Η νέα σελίδα στο ξεχωριστό για την Audi, κεφάλαιο του ΤΤ, στοχεύει σε ακόμα περισσότερη αποκλειστικότητα με την μορφή μιας νέας περιορισμένης έκδοσης η οποία χάρη σε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο και μια σειρά από σχεδιαστικές λεπτομέρειες φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα future classic, με δεδομένη συλλεκτική αξία καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 μονάδες.
Εξάλλου, η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί αν όχι η τελευταία σίγουρα μία από τις τελευταίες του TT όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα καθώς η επικράτηση της ηλεκτροκίνησης, θέτει εν αμφιβόλω τα σχέδια για την αντικατάστασή του με μια νέα αντίστοιχων προδιαγραφών γενιά μετά το 2023.
Σε ό,τι αφορά την νέα έκδοση η οποία ονομάζεται iconic edition, υιοθετεί ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο προσθέτει στην ούτως ή άλλως «απειλητική» εμφάνιση του ΤΤ RS Coupe, νέα πτερύγια στον προφυλακτήρα και στις εισαγωγές αέρα καθώς και μια νέου σχεδιασμού αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Την εικόνα συμπληρώνουν, η μαύρη γυαλιστερή γρίλια η οποία φέρει το σήμα της Audi σε ματ φινίρισμα καθώς και σκούροι τροχοί 20 ιντσών. Να σημειωθεί ότι η έκδοση η οποία βασίζεται στο TT RS Coupe θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη σε γκρι απόχρωση αμαξώματος Nardo Grey.
Στην αθέατη πλευρά της εξακολουθεί να φιλοξενείται ο εγνωσμένου κύρους πεντακύλινδρο κινητήρα των 2,5 λίτρων με απόδοση 400 ίππων και 480 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας μαζί και με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του μοντέλου χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα μειώνεται οριακά στα 280 χλμ./ώρα λόγω του παραπάνω αεροδυναμικού πακέτου που όμως συμβάλλει στην αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης και σε μια συνολικά βελτιωμένη εμπειρία τόσο σε όρους επιδόσεων όσο και αποδοτικότητας.
Στοχευμένες βελτιώσεις και προσθήκες έχουν υλοποιηθεί και στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν οι επενδύσεις από δέρματα Nappa και Alcantara με τις κίτρινες λεπτομέρειες οι οποίες παρεπιδημούν στις ραφές, τα πατάκια και το τιμόνι. Από την εξίσωση δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα διακριτικά της έκδοσης στα προσκέφαλα των bucket καθισμάτων, αλλά και μια πλακέτα στην κεντρική κονσόλα με τον αύξοντα αριθμό κάθε αντιτύπου.