Το νέο Toyota C-HR σε δοκιμές στο Nürburgring

Το δημοφιλές compact crossover Toyota C-HR θα ανανεωθεί αργότερα φέτος, και θα διαθέτει ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το νέο Toyota C-HR σε δοκιμές στο Nürburgring

Το δημοφιλές compact crossover Toyota C-HR θα ανανεωθεί αργότερα φέτος, και θα διαθέτει ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η επερχόμενη δεύτερη γενιά του Toyota C-HR εντοπίστηκε σε δοκιμές στο Nürburgring πριν από το επικείμενο ντεμπούτο του, επιβεβαιώνοντας ότι το δημοφιλές crossover θα διατηρήσει την εκκεντρική σχεδίαση του C-HR Prologue concept που αποκαλύφθηκε στα τέλη του 2022. Αυτό το εστιασμένο στην Ευρώπη μοντέλο, που πρόκειται να αποκαλυφθεί τους επόμενους μήνες, έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές, γεγονός που υποδηλώνει ότι το νέο μοντέλο δεν θα απομακρυνθεί πολύ από το σημερινό του πακέτο.

Κάτω από το ελαφρύ καμουφλάζ αυτού του πρωτοτύπου, βλέπουμε ξεκάθαρα ότι η σχεδίαση δεν έχει απομακρυνθεί πολύ από το πρωτότυπο Prologue, αποκαλύπτοντας τις ίδιες compact αλλά επιθετικές αναλογίες. Η σχεδίαση του εμπρός τμήματος θα διατηρήσει τα φωτιστικά σώματα LED σε σχήμα C και τη μεγάλη κάτω μάσκα, που αντισταθμίζεται από τα μικρά παράθυρα. Πιθανότατα θα έχει οροφή και πίσω μέρος με χρωματική αντίθεση στα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών, όπως είδαμε ήδη στο νέο Aygo X.

Το προηγούμενο C-HR διαθέτει τώρα αναδυόμενες χειρολαβές στις θύρες, ενώ οι ψηλά τοποθετημένες πίσω χειρολαβές του αρχικού μοντέλου βρίσκονται πλάον σε πιο παραδοσιακό σημείο. Στο πίσω μέρος, μια νέα μπάρα φώτων θα εκτείνεται στην τρισδιάστατα διαμορφωμένη θύρα του χώρου αποσκευών, με λιγότερο επιθετικά πίσω πτερύγια, που αντικαθιστούν την προηγούμενη αεροτομή. Αυτό έχει γίνει προς όφελος της μείωσης της αντίστασης, η οποία αποφέρει κέρδη στην αυτονομία. Όπως και πριν, δεν υπάρχει πίσω υαλοκαθαριστήρας.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα θα αναθεωρηθεί πλήρως, με μια πιο συγκρατημένη εκδοχή της μινιμαλιστικής αισθητικής του πρωτότυπου Prologue. Έχει δοθεί έμφαση σε υλικά υψηλότερης ποιότητας και αναβάθμιση της ενσωματωμένης τεχνολογίας. Αυτό θα συνδυαστεί με μια πιο ανοιχτή αίσθηση, σε σύγκριση με το πιο σκοτεινό εσωτερικό του σημερινού μοντέλου.

Η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η δεύτερη γενιά του C-HR θα προσφέρεται για πρώτη φορά ως plug-in υβριδικό, παράλληλα με το πιο παραδοσιακό υβριδικό σύστημα. Το νέο C-HR αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα στην Ευρώπη, ενώ η παραγωγή και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στο έτος.

Αν η γραμμή παραγωγής της Toyota καταφέρει να συμβαδίσει με τη ζήτηση, το νέο C-HR θα είναι πιθανότατα μία ακόμη εμπορική επιτυχία, καθώς η μάρκα συνεχίζει να επεκτείνει την γκάμα της πέρα από την προσφορά λογικών, αποδοτικών και αξιόπιστων αυτοκινήτων και πουλάει μοντέλα που είναι πραγματικά επιθυμητά. Αυτό είναι κάτι που το πρώτο C-HR έκανε με μεγάλη επιτυχία, και δεν υπάρχει λόγος να πιστεύουμε ότι θα είναι διαφορετικά με τη δεύτερη γενιά.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!