Η Audi έχει περάσει τα τελευταία χρόνια εξετάζοντας ένα σχέδιο αντικατάστασης του τρέχοντος TT, και εκτιμούμε ότι θα ακολουθήσει την κατεύθυνση του R8, με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και δραστικές αλλαγές στο αμάξωμα. Η σημερινή έκδοση του TT αναμένεται να καταργηθεί όταν η τελειώσει παραγωγή της το 2023, και το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί από ένα μοντέλο που θα προσφέρει συγκινήσεις με καινούργιο στιλ, που θα είναι μεγαλύτερο και υπάρχει πιθανότητα να είναι τετράθυρο.
Το αρχικό Audi TT εξέπληξε την αυτοκινητοβιομηχανία όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1998. Αλλά οι πωλήσεις έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, κάνοντας ορισμένους από τους ανθρώπους της Audi να συνιστούν ότι η εταιρεία θα πρέπει να εγκαταλείψει εντελώς αυτόν τον τομέα της αγοράς.
Ο Oliver Hoffman, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την τεχνική εξέλιξη, μας είπε ότι η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε μια αλλαγή τοποθέτησης: «Θέλουμε να προσθέσουμε μερικά μοντέλα που θα προσφέρουν δυνατές συγκινήσεις στο χαρτοφυλάκιό μας, αλλά ένας άμεσος διάδοχος για το TT δεν είναι η απάντηση. Δεν μπορούμε απλά να πούμε ότι θα κάνουμε το TT ηλεκτρικό».
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Η Audi πρόσφατα αποκάλυψε teaser του τέταρτου concept μοντέλου, το οποίο θα ονομάζεται Activesphere και θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η σκιώδης εικόνα προεπισκόπησης της γερμανικής μάρκας δείχνει δραματικές καμπύλες και μια επιθετική γραμμή οροφής πάνω σε ένα υψηλότερο αμάξωμα. Αυτό ίσως αποτελεί την καλύτερη ένδειξη μέχρι στιγμής ότι η εταιρεία σκοπεύει να μετατρέψει ένα από τα μοντέλο της που προσφέρουν τις πιο δυνατές συγκινήσεις σε ένα coupe με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενδεχομένως τετράθυρο.
Ο Hoffman έχει ήδη υποδείξει ότι θα μπορούσε να εξεταστεί μια αλλαγή του στιλ αμαξώματος. «Δεν υπήρχε ζήτηση για ένα TT όταν το λανσάραμε. Και αυτό είναι που θέλουμε να κάνουμε ξανά: να καταπλήξουμε τους πελάτες μας». Στην πραγματικότητα, είναι πιθανό η Audi να εξετάζει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει την τακτική της Mercedes, συγχωνεύοντας σε ένα ενιαίο μοντέλο ορισμένες από τις πιο εξειδικευμένες και επικεντρωμένες στο στιλ προτάσεις της. Στην προκειμένη την περίπτωση, το TT και το μεγαλύτερο A5 Coupe.
Αυτό το μοντέλο θα προσφέρει εντυπωσιακή εμφάνιση πάνω στην επερχόμενη πλατφόρμα SSP του ομίλου Volkswagen, η οποία θα συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από την υπάρχουσα αρχιτεκτονική MEB και τα πιο premium στοιχεία της PPE. Ένα ελαφρώς υψηλότερο προφίλ θα βοηθήσει στη ενσωμάτωση της μπαταρίας. Η Audi παρουσίασε πρόσφατα την έκδοση TT RS Iconic Edition, μια εξαιρετικά περιορισμένη εκδοχή του TT, που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η τελευταία για το σπορ coupe.