Toyota Kenshiki Forum: 5 πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις μοντέλων Toyota και Lexus στις Βρυξέλλες

Ταξιδέψαμε στο Βέλγιο για το Kenshiki Forum 2025 ώστε να γνωρίσουμε την πολυτεχνολογική στρατηγική των Toyota και Lexus, καθώς και νέα μοντέλα που θα έρθουν στην Ελλάδα μέχρι το φθινόπωρο του 2025.

Toyota Kenshiki Forum: 5 πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις μοντέλων Toyota και Lexus στις Βρυξέλλες

Ταξιδέψαμε στο Βέλγιο για το Kenshiki Forum 2025 ώστε να γνωρίσουμε την πολυτεχνολογική στρατηγική των Toyota και Lexus, καθώς και νέα μοντέλα που θα έρθουν στην Ελλάδα μέχρι το φθινόπωρο του 2025.

Στις αρχές Μαρτίου βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες, όπου κάθε χρόνο η Toyota πραγματοποιεί το Kenshiki Forum, για να παρακολουθήσουμε από κοντά όλες τις εξελίξεις της αυτοκίνησης για την ιαπωνική φίρμα και να δούμε από κοντά τα νέα μοντέλα που πρόκειται να λανσάρει τόσο στο άμεσο μέλλον, όσο και μακροπρόθεσμα.

Στο φετινό forum η Toyota αποκάλυψε την πολυτεχνολογική προϊοντική στρατηγική που θα ακολουθήσει, την οποία ονομάζει “Multi-Pathway”. Ουσιαστικά, προσφέρει στο κοινό βιώσιμες επιλογές μετακίνησης με μια πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης, από υβριδικά οχήματα flex-fuel (στην Αμερική) έως και νέα σεντάν μοντέλα με κυψέλες καυσίμου (στην Ιαπωνία).

Όσον αφορά την Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) είναι από τις υψηλότερες παγκοσμίως, η Toyota εισάγει το 2025 τρία νέα BEV, καθώς και άλλα τρία μέχρι το 2026.

Toyota Lexus Kenshiki 2025 50

Αξίζει να σημειωθεί ότι, για κάθε εξηλεκτρικσμένη τεχνολογία, η Toyota στα επιβατικά οχήματα, προσφέρει εγγύηση καλής λειτουργίας της μπαταρίας 1.000.000 χλμ. και έως 11 έτη, μέσω του προγράμματος Health Check (BEV/ PHEV/ HEV).

Νέο ηλεκτρικό Toyota C-HR+

Toyota Lexus Kenshiki 2025 35

Αναμφίβολα, το “αστέρι” του forum ήταν το ολοκαίνουργιο Toyota C-HR+. Απολύτως λογικό μιας και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του και τοποθετείται στην δημοφιλή κατηγορία των C-SUV.

Εξωτερικά είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, καθώς φέρει τις μοντέρνες γραμμές της φίρμας και όπως δηλώνει η ονομασία του σχετίζεται και με το υβριδικό C-HR. Ωστόσο, υπάρχουν αλλαγές στα σημεία όπως είναι η κλίση της οροφής στο πίσω τμήμα, αλλά και το αυξημένο μήκος του – τι “+” θα ήταν άλλωστε;

Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του C-HR+ φτάνει τα 4,52 μέτρα και το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2,75 μέτρα, γεγονός που παραπέμπει σε μια άνετη καμπίνα. Επιβεβαιώνουμε ότι η άνεση των πίσω επιβατών είναι δεδομένη, με καλή απόσταση για τα γόνατα και αρκετά ικανοποιητικό “αέρα” πάνω από τα κεφάλια. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους και έναν χώρο αποσκευών 416 λίτρων, αξιοπρεπέστατη τιμή για την κατηγορία και τον EV χαρακτήρα του μοντέλου.

Toyota Lexus Kenshiki 2025 40

Καλή είναι η ποιότητα των υλικών. Σε συνδυασμό με τη μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι ευανάγνωστος πάνω από το τιμόνι, τους δύο ασύρματους φορτιστές και τη μεγάλη πανοραμική οροφή, χαρίζουν μια ευχάριστη αύρα στους επιβάτες.

Το νέο Toyota C-HR+ βασίζεται στη γνώριμη πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, e-TNGA και προσφέρεται με δύο διαφορετικές μπαταρίες: μια 57,7 kWh για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και μία 77 kWh τόσο για τις τετρακίνητες όσο και για τις προσθιοκίνητες. Από πλευράς ισχύος, η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Το προσθιοκίνητο μοντέλο με την μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 ίππους – η έκδοση με την μπαταρία 77 kWh αυξάνει την απόδοση σε 224 ίππους.

Για την καλύτερη απόδοση και διαχείριση ενέργειας, το νέο C-HR+ έχει εξοπλιστεί με νέα λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning) που θα βελτιώσει την απόδοση φόρτισης στις περισσότερες συνθήκες. Για μεγαλύτερη ευκολία, η λειτουργία αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή χειροκίνητα. Η αντλία θερμότητας συνεισφέρει με περαιτέρω οφέλη εξοικονόμησης ενέργειας για το σύστημα κλιματισμού και τη λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων, του τιμονιού και του παρμπρίζ.

Ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW παρέχεται στάνταρ, ενώ ένας ισχυρότερος 22 kW διατίθεται στην έκδοση High. Η ταχεία φόρτιση DC μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ που φτάνει τα 150 kW.

Στην Ελλάδα το C-HR+ αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο του 2025.

Η δική μας εμπειρία

Πόλο έλξης αποτέλεσε το νέο Toyota C-HR+ στο Kenshiki Forum 2025, γι’αυτό και ήταν δύσκολα να περάσει κάποιος αρκετό χρόνο μαζί του. Εντυπωσιακό σε εμφάνιση, με τους πίσω επιβάτες να μην νιώθουν καθόλου κλειστοφοβικά σε σχέση με το υβριδικό C-HR. Από πλευράς ονομασίας, όταν ρωτήσαμε: “γιατί δεν αλλάξατε ονομασία και χρησιμοποιήσατε μια ήδη υπάρχουσα, προσθέτοντας απλά ένα +;” η απάντηση ήταν: “Μα είναι μεγαλύτερο από το C-HR…”. Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή μπαταριών και εκδόσεων ισχύος βοηθούν στο να επιλέξει ο καθένας αυτό που του ταιριάζει, με το ανάλογο αντίτιμο.

Νέο Toyota bZ4X

Toyota Lexus Kenshiki 2025 2

Το Toyota bZ4X είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό που έβαλε την ιαπωνική φίρμα στο “παιχνίδι” της ηλεκτροκίνησης. Σήμερα η Toyota παρουσιάζει την αναβαθμισμένη εκδοχή του, ενισχύοντας τα βασικότερα στοιχεία ενός EV μοντέλου: φόρτιση, ισχύ και αυτονομία.

Σχεδιαστικά, το νέο Toyota bZ4X έχει δεχτεί διακριτικές πινελιές ανανέωσης, κρατώντας τη γνώριμη εικόνα του και την κομψή του εμφάνιση. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί και στο εσωτερικό συναντάμε τη νέα κονσόλα, όπου δεσπόζει η στάνταρ 14 ιντσών οθόνη αφής.

Το νέο Toyota bZ4X διατίθεται τώρα με μπαταρία 57,7 kWh ή 73,1 kWh (μικτή χωρητικότητα), σε αντίθεση με το απερχόμενο μοντέλο που υπήρχε μόνο μία επιλογή, αυτή των 71 kWh. Η μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh θα διατίθεται αποκλειστικά με το προσθιοκίνητο bZ4X. Η μονάδα των 73,1 kWh θα προσφέρεται τόσο με τις προσθιοκίνητες όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις. Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, φτάνει έως και 573 χιλιόμετρα, ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα κίνησης.

Toyota Lexus Kenshiki 2025 3

Τα eAxles της Toyota έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Χρησιμοποιούν πλέον ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SIC), οι οποίοι συμβάλλουν στην απόδοση υψηλότερης ισχύος, καθιστώντας -σύμφωνα με την εταιρεία- το νέο bZ4X ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της Toyota στην ευρωπαϊκή αγορά, πέραν των αυτοκινήτων επιδόσεων GR.

Τα συστήματα κίνησης είναι τρία και είναι ίδια με αυτά του C-HR+. Αναλυτικότερα, η μπαταρία των 57,7 kWh προσφέρεται με 167 ίππους με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η μεγαλύτερη των 73,1 kWh διατίθεται με 224 ίππους και 343 ίππους τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες αντίστοιχα. Η ικανότητα ρυμούλκησης της τετρακίνητης έκδοσης έχει διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 1.500 κιλά. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμος ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 22 kW (στην έκδοση High). Η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC παραμένει στα 150 kW.

Στην Ελλάδα το νέο bZ4X αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι του 2025.

Η δική μας εμπειρία

Το νέο bZ4X έχει αναβαθμιστεί σε πολλά σημεία σε σχέση με το απερχόμενο, κάτι που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά. Όπως και στο C-HR+, έτσι και εδώ έχουμε ποικιλία μπαταριών και απόδοσης ηλεκτροκινητήρων.

Νέο Toyota Urban Cruiser

Toyota Lexus Kenshiki 2025 42

Το Toyota Urban Cruiser είναι το νέο ηλεκτρικό B-SUV που εντάσσεται στην εξηλεκτρισμένη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας. Ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μεγαλύτερων αδερφών του με λεπτά φωτιστικά σώματα, μυώδη φτερά και φωτιζόμενη μπάρα στο πίσω τμήμα, που ενώνει τα ακροβολισμένα φώτα. Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι λίγο μεγαλύτερες σε σχέση με το Toyota Yaris Cross και είναι γνωστό πώς το μοντέλο έχει ολοκληρωθεί σε συνεργασία με τη Suzuki.

Το εσωτερικό αντλεί επίσης αρκετές σχεδιαστικές γραμμές από τα υπόλοιπα SUV της εταιρείας και προσφέρει αξιοπρεπέστατους χώρους για την κατηγορία του, χάρη στο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων. Πόντους στη χωροταξική διάταξη πέρνει και λόγω του πίσω συρόμενου καθίσματος, το οποίο αυξάνει τον χώρο αποθήκευσης ή τον χώρο για τους πίσω επιβάτες.

Οι διαθέσιμες επιλογές μπαταρίας είναι δύο. Η στοχευμένη αυτονομία για την έκδοση FWD με τη μπαταρία των 49 kWh είναι περίπου 300 χλμ., ενώ με την μεγαλύτερη των 61 kWh, η τιμή αυτή φτάνει τα 400 χλμ. Η τετρακίνητη έκδοση με την μπαταρία των 61 kWh υπόσχεται αυτονομία της τάξης των 350 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση. Και οι δύο μπαταρίες χρησιμοποιούν την τεχνολογία φωσφορικού λιθίου-σιδήρου.

Toyota Lexus Kenshiki 2025 51

Παράλληλα, υπάρχουν 3 διαφορετικές ιπποδυνάμεις με τη βασική να είναι στους 144 ίππους με την “μικρή” μπαταρία 49 kWh, ενώ με την 61 kWh μπαταρία η απόδοση φτάνει τους 174 και 184 ίππους σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση αντίστοιχα. Η έκδοση AWD περιλαμβάνει έναν επιπλέον κινητήρα 48 kW στον πίσω άξονα και διαθέτει τα συστήματα Downhill Assist Control και Trail Mode.

Η δική μας εμπειρία

Το νέο ηλεκτρικό B-SUV έχει αξιοσημείωτη σχεδίαση και σίγουρα τραβάει τα βλέμματα. Όπως τα περισσότερα μοντέλα της εν λόγω κατηγορίας, προσφέρει αυτονομία κυρίως για χρήση εντός αστικού φόντου. Ο χώρος αποσκευών είναι 306 λτ., αλλά μπορεί να αυξηθεί λόγω των συρόμενων καθισμάτων. Όταν όμως αυξηθεί, ο χώρος για τους επιβάτες χάνεται σε βαθμό που δεν μπορεί να καθίσει ένας ενήλικας στο πίσω κάθισμα. Παράλληλα, στη δεύτερη σειρά καθισμάτων οι επιβάτες ύψους άνω των 1,85 μέτρων θα κάνουν κάποιες παραχωρήσεις.

Νέο Lexus RZ

Toyota Lexus Kenshiki 2025 27

Το Lexus RZ παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2023 και αποτελούσε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lexus που βασίστηκε σε μια παγκόσμια πλατφόρμα εξελιγμένη αποκλειστικά για EV οχήματα. Σήμερα αποκαλύφθηκε η ανανεωμένη εκδοχή του RZ με περισσότερη ισχύ και μπαταρία, πρώτη εφαρμογή του συστήματος steer-by-wire, αλλά και πιο σπορ εκδόσεις με υψηλότερη ισχύ και το σύστημα χειροκίνητης αλλαγής εικονικών ταχυτήτων Interactive Manual Drive της Lexus.

Πιο αναλυτικά, υπάρχει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου με αυξημένη χωρητικότητα στις 77 kWh και οι διαθέσιμες ιπποδυνάμεις είναι 224, 380 και 408 ίπποι.

Toyota Lexus Kenshiki 2025 29

Το νέο RZ είναι το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το νέο σύστημα steer-by-wire της Lexus. Αυτό δημιουργεί μια νέα εμπειρία οδήγησης που φέρνει σε σύνδεση τον οδηγό με το όχημα. Αντί να είναι εντελώς στρογγυλό, το τιμόνι έχει σχεδιαστεί χωρίς το πάνω και το κάτω τμήμα, υιοθετώντας ένα σχεδόν ορθογώνιο σχήμα, με καμπύλες λαβές στην αριστερή και τη δεξιά πλευρά. Ο σχεδιασμός βοηθά στην εστίαση της προσοχής του οδηγού στο δρόμο μπροστά του και, καθώς είναι συμπαγές σε μέγεθος, απελευθερώνει περισσότερο χώρο γύρω από τα γόνατα και τα πόδια για ευκολότερη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο.

Το σύστημα περιστρέφεται σε εύρος περίπου 200 μοιρών από τέρμα σε τέρμα, παρέχοντας στον οδηγό ακριβή έλεγχο και εύκολη λειτουργία.

Επιπλέον, με τον λόγο υποπολλαπλασιασμού να προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, προσφέρει αυξημένη ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες, ομαλή οδήγηση σε δρόμους με στροφές και υψηλά επίπεδα ελέγχου του οχήματος σε αυτοκινητόδρομους με υψηλές ταχύτητες.

Αν και δεν υπάρχει άμεση φυσική σύνδεση ανάμεσα στο τιμόνι και τους άξονες, ο οδηγός λαμβάνει την κατάλληλη ανατροφοδότηση μέσω ηλεκτρικών σημάτων, ελαχιστοποιώντας έτσι τους ανεπιθύμητους κραδασμούς.

