Επίσημη παρουσίαση για το αμιγώς ηλεκτρικό DS No8

To DS No8 είναι η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας, ενώ προσφέρει συνδυαστική αυτονομία έως 750 χιλιόμετρα και θα κυκλοφορήσει από τα μέσα του 2025.

Επίσημη παρουσίαση για το αμιγώς ηλεκτρικό DS No8

To DS No8 είναι η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας, ενώ προσφέρει συνδυαστική αυτονομία έως 750 χιλιόμετρα και θα κυκλοφορήσει από τα μέσα του 2025.

Ήταν 2014, όταν η DS αποσχίστηκε από την Citroen και μέσα σε αυτό το διάστημα η γαλλική εταιρεία προσπαθεί να θέσει τις δικές της βάσεις ως ένας premium κατασκευαστής αυτοκινήτων.

Αναμφίβολα όμως το μεγαλύτερο βήμα προς την premium κατηγορία είναι το No8, το νέο αυτοκίνητο με τον νέο σχεδιασμό και το νέο όνομα που στοχεύει να προσελκύσει αγοραστές οι οποίοι τυπικά θα κατευθύνονταν σε μοντέλα της Audi, της BMW ή της Mercedes-Benz.

Λίγες μόλις ημέρες νωρίτερα η DS είχε προχωρήσει στην δημοσίευση πληροφοριών για την νέα αμιγώς ηλεκτρική coupe SUV ναυαρχίδας της, ενώ είχαμε δει και ορισμένες φωτογραφίες της. Αργότερα παρουσίασε και μερικές πληροφορίες για το εσωτερικό της. Ωστόσο πλέον έχουμε πλήρη εικόνα για το νέο μοντέλο, με εικόνες και αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Το «No» συμβολίζει σύμφωνα με την εταιρεία «μια νέα τολμηρή κατεύθυνση», κλείνοντας παράλληλα το μάτι και στην γαλλική γλώσσα, καθώς είναι η συνηθισμένη μορφή γραφής της λέξης «αριθμός ή νούμερο» στα γαλλικά. Το «o» έχει σχεδιαστεί σαν ακίδα διαμαντιού, για να τονίσει, όπως λέει η DS, την «κομψότητα και την δεξιοτεχνία».

DS No8 Reveal (7)

Το «8» είναι ένας νέος αριθμός για την DS. Δεν συμβολίζει μόνο ένα ακόμα μοντέλο στην αριθμητική γκάμα της εταιρείας, αλλά, σύμφωνα με αυτήν, συμβολίζει και το «άπειρο, υποδηλώνοντας την πρόοδο στο ηλεκτρικό μέλλον». Η γκάμα της DS Automobiles στο μέλλον θα ακολουθήσει αυτή τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας, με τον αριθμό να αντιστοιχεί στο μέγεθος και το segment του μοντέλου.

Οι εξωτερικές διαστάσεις δίνουν στο DS Nο8 έντονη παρουσία, με μήκος 4,82 μέτρα, πλάτος που φτάνει τα 1,90 μέτρα και ύψος περιορισμένο στα 1,58 μέτρα.

DS No8 Reveal (11)

To νέο μοντέλο ορίζει και την νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Αντλεί επιρροές από το πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge, το οποίο παρουσιάστηκε το μακρινό 2020. Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα ονόματι «Pixelvision» κερδίζουν από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις, με τα φώτα ημέρας να τα χωρίζουν στη μέση, ενώ φτάνουν ως τις άκρες του αμαξώματος. Η φωτιζόμενη μάσκα DS Luminascreen φωτίζεται με κάθετες γραμμές και ένα λογότυπο DS που φωτίζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής.

DS No8 Reveal (3)

Οι ζάντες είναι διαθέσιμες σε μεγέθη από 19 έως 21 ίντσες, με τις τελευταίες να είναι σφυρήλατες, μειώνοντας την μη αναρτώμενη μάζα.

