Ανανεώνοντας την υπόσχεση της υβριδικής Porsche 911

Ο Oliver Blume επαναβεβαιώνει την εξέλιξη μιας «εναλλακτικής» τεχνολογίας 911 η οποία θα ανήκει στην κατηγορία του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού και σημειώνει ότι σε κάθε περίπτωση το γερμανικό sportscar θα είναι το τελευταίο που θα εγκαταλείψει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Ανανεώνοντας την υπόσχεση της υβριδικής Porsche 911

Ο Oliver Blume επαναβεβαιώνει την εξέλιξη μιας «εναλλακτικής» τεχνολογίας 911 η οποία θα ανήκει στην κατηγορία του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού και σημειώνει ότι σε κάθε περίπτωση το γερμανικό sportscar θα είναι το τελευταίο που θα εγκαταλείψει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

H γερμανική φίρμα έχει δηλώσει επανειλημμένως τα τελευταία χρόνια ότι προτίθεται να προσθέσει στις επιλογές της 911 μια εναλλακτικής τεχνολογίας έκδοση καθώς το εμβληματικό sportscar δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση από το φιλόδοξο σχέδιο εξηλεκτρισμού της Porsche.

Tην πρόθεση αυτή επαναβεβαίωσε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της γερμανικής φίρμας, Oliver Blume λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η Porsche σχεδιάζει την εξέλιξης μιας «εξαιρετικά σπορ υβριδικής 911».

Αν και προς το παρόν ο ίδιος δεν έδωσε περαιτέρω στοιχεία σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, όπως είχε τονίσει ο ίδιος στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν, η επίμαχη έκδοση της 911 δεν θα υιοθετήσει plug-in υβριδική τεχνολογία, αλλά απλή υβριδική για τους προφανείς λόγους που έχουν να κάνουν με τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Σε ό,τι αφορά την προέλευση της τεχνολογίας που θα μετατρέψει την 911 σε αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, αυτή θα προέλθει, φυσικά προσαρμοσμένη στα μέτρα του sportscar, από την νικηφόρα στο Le Mans, αγωνιστική Porsche 919.

Σε ο,τι αφορά το δεδομένο επόμενο βήμα, δηλαδή τον πλήρη εξηλεκτρισμό –και- της 911, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν το 2030 καθώς όπως υπογράμμισε ο Oliver Blume, το αειθαλές μοντέλο της Porsche θα είναι το τελευταίο της γκάμας που θα εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Κατά τα άλλα βέβαια, σύμφωνα με τον οδικό χάρτη εξηλεκτρισμού της που έχει παρουσιάσει η γερμανική φίρμα, έως το 2030, το 80% των πωλήσεων της θα αφορά υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Εξάλλου η αρχή ως προς την αμιγή ηλεκτροκίνηση έχει ήδη γίνει με την Taycan, ενώ όπως είναι γνωστό το 2023, η Macan πρόκειται να αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, Η συνέχεια θα δοθεί με τις μικρές Boxster και Cayman που πρόκειται να εγκαταλείψουν πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όντας αποκλειστικά ηλεκτροκίνητες στην νέα γένια τους που θα έρθει το 2025.  

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!