Toyota EPU: Σκληροτράχηλο pick-up με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης

Το πρωτότυπο pick-up φορτηγό επόμενης γενιάς που παρουσίασε η Toyota είναι ηλεκτρικό και μικρότερο -αλλά πιο πρακτικό- από το πετρελαιοκίνητο Hilux.

Toyota EPU: Σκληροτράχηλο pick-up με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης

Το πρωτότυπο pick-up φορτηγό επόμενης γενιάς που παρουσίασε η Toyota είναι ηλεκτρικό και μικρότερο -αλλά πιο πρακτικό- από το πετρελαιοκίνητο Hilux.

Η Toyota παρουσίασε το μεσαίου μεγέθους concept του ηλεκτρικού pick-up φορτηγού EPU πριν από την πλήρη αποκάλυψή του στο Tokyo Motor Show αργότερα αυτή την εβδομάδα. Τοποθετημένο δίπλα στο ανανεωμένο Toyota Land Cruiser Se, το EPU δείχνει το όραμα της μάρκας για ένα μελλοντικό pick-up φορτηγό με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Με μήκος 5,07 μέτρα, το EPU είναι κατά 255 χιλιοστά μικρότερο από το υπάρχον Toyota Hilux. Ωστόσο, το μεταξόνιο των 3,35 μ. του concept, είναι κατά 265 χλστ. μεγαλύτερο. Αυτό είναι εμφανές στις φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η Toyota: εκτός από τα τυπικά στοιχεία ενός pick-up, όπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το EPU αποκτά μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω.

Αυτό θα κάνει το pick-up πιο ευρύχωρο στο εσωτερικό του. Μέχρι στιγμής μας έχει δοθεί μόνο μια εικόνα από το ταμπλό του αυτοκινήτου, το οποίο διαθέτει μια ασυνήθιστη διάταξη διπλής οθόνης και ένα τιμόνι τύπου ζυγού που ενδέχεται να διχάσει. Υπάρχει ένα μεγάλο ράφι μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού και ένα σχεδόν επίπεδο δάπεδο, τονίζοντας την αίσθηση του χώρου.

Η Toyota αναφέρει ότι το πίσω μέρος της καμπίνας συνδέεται τολμηρά με το πίσω μέρος για να φιλοξενήσει ποικίλα πράγματα, υποστηρίζοντας ένα ευρύ φάσμα κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των υπαίθριων δραστηριοτήτων.

Από τις εικόνες, μπορούμε να δούμε ότι αυτό περιλαμβάνει αξεσουάρ όπως μια σχάρα για βάρκες ή σανίδες του σερφ, αν και δεν έχουν δοθεί περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν. Φαίνεται ότι το EPU θα αποκτήσει επίσης μια καινοτόμο σχεδίαση της πίσω θύρας, που γλιστράει προς τα έξω για να επεκτείνει το μήκος του χώρου φόρτωσης.

Δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με το σύστημα κίνησης του EPU όταν φτάσει η έκδοση παραγωγής, ούτε τι μπαταρία ή την αυτονομία του. Γνωρίζοντας όμως τα σχέδια της Toyota να προσφέρει αυτοκίνητα με αυτονομία 800 ή περισσότερων χλμ. έως το 2026, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το EPU θα βρίσκεται ανάμεσα στα ηλεκτρικά οχήματα με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του. Μια κατηγορία που αυτή τη στιγμή, αποτελείται από ένα μόνο μοντέλο: το Maxus T90EV.

Θα μάθουμε περισσότερα για το πενταθέσιο EPU εν ευθέτω χρόνω, αλλά η Toyota έχει υποσχεθεί τη συνήθη ησυχία του EV και ένα χαμηλό κέντρο βάρους για καλύτερη σταθερότητα, χειρισμό και άνεση στην οδήγηση. Η ιαπωνική εταιρεία ανέφερε επίσης ότι το monocoque πλαίσιο θα προσφέρει υψηλή αντοχή, ένα βασικό χαρακτηριστικό σε αυτό το τμήμα της αγοράς.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Toyota στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!