει μια πρωτότυπη έκδοση ενός Hilux με κινητήρα υδρογόνου και το EPU Concept αποτελεί μια προεπισκόπηση ενός compact αμιγώς ηλεκτρικού pick-up φορτηγού. Η ηλεκτροκίνηση έρχεται στην ευρύτερη αγορά των pick-up, με την Tesla να λανσάρει το Cybertruck, τη Ford να έχει κατασκευάσει το αμιγώς ηλεκτρικό F-150 Lighting και να σχεδιάζει μια plug-in υβριδική έκδοση για το Ranger, και την Isuzu να ανακοινώνει ότι έρχεται το ηλεκτρικό της φορτηγό.
Όσον αφορά το Hilux Hybrid 48V, η ισχύς προέρχεται από μια ήπια υβριδική διάταξη 48V, οπότε το όχημα δεν έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Ο υφιστάμενος κινητήρας diesel 2,8 λίτρων του υπάρχοντος μοντέλου συνδυάζεται με μια γεννήτρια με ιμάντα, η οποία φορτίζει μια μπαταρία 48V που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Μόλις φορτιστεί, η μπαταρία παράγει 16 ίππους και 65 Nm ροπής για να ενισχύσει την επιτάχυνση, την ισχύ και την αποδοτικότητα. Η Toyota δεν αναφέρει πώς αυτό επηρεάζει τον χρόνο επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα των 10,7 δευτερολέπτων του diesel.
Η Toyota ισχυρίζεται ότι το Hilux Hybrid βελτιώνει το μοντέλο και με άλλους τρόπους, με καλύτερες επιδόσεις πέδησης και πιο ομαλή οδήγηση. Το σύστημα stop-start επιτρέπει στον κινητήρα να παραμείνει σβηστός για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κατά την οδήγηση, γεγονός που μειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την οικονομία καυσίμου έως και 5%. Υπάρχει επίσης ταχύτερη απόκριση του γκαζιού από στάση, που προκύπτει από την ηλεκτρική υποβοήθηση.
Το Hilux Hybrid δε θα είναι διαθέσιμο στο εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού Cruiser αλλά μόνο στην ανώτερη έκδοση Invincible και όχι στην κορυφαία έκδοση GR Sport. Υπάρχει επιπλέον δυνατότητα ρύθμισης του ελέγχου ευστάθειας του Hilux με το υβριδικό σύστημα, με πέντε διαθέσιμες προεπιλογές: Dirt, Sand, Mud, Deep Snow ή Rock. Αν θέλετε να βρέξετε το Hilux Hybrid, μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους έως και 700 χλστ. Η Toyota δεν έχει αποκαλύψει πόσο θα κοστίζει το Hilux Hybrid όταν καταφθάσει το επόμενο καλοκαίρι, αλλά αναμένουμε αυξήσεις σε σχέση με το υφιστάμενο Invincible των 47.610 ευρώ.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