H DS έχει ξεκινήσει να θέτει τις δικές της βάσεις ως ένας premium κατασκευαστής αυτοκινήτων, με την παρουσίαση του No8, τον Δεκέμβριο του 2024.
Με το νεότερο μοντέλο της, που ακούει στο όνομα No4 , η γαλλική εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τόσο το δημοφιλές Volkswagen Golf, αλλά και τις πιο πολυτελείς προτάσεις των Audi, BMW και Mercedes-Benz.
Είναι ξεκάθαρο ότι το No4 διατηρεί την ίδια βασική σχεδιαστική δομή με το απερχόμενο DS 4. Στο μπροστινό μέρος τα φωτιστικά σώματα, η μάσκα και το καπό θυμίζουν πλέον το Νο8, το οποίο εγκαινίασε και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής μάρκας.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Τη μαύρη μάσκα χωρίζει το ενιαίο φωτιστικό σώμα, το οποίο εκπέμπει φωτεινή δέσμη από τα άκρα του προφυλακτήρα και συγκλίνει στο κέντρο, στο επίσης φωτιζόμενο λογότυπο «DS».
Το προφίλ του μοντέλου δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές, σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση. Οι αναδυόμενες χειρολαβές ενσωματώνονται στο αμάξωμα του μοντέλου, προσδίδοντας έναν πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό.
Στο πίσω μέρος υπάρχουν περισσότερες πινελιές ανανέωσης, με νέα φωτιστικά σώματα τα οποία ενώνονται μεταξύ τους με μια λεπτομέρεια από μαύρο χρώμιο. Οι ζάντες έχουν επίσης ανασχεδιαστεί, σε διαστάσεις 19 και 20 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση.
Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένος από το No8 – διατηρώντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που έχει ως στόχο να διαφοροποιηθεί από τους αντιπάλους του στην κατηγορία. Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, η οποία λειτουργεί συνδυαστικά με το DS Extended Head Up Display, για καλύτερη ευκρίνεια και αναγνωσιμότητα. Τα υλικά, σύμφωνα με την DS είναι επίσης βελτιωμένα, προκειμένου να «ανεβάσουν κατηγορία» το γαλλικό hatchback.
Οι κυριότερες αλλαγές στο νέο No4 εντοπίζονται στους κινητήρες. Για πρώτη φορά το μοντέλο αποκτά αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο, με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα. Αυτός αποδίδει 213 ίππους και 343 Nm ροπής. Η μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 58,3 kWh προσφέρει έως και 450 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ σε ταχυφορτιστή μπορεί να δεχθεί ισχύ DC έως και 120 kW, φορτίζοντας από το 20 στο 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Η Plug-In υβριδική έκδοση του No4 έχει αποκτήσει μια νέα, μεγαλύτερη μπαταρία 14,6 kWh, η οποία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων. Αυτός μπορεί στη συνέχεια να κινήσει από μόνος του το αυτοκίνητο, για έως και 81 χιλιόμετρα, προτού χρειαστεί να αξιοποιήσει τον turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT7. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 225 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 360 Nm και επιταχύνει το No4 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα.
Στην βάση της γκάμας τοποθετείται ένα γνώριμο κινητήριο σύνολο για τον Όμιλο Stellantis: ένας τρκύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων και 136 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων για συνδυαστική ισχύ 145 ίππων. Η DS αναφέρει ότι το Νο4 μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50% του χρόνου αστικής χρήσης.
Το DS No4 θα φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπείες μέσα στο φθινόπωρο του 2025. Οι τιμές του αναμένεται να ανακοινωθούν την ίδια χρονική περίοδο.