Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, με τα συμβατικά χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων να τείνουν προς την… εξαφάνιση. Στα οχήματα της Tesla, η μετάδοση διαθέτει μόνο μία σχέση, ενώ Porsche και Audi χρησιμοποιούν «κιβώτιο» δύο σχέσεων για καλύτερη απόδοση σε υψηλές ταχύτητες.
Πέραν από τις δύο γερμανικές εταιρείες, το παραδοσιακό κιβώτιο ταχυτήτων δε φαίνεται να έχει θέση στον κόσμο των σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων. Εντούτοις, φαίνεται ότι η Toyota έχει διαφορετική άποψη.
Σε πατέντα που κατέθεσε πρόσφατα στις ΗΠΑ η ιαπωνική μάρκα, αναφέρεται ότι έχει σχεδιάσει μια χειροκίνητη μετάδοση με παραδοσιακό επιλογέα ταχυτήτων και πεντάλ συμπλέκτη, ακριβώς όπως συμβαίνει στο παραδοσιακό σύστημα μετάδοσης που διαθέτει στην GR86.
Στην πατέντα που κατέθεσε, η Toyota αναφέρει ότι το σύστημα ελέγχου του ηλεκτρικού οχήματος είναι διαμορφωμένο έτσι, ώστε να ελέγχει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα χρησιμοποιώντας χειροκίνητο κιβώτιο. To σύστημα λειτουργεί με βάση την πίεση που ασκεί ο οδηγός στα πεντάλ για το γκάζι και τον ψευδοσυμπλέκτη και τη θέση στην οποία βρίσκεται ο ψευδοεπιλογέας ταχυτήτων.
Το γεγονός ότι η Toyota αναφέρεται στο συμπλέκτη και τον επιλογέα σχέσεων προσθέτοντας το πρώτο συνθετικό ψεύδο-, συνιστά ότι η καινούργια μετάδοση που έχει πατεντάρει αποσκοπεί κυρίως στην προσωπική απόλαυση του οδηγού και δεν προσδίδει κάτι στη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου.
Όπως αναφέρεται στην πατέντα της Toyota, στη μετάδοση αυτή περιλαμβάνεται ένα σύστημα που προσομοιώνει τις δυνάμεις στις οποίες υπόκειται ένα όχημα με χειροκίνητο κιβώτιο, για να δίνει την ίδια εντύπωση στον οδηγό κατά τις αλλαγές σχέσεων. Με αυτό τον τρόπο, η Toyota θα προσπαθήσει να κάνει πιο διασκεδαστική την εμπειρία οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων.