Η Porsche 911 Carrera S ανανεώθηκε για το 2025, με περισσότερη ισχύ και, σε αντίθεση με την GTS, χωρίς υβριδικό σύστημα.
Η Carrera S διατηρεί τον 3λιτρο twin-turbo boxer εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα, ο οποίο όμως αναβαθμίστηκε με νέα turbo και επανασχεδιασμένο intercooler.
Το αποτέλεσμα είναι 480 ίπποι – 30 παραπάνω σε σχέση με την απερχόμενη Carrera S, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα. Συνεχίζει μάλιστα να επιταχύνει μέχρι τα 308 χλμ./ώρα. Η ροπή των 530 Nm παραμένει ίδια με το προηγούμενο μοντέλο.
Η δύναμη περνά στον δρόμο – και πιο συγκεκριμένα, στους πίσω τροχούς – μέσω ενός 8τάχυτου PDK αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ωστόσο, παρότι διατίθεται στις βασικές εκδόσεις Carrera και Carrera T, η Pοrsche δεν εξοπλίζει την Carrera S με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Οι αλλαγές δεν περιορίζονται στον κινητήρα. Η γεωμετρία της ανάρτησης έχει τροποποιηθεί, ενώ οι δίσκοι των φρένων έχουν μεγαλώσει, στα 408 χιλιοστά εμπρός και στα 308 χιλιοστά πίσω. Το σύστημα κατανομής ροπής της Porsche είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό, ενώ και η εξάτμιση έχει αναβαθμιστεί. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, είναι ότι η νέα Carrera S είναι «η πιο δυναμική» που έχει παραχθεί ποτέ.
Εμφανισιακά η νέα Carrera S αποκτά έναν ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, νέους προβολείς LED Matrix και ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω. Στο εσωτερικό το αναλογικό στροφόμετρο έχει γίνει ψηφιακό, ενώ υπάρχουν δερμάτινα καθίσματα και ένας ασύρματος φορτιστής στον βασικό εξοπλισμό.
Η Porsche προσφέρει επίσης κεραμικά φρένα, σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης και σπορ ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management). Η τελευταία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά, ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει βελτιώσει την απόκριση και την ακρίβεια των ενεργών αμορτισέρ της, ρυθμίζοντας την υδραυλική απόσβεση.
Η νέα Porsche 911 Carrera S είναι διαθέσιμη για παραγγελία σε έκδοση Coupe ή Cabriolet στις αγορές της Ευρώπης.