Παρά το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα πόλης δεν προσφέρουν σημαντικά κέρδη στους κατασκευαστές, η Toyota έχει ανακοινώσει ότι θα εξακολουθήσει να δίνει το «παρών» στο A-segment για αρκετά ακόμη χρόνια. Το βασικό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της εταιρείας θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται στο Kolin της Τσεχίας, εκεί όπου υπήρχε η γραμμή παραγωγής της τριπλέτας Aygo-108-C1.
Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται επίσης το νέο Yaris, οπότε το αυτοκίνητο πόλης θα είναι το δεύτερο μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B. Το όνομα του διαδόχου του Aygo καθώς και το πότε θα φθάσει στην παραγωγή δεν είναι ακόμη γνωστά, όμως το πρωτότυπο Aygo X prologue μας επιτρέπει να συμπεράνουμε ότι θα έχει στοιχεία ενός mini crossover.
Δοκιμάζουμε το υβριδικό Toyota Yaris
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Στην ευρωπαϊκή αγορά το περιμένουμε κάποια στιγμή εντός του 2022 και να βοηθήσει την Toyota Ευρώπης να πιάσει το στόχο του 1,5 εκατ. πωλήσεων έως το 2025.