To Toyota Yaris ανανεώνεται για το 2025

Οι αναβαθμίσεις στο Toyota Yaris εντοπίζονται κυρίως στα νέα χρώματα, στις επανασχεδιασμένες ζάντες και στις μικροαλλαγές στον εξοπλισμό.

To Toyota Yaris ανανεώνεται για το 2025

Οι αναβαθμίσεις στο Toyota Yaris εντοπίζονται κυρίως στα νέα χρώματα, στις επανασχεδιασμένες ζάντες και στις μικροαλλαγές στον εξοπλισμό.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης της γκάμας της Toyota – ήδη έχουμε πάρει μια πρώτη εικόνα για το νέο Aygo X – το Yaris θα αποκτήσει μια σειρά από στοχευμένες αναβαθμίσεις.

Το Yaris είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στην ελληνική αγορά. Η τέταρτη γενιά του βρίσκεται στην παραγωγή από το 2020 και, δεδομένου ότι έκτοτε όλοι οι ανταγωνιστές του (όπως τα Peugeot 208, Opel Corsa και Hyundai i20) έχουν παρουσιάσει αναβαθμίσεις, η Toyota έκρινε απαραίτητο να ανανεώσει και το Yaris για να μπορέσει να παραμείνει ανταγωνιστικό.

Οι περισσότερες από αυτές επικεντρώνονται στο πιο σπορτίφ GR Sport, το οποίο διατίθεται σε μια νέα απόχρωση ονόματι Storm Grey. Αυτή θα είναι διαθέσιμη και σε διχρωμία, με μαύρη οροφή, ενώ θα υπάρχουν και νέες ζάντες 18 ιντσών με ματ φινίρισμα. Στο εσωτερικό υπάρχουν περισσότερα σήματα GR Sport καθώς και κόκκινες ραφές.

Στην υπόλοιπη γκάμα του Yaris υπάρχει μια νέα απόχρωση ονόματι Forest Green, ενώ και αυτή είναι διαθέσιμη και σε διχρωμία, με διαφορετικό χρώμα στην οροφή.

Κάτω από το καπό δεν υπάρχουν αλλαγές, καθώς το Yaris αξιοποιεί το νέο, ισχυρότερο υβριδικό σύστημα κίνησης, με απόδοση 130 ίππων, που προστέθηκε νωρίτερα μέσα στο 2024 στην καθιερωμένη επιλογή 116 ίππων της γκάμας. Αυτό εκμεταλλεύεται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας 5ης γενιάς της Toyota, για να προσφέρει πιο έντονη επιτάχυνση, σε συνδυασμό με τον ευέλικτο χαρακτήρα του μοντέλου.

Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου με τη νέα υβριδική τεχνολογία διαθέτει έναν καινούργιο άξονα μετάδοσης, που περιλαμβάνει έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (με αύξηση ισχύος από 59 kW σε 62 kW), μαζί με αναβαθμίσεις στο λογισμικό και το hardware της μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU).

Το αποτέλεσμα είναι μια αύξηση 12% στη συνολική απόδοση του συστήματος, από 116 σε 130 ύππους, ενώ και η μέγιστη ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται κατά 30%, από 141 σε 185 Nm, και είναι διαθέσιμη σε όλο το εύρος στροφών. Αυτό βελτιώνει την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα κατά μισό δευτερόλεπτο, και διαμορφώνεται πλέον στα 9,2 δλ. Ωστόσο, αυξάνεται ελάχιστα και η κατανάλωση καυσίμου, από τα 3,8 στα 4,2 λτ./100 χλμ.

Στο εσωτερικό θα διατηρηθεί και η μεγαλύτερη οθόνη 10,5 ιντσών για τα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού που παρουσιάστηκαν νωρίτερα φέτος, σε συνδυασμό με την τελευταία γενιά των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Safety Sense της εταιρείας. Αυτή περιλαμβάνει και την τελευταία έκδοση του λογισμικού Toyota Smart Connect, που περιλαμβάνει φωνητικές εντολές, ασύρματη σύνδεση για Apple CarPlay και Android Auto και over-the-air αναβαθμίσεις λογισμικού. Ανάλογα την έκδοση, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαστάσεις 7” ή 12,3” με τη μεγαλύτερη έκδοση να προσφέρει 12 επιλογές ενδείξεων.

2025 toyota yaris gr sport (2)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!