H VW κατασκευάζει escape room για να εκπαιδεύσει “ηλεκτρικά” τους εργαζόμενούς της

Τρία escape rooms με θεματική την ηλεκτροκίνηση θα αναλάβουν εν μέρει την εκπαίδευση των εργαζομένων της εν όψει της επέκτασης ης παραγωγής του ανανεωμένου ID.3

eMotionRoom Wolfsburg

H VW κατασκευάζει escape room για να εκπαιδεύσει “ηλεκτρικά” τους εργαζόμενούς της

Τρία escape rooms με θεματική την ηλεκτροκίνηση θα αναλάβουν εν μέρει την εκπαίδευση των εργαζομένων της εν όψει της επέκτασης ης παραγωγής του ανανεωμένου ID.3

H γερμανική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι η παραγωγή του ανανεωμένου ID.3 το οποίο θα αποκαλυφθεί σύντομα  θα επεκταθεί σε περισσότερα εργοστάσια καθώς στο Zwickau θα προστεθούν, αυτά του Wolfsburg, της Δρέσδης καθώς και της Anting στην Κίνα, προκειμένου να καλύψουν την προδιαγεγραμμένα υψηλή ζήτηση. Με αυτό δεδομένο, οι εργαζόμενοι στα νέα εργοστάσια θα πρέπει να εκπαιδευτούν στην ηλεκτροκίνηση και στις νέες απαιτήσεις παραγωγής του ID.3.

Yπό αυτό το σκεπτικό, η γερμανική φίρμα επινόησε μια εναλλακτική μέθοδο εκπαίδευσης, κατασκευάζοντας escape rooms, με την ονομασία eMotion Room τα οποία και θα αναλάβουν να εξοικειώσουν τους εργαζόμενους με τις ανάγκες και τις λεπτομέρειες παραγωγής ενός ηλεκτρικού μοντέλου

Για την ακρίβεια, πρόκειται για τρία ξεχωριστά escape rooms με διαφορετικές θεματικές από τα οποία αναμένεται να περάσουν περίπου 1.200 εργαζόμενοι ως μέρος της εκπαίδευσής τους για την παραγωγή του ανανεωμένου ID.3 από το προσεχές καλοκαίρι.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το πρώτο θα εστιάζει στην ιστορία της ηλεκτροκίνησης η οποία ξεκινά από το 19ο αιώνα, το δεύτερο στις εγκαταστάσεις του Wolfsburg από καταβολής του το 1930 και την μετέπειτα εξέλιξή του, ενώ το τρίτο θα αποτυπώνει το μέλλον της αυτοκίνησης το οποίο προδιαγράφεται αναπόφευκτα ηλεκτρικό.

Όπως ακριβώς επιβάλλουν οι κανόνες των escape rooms, οι συμμετέχοντες χωρισμένοι σε ομάδες των τεσσάρων θα κληθούν να λύσουν γρίφους αναζητώντας τη διέξοδο, με στοιχεία που θα παρέχονται μέσω video από τους εκπαιδευτές.

Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η VW καταφεύγει σε εκπαιδευτικά παιχνίδια καθώς, κάτι ανάλογο είχε πράξει και στα εργοστάσια του Zwickau και του Emden για την «υποδοχή» του πρώτου ID.3.

Η επέκταση παραγωγής του ID.3 εκτός από την εκπαίδευση 22.000 εργαζόμενων συνεπάγεται επίσης την επένδυση 460 εκατομμυρίων ευρώ στο Wolfsburg προκειμένου να αναπροσαρμοστούν οι γραμμές παραγωγής για να υποδεχτούν το ανανεωμένο ID.3 καθώς και ενός νέου ηλεκτρικού crossover.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!