Με στόχο την αναζήτηση ευκαιριών αδειοδότησης από την ιστορία της Nissan, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει νέα προϊόντα, που επαναπροσδιορίζουν τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της. Στόχος είναι τα προϊόντα της Nissan να προσφέρουν μια δόση ενθουσιασμού.
Ένα από τα παραδείγματα αυτών των προϊόντων είναι η καρέκλα Z, ένα προϊόν που δημιουργήθηκε από τη Nissan και ένα συνεργάτη της το 2019, στην 50ή επέτειο του Z. Τα πόδια της καρέκλας σχηματίζουν το σχήμα του λογότυπου Z, ενώ το ύφασμα είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιήθηκε για την ταπετσαρία του Z S30. Αυτό προσδίδει στην καρέκλα μία γνήσια αίσθηση από το κάθισμα του θρυλικού μοντέλου.
Μέλη της ομάδας επίσημων προϊόντων, με εμπειρία σε ιστορικά οχήματα της Nissan, συμμετείχαν σε μεγάλο βαθμό στη διαδικασία σχεδιασμού. Πρότειναν την προσθήκη μιας πλακέτας που απεικονίζει το έμβλημα του Z, για να ενισχυθεί περαιτέρω η αίσθηση της αυθεντικότητας. Ο Yoshiyuki Kanamori, της ομάδας αδειοδότησης, δήλωσε: «Αυτά τα ορόσημα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επανεξετάσουμε τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά μας και επίσης, ένα βασικό μέσο για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον για το νέο προϊόν».
Με την κυκλοφορία του Lego GT-R Nismo, επισημοποιήθηκε η πρώτη συνεργασία του κατασκευαστή παιχνιδιών από τη Δανία με ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Οι λάτρεις της Nissan όλων των ηλικιών μπορούν να διασκεδάσουν, φτιάχνοντας μόνοι τους το εμβληματικό μοντέλο υψηλών προδιαγραφών. «Εκτός από τα κλασικά παιχνίδια, επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας, για να συμπεριλάβουμε παιχνίδια smartphone, που θα μπορούν να απολαύσουν οι νεότεροι θαυμαστές της Nissan», δήλωσε ο Kanamori.
Στον κατάλογο προστίθεται και μία σειρά ενδυμάτων που διαθέτουν εικονογραφήσεις από την ιαπωνική εταιρεία σχεδιασμού Swimmy Design Lab. Μέχρι πρόσφατα, τα περισσότερα σχέδια ρούχων της Nissan παρουσίαζαν εικόνες από τα αυτοκίνητά της. Ωστόσο, δεδομένης της δημοτικότητας των εικονογραφήσεων του Swimmy Design Lab, η ομάδα επίσημων προϊόντων έδωσε πλήρη ελευθερία στον τρόπο εκπροσώπησης της μάρκας. Ο Kanamori ανέφερε: «Θα ήθελα πολύ οι νέοι πελάτες να αλληλεπιδρούν με τη μάρκα Nissan με απλό τρόπο. Να ελκύεται κάποιος από το σχέδιο ενός ρούχου, και μόνο τότε να συνειδητοποιεί ότι είναι προϊόν της Nissan».
Τέλος, συμπεριλαμβάνεται και ένα πιάτο που «λειτουργεί» με το χρώμα της σάλτσας σόγιας, ενός αγαπημένου καρυκεύματος στην Ιαπωνία. Όταν η σάλτσα χύνεται πάνω από τις σκαλισμένες εσοχές του λογότυπου GT-R, το τμήμα GT παραμένει μαύρο, ενώ το R γίνεται κόκκινο, αναπαράγοντας το χρωματισμό του λογότυπου. Ο Kanamori σχολίασε: «Το πιάτο με σάλτσα σόγιας είναι ένα πραγματικά διασκεδαστικό στοιχείο. Αισθανόμαστε ότι μεταφέρει τη χαρά ενός μοντέλου όπως το GT-R».