To νέο Suzuki Swift θα καταφθάσει στην Ευρώπη την άνοιξη

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Swift διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και ανασχεδιασμένο εσωτερικό.

To νέο Suzuki Swift θα καταφθάσει στην Ευρώπη την άνοιξη

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Swift διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και ανασχεδιασμένο εσωτερικό.

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Swift θα καταφθάσει στην Ευρώπη την ερχόμενη άνοιξη, όπως επιβεβαίωσε η ιαπωνική μάρκα. Η είδηση έρχεται λιγότερο από ένα μήνα μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της τελευταίας γενιάς του ιαπωνικού supermini στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο. Παρότι μοιάζει περισσότερο για facelift, καθώς η Suzuki έχει ξεκάθαρα επιλέξει μια εξελικτική προσέγγιση στη σχεδίαση του νέου Swift, πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.

Ωστόσο, το νέο Swift έχει περισσότερες καμπύλες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το εμπρός μέρος διαθέτει μεγαλύτερη μαύρη γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα με υπογραφή σχήματος L και το παραδοσιακό σήμα της Suzuki στη βάση του καπό, αντί για το κέντρο της μάσκας. Η κομψή νέα εμφάνιση συμπληρώνεται από το καπό που έχει σχήμα οστράκου και την αφαίρεση των προβολέων ομίχλης από τον εμπρός προφυλακτήρα. Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα νέο σετ πίσω φώτων και έναν πιο επιθετικό πίσω προφυλακτήρα, ενώ το νέο Swift διαθέτει ένα κανονικό σετ χειρολαβών στις πίσω θύρες, αντί να βρίσκονται στην τρίτη κολόνα, όπως το σημερινό μοντέλο.

Το εσωτερικό έχει υποστεί μια πιο σημαντική ανανέωση, με νέα σχεδίαση του ταμπλό. Η κεντρική οθόνη αφής βρίσκεται στην κορυφή, ώστε να είναι πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Η οθόνη αφής 9 ιντσών αποτελεί επίσης μια νέα προσθήκη και διαθέτει συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Κάτω από αυτήν θα βρείτε τα φυσικά χειριστήρια του κλιματισμού και πιο κάτω ορισμένες θύρες φόρτισης USB. Υπάρχει επίσης ένας νέος πίνακας οργάνων και διαφορετικός σχεδιασμός τιμονιού.

Suzuki Swift

Η τεχνολογία ασφάλειας στο Swift περιλαμβάνει ένα σύστημα υποβοήθησης πέδησης που χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερα για να ανιχνεύει οχήματα, ποδήλατα και πεζούς μπροστά από το αυτοκίνητο και θα φρενάρει εάν το σύστημα θεωρεί ότι είναι πιθανό να υπάρξει σύγκρουση. Το νέο Swift διαθέτει επίσης σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, παρακολούθησης τυφλών σημείων, προσαρμοζόμενο cruise control και μια κάμερα ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων για να παρακολουθεί εάν ο οδηγός είναι νυσταγμένος ή δεν προσέχει το δρόμο.

Ένας νέος κινητήρας έχει εξελιχθεί για την 4η γενιά του Swift. Πρόκειται για ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με κιβώτιο CVT, σύνολο το οποίο, σύμφωνα με τη Suzuki, προσφέρει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας την απόκριση και τις επιδόσεις. Όπως συμβαίνει και στο υφιστάμενο μοντέλο, ο κινητήρας του Swift διαθέτει ήπια υβριδική υποστήριξη από μια ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας που ενισχύει την επιτάχυνση και την απόδοση.

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα στοιχεία ισχύος ή επιδόσεων για το νέο μοντέλο, αλλά αναμένεται ότι θα είναι πολύ παρόμοια με αυτά του απερχόμενου ήπια υβριδικού Swift, το οποίο χρειάζεται 12,2 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα. Όπως συμβαίνει και με το σημερινό μοντέλο, η βασική έκδοση του Swift μεταδίδει την κίνηση στον εμπρός άξονα, ενώ το σύστημα τετρακίνησης AllGrip Auto διατίθεται στα ανώτερα επίπεδα της γκάμας.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν νέα σχετικά με το hot Suzuki Swift Sport, το οποίο παρουσιάστηκε το 2018 ως αντίπαλο δέος για το εξαιρετικό Ford Fiesta ST και δεν έχει ανανεωθεί από το 2020, που έλαβε ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η τιμή εκκίνησης του νέου Suzuki Swift που θα ανακοινωθεί τη νέα χρονιά, είναι πιθανό να είναι ελαφρώς υψηλότερη από αυτήν του τρέχοντος μοντέλου που είναι 16.580 ευρώ. Ακόμα κι έτσι όμως, το Swift θα εξακολουθεί να είναι ένα από τα φθηνότερα supermini της αγοράς, ανταγωνιζόμενο τα Citroen C3, Dacia Sandero και Renault Clio.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Suzuki Swift

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!