Nissan Hyper Force: O ηλεκτρικός διάδοχος του GT-R

Το τελευταίο από τα πέντε concept που παρουσίασε η Nissan στην Έκεθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο είναι ένα ηλεκτρικό supercar 1.360 ίππων με τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης.

Nissan Hyper Force: O ηλεκτρικός διάδοχος του GT-R

Το τελευταίο από τα πέντε concept που παρουσίασε η Nissan στην Έκεθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο είναι ένα ηλεκτρικό supercar 1.360 ίππων με τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης.

Φαίνεται ότι ο… Godzilla κάνει την επιστροφή του, καθώς το νέο της Nissan Hyper Force Concept που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο μας δίνει μια πρώτη γεύση από αυτό που θα μπορούσε να αποτελεί την επόμενη γενιά του Nissan GT-R.

Το τελευταίο GT-R (γενιάς R35) φημιζόταν για την αξιοσημείωτη επιτάχυνση και την πρόσφυση με κίνηση σε όλους τους τροχούς, αλλά το όραμα της Nissan για ένα επόμενης γενιάς αμιγώς ηλεκτρικό supercar υψηλών επιδόσεων κάνει ένα βήμα παραπέρα. Το concept Hyper Force αποδίδει έως και 1.360 ίππους, δηλαδή διπλάσιους από ένα GT-R Nismo και διαθέτει μια προηγμένη έκδοση της τεχνολογίας τετρακίνησης e-4ORCE της ιαπωνικής μάρκας.

Το SUV Nissan Ariya είναι διαθέσιμο με e-4ORCE AWD, με τη μορφή ενός συστήματος κίνησης με δύο κινητήρες, αν και αναμένουμε ότι το Hyper Force θα μπορούσε να εφοδιάζεται με τρεις ή ακόμα και τέσσερις κινητήρες για να παράγει τη θηριώδη ισχύ του.

Το Hyper Force Concept διαθέτει επίσης μια μπαταρία στερεάς κατάστασης (ASSB), η οποία είναι ελαφρύτερη, με πυκνότερη συγκέντρωση ενέργειας και υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης από τις αντίστοιχες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η Nissan ελπίζει να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία έως το 2028.

Το τελευταίο Nissan GT-R δεν ήταν διακριτικό αυτοκίνητο, αλλά το Hyper Force Concept είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό, με ένα εμπρός splitter που μοιάζει σαν να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως εκχιονιστικό μηχάνημα, και αιχμηρές γραμμές αμαξώματος. Το απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ και η γραμμή οροφής είναι πολύ παρόμοια με του προηγούμενου GT-R, όπως και τα κυκλικά πίσω φώτα. Ωστόσο, η γιγαντιαία πίσω αεροτομή και ο διαχύτης είναι μοναδικά.

H εξωφρενική εμφάνιση δεν αρκεί από μόνη της για να τραβήξει την προσοχή του κόσμου. Ο σχεδιασμός εξελίχθηκε με τη βοήθεια της αγωνιστικής ομάδας Nismo της Nissan για τη δημιουργία υψηλού αεροδυναμικού φορτίου. Και για να αντισταθμίσει το βάρος του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, η Nissan χρησιμοποίησε ανθρακονήματα υψηλής αντοχής για το αμάξωμα και τους τροχούς. Το εσωτερικό είναι εξίσου εξωφρενικό με το εξωτερικό, διαθέτοντας ένα τιμόνι τύπου Formula 1 που περιβάλλεται από τέσσερις οθόνες, τεράστιες εκτάσεις φωτισμού περιβάλλοντος και καθίσματα τύπου μπάκετ από ανθρακονήματα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων.

Το Hyper Force διαθέτει δύο λειτουργίες οδήγησης και κάθε μία από αυτές αλλάζει τον εσωτερικό φωτισμό, καθώς και τη θέση και τις πληροφορίες στις οθόνες γύρω από το τιμόνι. Στη λειτουργία GT οι οθόνες είναι συνδεδεμένες μαζί και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, των μέσων ενημέρωσης και της ανάρτησης, ενώ με την αλλαγή στη λειτουργία R, οι οθόνες διαχωρίζονται και μετακινούνται πιο κοντά στο τιμόνι, ώστε ο οδηγός να μπορεί να βλέπει πιο εύκολα πληροφορίες όπως η θερμοκρασία των ελαστικών, η πίεση του αέρα, η θερμοκρασία των φρένων και η κατανομή ισχύος. Τα γραφικά του αυτοκινήτου έχουν σχεδιαστεί από την Polyphony Digital Inc, δημιουργό του παιχνιδιού Gran Turismo για το PlayStation.

Το Hyper Force είναι ένα από τα πέντε πρωτότυπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε η Nissan τις τελευταίες εβδομάδες στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο 2023. Τα άλλα περιλαμβάνουν τα crossover Hyper Punk και Hyper Urban, το SUV Hyper Adventure και το MPV Hyper Tourer.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Nissan στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!