Ο σχεδιασμός του βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Η DS κάνει λόγο για συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης 0,24Cd, νούμερο εντυπωσιακό, το οποίο επετεύχθη με την τοποθέτηση ενεργών εισαγωγών αέρα στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα, βοηθώντας στην ψύξη. Το παρμπρίζ είναι επίσης πιο χαμηλό, ενώ είναι τοποθετημένο πιο πίσω, συμβάλλοντας επίσης στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αντίστασης. Τα πίσω φωτιστικά σώματα βελτιώνουν την ροή αέρα στο πίσω μέρος. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε βελτιωμένη αυτονομία κατά 75 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, σύμφωνα πάντα με την DS.

Και εάν ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι ιδιαίτερος και μοναδικός, το εσωτερικό αποκτά έναν πραγματικά ξεχωριστό χαρακτήρα, με στόχο να διαφοροποιηθεί τόσο από τους ανταγωνιστές στην premium SUV κατηγορία όσο και από τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου Stellantis. Θα υπάρχουν δύο εξοπλιστικά επίπεδα – Etoile και Pallas, ενώ διαθέσιμα θα είναι 5 διαφορετικά πακέτα, τα οποία αξιοποιούν πολυτελή υλικά όπως δέρμα, αλουμίνιο και Alcantara. O ατμοσφαιρικός φωτισμός έχει 8 επιλογές χρωμάτων.

DS No8 Reveal (14)

Το τιμόνι έχει τέσσερις ακτίνες σε σχήμα Χ, ενώ οι σχετικά μικρές του διαστάσεις έχουν στόχο να προσφέρουν καλή αίσθηση στον δρόμο. Πίσω από το τιμόνι κρύβεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10,25 ίντσες, ενώ στο πλάι του υπάρχει η κεντρική οθόνη του infotainment, με διάμετρο 16 ιντσών.

Τα καθίσματα σχεδιάστηκαν ώστε να προσφέρουν μέγιστη άνεση, με τις μπροστινές θέσεις να διαθέτουν το «Neck Warmer», ένα σύστημα που βγάζει θερμό αέρα, καλύπτοντας τον λαιμό και τον αυχένα. Τα πίσω καθίσματα διαιρούνται 40/20/40, ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει συνολικό χώρο αποθήκευσης 620 λίτρα.

Το DS No8 αξιοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis με αρχιτεκτονική 400V. Στην βάση της γκάμας θα υπάρχει το No8 FWD, με την μικρότερη μπαταρία 74 kWh και μονό ηλεκτροκινητήρα 230 ίππων και 343 Nm ροπής που κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Η αυτονομία σε αυτή την έκδοση υπολογίζεται σε 572 χιλιόμετρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,7 δευτερόλεπτα.

Η δεύτερη έκδοση είναι η FWD Long Range. Διατηρεί την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ωστόσο κερδίζει 15 ίππους στον ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας πλέον στους 245 ίππους, με την ροπή να παραμένει στα 343 Nm. Η μπαταρία όμως είναι σημαντικά αναβαθμισμένη, με συνολική χωρητικότητα 97,2 kWh και αυτονομία 750 χιλιόμετρα. Το βάρος της μπαταρίας αυξάνει τον χρόνο επιτάχυνσης στα 100 χλμ./ώρα στα 7,8 δευτερόλεπτα.

DS No8 Reveal (4)

Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η AWD Long Range, η οποία αποκτά και έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση. Η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 350 ίππους και η ροπή στα 509 Nm, ενώ η αυτονομία μειώνεται ελαφρώς, στα 686 χιλιόμετρα, από την ίδια μπαταρία 97,2 kWh. H τελική ταχύτητα όλων των εκδόσεων υπολογίζεται στα 190 χλμ./ώρα, ενώ όλες αξιοποιούν ταχυφόρτιση και μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία από το 20 στο 80% σε 27 λεπτά.

Το νέο DS No8 θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από τα μέσα του 2025, ενώ οι τιμές του θα ανακοινωθούν μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

DS No8 Reveal (5)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!