Το νέο RZ θα λανσαριστεί στην Ευρώπη από το φθινόπωρο του 2025

Η δική μας εμπειρία

Θα είχε ενδιαφέρον να δοκιμάσουμε το σύστημα steer-by-wire, κάτι που οι άνθρωποι της Lexus περιέγραφαν με μεγάλο ενθουσιασμό. Στο Lexus RZ δόθηκε για μια ακόμα φορά μεγάλη προσοχή στην ποιότητα των υλικών, ενώ με την ισχυρή έκδοση εμπλουτίζεται η γκάμα για τους πιο απαιτητικούς οδηγούς.

Πρωτότυπο Toyota FT-Me

Toyota Lexus Kenshiki 2025 14

H Toyota αποκάλυψε το νέο FT-Me, ένα πρωτότυπο μοντέλο μικροκινητικότητας με “ηλεκτρική” καρδιά, φουτουριστική σχεδίαση και προσιτή τιμή. Το τελευταίο βέβαια δεν το γνωρίζουμε ακόμα, αλλά αυτό που μάθαμε είναι ότι είναι εμπνευσμένο από την επιτυχία των λύσεων κινητικότητας της Toyota που δημιουργήθηκαν για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο του 2021 και του Παρισιού του 2024.

Πρόκεται για ένα διθέσιο όχημα με μήκος λιγότερο από 2,5 μέτρα και καταλαμβάνει το μισό μιας θέσης στάθμευσης ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Η αισθητική του είναι εμπνευσμένη από τα κράνη τύπου jet, συνδυάζοντας έναν δίχρωμο λευκό/μαύρο χρωματισμό, που μάλιστα μπορεί να εξατομικευτεί, χαρίζοντας την προσωπική σας πινελιά. Μάλιστα, ακόμα και το εσωτερικό μπορεί να αλλάξει, αφαιρώντας εντελώς το κάθισμα του συνοδηγού σε περίπτωση που θέλει κάποιος να μεταφέρει ογκώδη πράγματα ή ακόμα και τον σκύλο του.

Το FT-Me προσφέρει προσβάσιμη κινητικότητα σε οδηγούς με διπλώματα μικρότερων κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που είναι μόλις 16 ετών για την Ελλάδα.

Η κατασκευή του έγινε από ανακυκλωμένα υλικά με σκοπό της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα κατά 90% σε σχέση με τα τρέχοντα οχήματα πόλης. Ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουμε μιας και είναι πρωτότυπο, ωστόσο σύμφωνα με την Toyota, το σύστημα κίνησης του FT-Me καταναλώνει τρεις φορές λιγότερη ενέργεια ανά χιλιόμετρο σε σύγκριση με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διαθέτει μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία.

Toyota Lexus Kenshiki 2025 15

Ακόμα, το FT-Me ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία στην οροφή του, με εγκατεστημένα ηλιακά πάνελ που έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν την κύρια μπαταρία. Αυτό προσφέρει επιπλέον 20 έως 30 χιλιόμετρα αυτονομίας καθημερινά σε αστικές συνθήκες, καλύπτοντας άνετα τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών. Ως εκ τούτου, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες πολλοί χρήστες δεν θα χρειάζεται να συνδέουν το όχημά τους στην πρίζα. Τέλος, όπως σε όλα τα οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας, έτσι και σε αυτό η μέγιστη ταχύτητα είναι 45 χλμ./ώρα.

Το FT-Me υιοθετεί τη φιλοσοφία «Κινητικότητα για Όλους» της Toyota, απευθυνόμενο τόσο στους νεότερους οδηγούς όσο και σε εκείνους που επιθυμούν ένα μικρότερο όχημα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο αστικό περιβάλλον.

Άγνωστο πότε θα δοθεί πράσινο φως για την παραγωγή του.

