Η Renault ετοιμάζεται να αξιοποιήσει στο έπακρο την Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, καθώς, δίπλα από το νέο αμιγώς ηλεκτρικό R4 θα παρουσιάσει και ένα νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο το οποίο κοιτάει λίγο πιο μακριά στο μέλλον της εταιρείας.
Το όνομά του είναι Embleme και, με διαστάσεις κοντά στην BMW Σειρά 3, σε συνδυασμό με τις crossover γραμμές του αμαξώματος τοποθετείται στην κατηγορία των D-SUV.
Αδιαμφισβήτητα όμως, το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι το σύστημα κίνησης.
Κατά βάση πρόκειται για ένα ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο κινείται από μπαταρία, ωστόσο για την βελτίωση της αυτονομίας αξιοποιείται μια κυψέλη καυσίμου υγρού υδρογόνου. Η μπαταρία των 40 kWh τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 217 ίππων και, παρότι δεν γνωρίζουμε ακριβώς την αυτονομία του οχήματος, η κυψέλη καυσίμου θα προσφέρει από μόνη της περί τα 350 χιλιόμετρα. Ο ανεφοδιασμός της θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί σε περίπου 5 λεπτά.

Θεωρητικά η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να αντιμετωπίσει τόσο το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και των εκπομπών ρύπων των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Παράλληλα, η τεχνολογία θα επιτρέψει στην Renault να δημιουργήσει ένα ελαφρύτερο μοντέλο, καθώς το Embleme – ζυγίζει περί τα 400 κιλά λιγότερο σε σχέση με ένα αντίστοιχο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Σχεδιαστικά, το μοντέλο δεν ακολουθεί τις ρετρό γραμμές των 4 και 5, επιλέγοντας μια διαφορετική, πιο φουτουριστική προσέγγιση. Η αεροδυναμική εξέλιξη του μοντέλου πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της Alpine, της ομάδας που αγωνίζεται και στην Formula 1.
Η Renault δεν έχει ανακοινώσει αν θα βάλει τελικά στην παραγωγή το Embleme. Γνωρίζουμε όμως ότι θέλει να επεκταθεί σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων, αντίστοιχες με αυτή που κατείχε το Laguna.



