Τo Toyota C-HR αποκτά και επίσημα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία έκανε την επίσημη πρεμιέρα της στο Κenshiki Forum – όπου βρέθηκε και το MotorOne.
H νέα έκδοση ονομάζεται και επίσημα C-HR+. To “+” εδώ υποδηλώνει το αυξημένο μήκος του αμαξώματος, μια από τις σημαντικές διαφορές σε σχέση με την θερμική έκδοση του C-SUV.
Εξωτερικά είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, καθώς φέρει τις μοντέρνες γραμμές της φίρμας και όπως δηλώνει η ονομασία του σχετίζεται και με το υβριδικό C-HR. Ωστόσο, υπάρχουν αλλαγές στα σημεία όπως είναι η κλίση της οροφής στο πίσω τμήμα. Το μήκος του C-HR+ φτάνει τα 4,52 μέτρα και το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2,75 μέτρα.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η μάσκα είναι εμφανώς επανασχεδιασμένη, με μικρότερες εισαγωγές αέρα και νέα φωτιστικά σώματα. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τον ανανεωμένο προφυλακτήρα και την coupe γραμμή.
Στο εσωτερικό, το μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες, τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους και έναν χώρο αποσκευών 416 λίτρων, αξιοπρεπέστατη τιμή για την κατηγορία και τον αμιγώς ηλεκτρικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη infotainment των 14 ιντσών, ενώ το σύστημα πλοήγησης διαθέτει μια ειδική λειτουργία καθοδήγησης EV, η οποία υπολογίζει διαδρομές με βολικές επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και την διαθέσιμη αυτονομία. Η εφαρμογή MyToyota επιτρέπει στους κατόχους να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σημαντικές πτυχές του αυτοκινήτου τους, όπως η κατάσταση φόρτισης, ο χρόνος φόρτισης, η αυτονομία και τα δεδομένα χρήσης.
Το νέο Toyota C-HR+ βασίζεται στη γνώριμη πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, e-TNGA και προσφέρεται με δύο διαφορετικές μπαταρίες: μια 57,7 kWh για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και μία 77 kWh τόσο για τις τετρακίνητες όσο και για τις προσθιοκίνητες. Από πλευράς ισχύος, η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα. Το προσθιοκίνητο μοντέλο με την μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 ίππους – η έκδοση με την μπαταρία 77 kWh αυξάνει την απόδοση σε 224 ίππους.
Για την καλύτερη απόδοση και διαχείριση ενέργειας, το νέο C-HR+ έχει εξοπλιστεί με νέα λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning) που θα βελτιώσει την απόδοση φόρτισης στις περισσότερες συνθήκες. Για μεγαλύτερη ευκολία, η λειτουργία αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή χειροκίνητα. Η αντλία θερμότητας συνεισφέρει με περαιτέρω οφέλη εξοικονόμησης ενέργειας για το σύστημα κλιματισμού και τη λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων, του τιμονιού και του παρμπρίζ.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW παρέχεται στάνταρ, ενώ ένας ισχυρότερος 22 kW διατίθεται στην έκδοση High. Η ταχεία φόρτιση DC μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ που φτάνει τα 150 kW.
Η Toyota δηλώνει πως το C-HR+ διαθέτει αλλαγές στην ανάρτηση, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης φέρει αναθεωρημένη χαρτογράφηση με στόχο τη βελτιωμένη απόκριση. Η σταθερότητα έχει ενισχυθεί μέσω της αυξημένης ακαμψίας του αμαξώματος και του χαμηλότερου κέντρου βάρους. Η μειωμένη ροπή αδράνειας συμβάλλει στην αυξημένη ευελιξία χειρισμού. Όλα τα παραπάνω υπόσχονται συνολικά καλύτερη αίσθηση στο δρόμο.
Το Toyota C-HR+ είναι μέρος της πολυτεχνολογικής προϊοντικής στρατηγικής που θα ακολουθήσει, την οποία ονομάζει “Multi-Pathway”. Ουσιαστικά, η ιαπωνική εταιρεία θα προσφέρει στο κοινό βιώσιμες επιλογές μετακίνησης με μια πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης, από υβριδικά οχήματα flex-fuel (στην Αμερική) έως και νέα σεντάν μοντέλα με κυψέλες καυσίμου (στην Ιαπωνία). Όσον αφορά την Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) είναι από τις υψηλότερες παγκοσμίως, η Toyota εισάγει το 2025 τρία νέα BEV, καθώς και άλλα τρία μέχρι το 2026.
Όλες οι εκδόσεις του C-HR+ θα συνοδεύονται από εγγύηση μπαταρίας 1.000.000 χιλιομέτρων και έως 11 έτη, με την προϋπόθεση ότι ο ιδιοκτήτης του οχήματος πραγματοποιεί ετήσιο έλεγχο στα εξειδικευμένα συνεργεία της Toyota.