Σε δοκιμές εξέλιξης το νέο Suzuki Swift

Ο κατασκοπευτικός φακός απαθανάτισε το επερχόμενο Suzuki Swift με φουλ καμουφλάζ να κάνει δοκιμές.

Σε δοκιμές εξέλιξης το νέο Suzuki Swift

Ο κατασκοπευτικός φακός απαθανάτισε το επερχόμενο Suzuki Swift με φουλ καμουφλάζ να κάνει δοκιμές.

Ο φωτογραφικός φακός των συνεργατών μας στο Auto Express «συνέλαβε» το επερχόμενο Suzuki Swift να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης. Αναμένεται στην αγορά το 2023, αλλά σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές σε σχέση με την τρέχουσα γενιά του.

Η Suzuki πιστεύει στα supermini και προχωράει στην εξέλιξη της τέταρτης γενιάς του Swift, το οποίο αυτή την περίοδο κάνει, για πρώτη φορά δοκιμές εξέλιξης στην Ευρώπη. Η γενιά που κυκλοφορεί στην αφορά πέρασε από ένα μικρό φρεσκάρισμα το 2021, με την «πρώτη» του μοντέλου να χρονολογείται στο 2017.

Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται του επιτρέπει να υιοθετεί την ήπια υβριδική τεχνολογία, 12V και 48V, η οποία του έδωσε νέο χαρακτήρα, με εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Η νέα γενιά θα ακολουθήσει αυτά τα βήματα, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάποια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όπως των ανταγωνιστών του, του Opel Corsa-e η του Peugeot e-208.

Η στενή συνεργασία με την Toyota έχει λειτουργήσει ευεργετικά για τη Suzuki, η οποία εμπλούτισε τη γκάμα της με μεγαλύτερα, υβριδικά και Plug-in hybrid μοντέλα, αλλά αυτό δεν θα περάσει και στο νέο Swift. Αναμένεται να συνεχίζει με την ήπια υβριδική τεχνολογία, όπως επίσης και να κρατήσει στην κορυφή της γκάμας του την έκδοση Sport.

Σχεδιαστικά αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του μοντέλου, αλλά με το έντονο καμουφλάζ να κρύβει τις λεπτομέρειες. Οι καμπύλες που χαρακτηρίζουν το μοντέλο και σε αυτή τη γενιά του και παραπέμπουν σε MINI, δεν φαίνεται να αλλάζουν δραστικά.

Το εμπρός μέρος θα είναι εντελώς νέο και πιο κοντά στα χαρακτηριστικά της ιαπωνικής μάρκας που διακρίνουν και τα άλλα μοντέλα της. Στο πλάι φαίνεται η χειρολαβή των πίσω θυρών να έχει μετακομίσει από το πάνω μέρος της πόρτας στην κλασική του θέση. Το πίσω παράθυρο ανεβαίνει προς τα επάνω και γίνεται πιο μικρό για χάρη της σχεδίασης, ενώ το πίσω μέρος μοιάζει αρκετά στο υπάρχον μοντέλο.

Στο εσωτερικό δεν θα πρέπει να περιμένουμε επίσης μεγάλες αλλαγές σε χωροταξικό επίπεδο, με δεδομένο ότι διατηρείται η ίδια πλατφόρμα με αυτή της προηγούμενης γενιάς, ενώ αναμένεται να υπάρχει αναβάθμιση της ποιότητας, αλλά και του επιπέδου εξοπλισμού, με υιοθέτηση μεγάλης οθόνης σε όλες τις εκδόσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!