To Kia EV6 GT γίνεται πιο ισχυρό και αποκτά το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων του Hyundai Ioniq 5 N

H ισχύς του αμιγώς ηλεκτρικού Kia EV6 GT εκτοξεύεται στους 650 ίππους, όσους δηλαδή και το Ioniq 5, ενώ η ροπή φτάνει τα 770 Nm ροπής.

To Kia EV6 GT γίνεται πιο ισχυρό και αποκτά το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων του Hyundai Ioniq 5 N

H ισχύς του αμιγώς ηλεκτρικού Kia EV6 GT εκτοξεύεται στους 650 ίππους, όσους δηλαδή και το Ioniq 5, ενώ η ροπή φτάνει τα 770 Nm ροπής.

Η Kia αναβαθμίζει το EV6 GT – το πιο ισχυρό μοντέλο της – με ακόμα περισσότερη ιπποδύναμη.

Το EV6 GT ήταν ήδη ένα αρκετά ισχυρό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με 585 ίππους, ωστόσο μετά την αναβάθμιση που του προσέφερε η Kia, παράγει πλέον 650 ίππους – όταν βρίσκεται στo πρόγραμμα GT. H ροπή έχει επίσης αυξηθεί, από τα 740 στα 770 Nm.

Κατά συνέπεια, οι επιδόσεις θα είναι σαφώς βελτιωμένες. Στο απερχόμενο EV6 GT το 0-100 χλμ./ώρα γινόταν σε 3,5 δευτερόλεπτα και αναμένουμε σαφώς ένα πιο μικρό νούμερο επιτάχυνσης από το νέο μοντέλο.

Δεν έχουμε κάποια άλλη επίσημη πληροφορία σχετικά με το EV6 GT, πέρα από το ότι θα αποκτήσει τη λειτουργία “Virtual Gear Shift”, το οποίο ενσωματώνει ένα πρόγραμμα ψηφιακών αλλαγών ταχυτήτων, όπως ακριβώς το συναντήσαμε και στο Ioniq 5 N. Σκοπός των ψηφιακών αλλαγών είναι – όπως και στο Ioniq 5 N – να δημιουργεί μια πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, ρυθμίζοντας την απόδοση ροπής του αυτοκινήτου ώστε να παρέχει ένα μικρό τράνταγμα και να δημιουργεί την εντύπωση αλλαγής ταχυτήτων όταν o οδηγός χρησιμοποιεί τα paddles στο τιμόνι.

Στο εσωτερικό θα υπάρχουν και ψηφιακοί θόρυβοι κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι οποίοι θα δημιουργούν την ψευδαίσθηση του εύρους στροφών. Όλες αυτές οι ρυθμίσεις θα μπορούν να απενεργοποιηθούν κατά βούληση.

Τo EV6 GT θα αποκτήσει την ίδια μπαταρία 84 kWh με το ανανεωμένο Kia EV6, κάτι που σημαίνει πως θα αποκτήσει και περισσότερη αυτονομία από τα 424 χιλιόμετρα του απερχόμενου μοντέλου.

Εμφανισιακά το ανανεωμένο EV6 GT θα υιοθετήσει πολλές από τις αλλαγές που δέχτηκε και το κανονικό EV6, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα και την επανασχεδιασμένη μάσκα. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο τιμόνι, καθώς και το πιο πρόσφατο infotainment της εταιρείας, το οποίο ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!