Η δική μας εμπειρία

Αρκετά φειδωλοί ήταν οι άνθρωποι της Τoyota για το FT-Me, κάτι που είναι λογικό για ένα πρωτότυπο όχημα. Δεν ήταν εφικτό ούτε να το αγγίξουμε. Αναφορικά με την κατανάλωση, εάν για παράδειγμα η κατανάλωση ενός ηλεκτρικού είναι 14 kWh/100 χλμ. για το FT-Me περιμένουμε μια τιμή κοντά στα 5 kWh/100 χλμ. Εφόσον, όπως ανέφεραν, μια λογική αυτονομία που χρειάζεται να έχει ένα τέτοιο όχημα είναι στα 100 χλμ., τότε η μπαταρία του θα βρίσκεται κοντά στις 5-7 kWh. Ακόμα, στην ερώτηση για την ασφάλεια που παρέχει το όχημα, ξεκαθάρισαν ότι έχει την ασφάλεια που προβλέπεται για ένα όχημα αυτής της κατηγορίας.

Toyota GR Yaris Aero Package Concept

Toyota Lexus Kenshiki 2025 25

Το Toyota GR Yaris Aero Package αντλεί έμπνευση από την αγάπη για τα αυτοκίνητα, τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την σπορ οδήγηση. Η φιλοσοφία «πρώτα ο οδηγός» που διέπει το GR Yaris εξασφαλίζει ότι όλες οι γνώσεις που αποκτώνται από τις δοκιμές στην πίστα ή από τους αγώνες, ενσωματώνονται άμεσα στη διαδικασία εξέλιξης του οχήματος. Το αποτέλεσμα είναι ένα concept που περιλαμβάνει νέες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις υψηλής απόδοσης, οι οποίες προσφέρουν επίσης μια εντυπωσιακή αισθητική.

Μια πίσω πτέρυγα με χειροκίνητη ρύθμιση της γωνίας της, επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τα επίπεδα κάθετης δύναμης ανάλογα με τις περιστάσεις. Η αίσθηση βελτιωμένου κρατήματος που απολαμβάνει ο οδηγός ενισχύεται με τους νέους και εντυπωσιακούς αεραγωγούς που βρίσκονται στα εμπρός φτερά, πίσω από τους αντίστοιχους τροχούς, προσαρμόζοντας τη ροή του αέρα.

Η αεροδυναμική απόδοση βελτιστοποιείται περαιτέρω με τους πρόσθετους αεραγωγούς και στις δύο κάτω πλευρές του πίσω προφυλακτήρα, οι οποίοι διευκολύνουν τη ροή του αέρα γύρω από τους θόλους των πίσω τροχών. Παράλληλα, ο αεραγωγός που βρίσκεται στο καπό και προέρχεται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέρει βελτιωμένη ψύξη. Επίσης, το πακέτο περιλαμβάνει και ένα κάθετα εγκατεστημένο επιλογέας χειρόφρενου.

Toyota Supra A90 Final Edition

Toyota Lexus Kenshiki 2025 22

Αυτή η ειδική έκδοση, που είναι διαθέσιμη για παραγγελία, προσφέρει ένα μίγμα δύναμης, ευελιξίας και ακρίβειας, ενισχυμένο με μια ποικιλία τροποποιήσεων, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αυξάνοντας τα επίπεδα αδρεναλίνης.

Με τις αναβαθμίσεις του συστήματος κίνησης, η ισχύς αυξήθηκε από 340 ίππους σε 441 ίππους και η ροπή από 500 Nm σε 571 Nm. Όλα αυτά προσφέρουν ταχύτερη επιτάχυνση και απόκριση, ενώ η τελική ταχύτητα είναι αυξημένη κατά 20 χλμ./ώρα φτάνοντας τώρα τα 270 χλμ./ώρα.

Οι επιδόσεις στις στροφές ενισχύονται σημαντικά χάρη στο νέο κάθισμα του οδηγού από ανθρακονήματα, τη ρυθμιζόμενη με βάση τη δύναμη απόσβεσης ανάρτηση της KW το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, τους νέους διάτρητους δίσκους των φρένων των 19 ιντσών της Brembo και τα φαρδύτερα ελαστικά υψηλής πρόσφυσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!