Το επόμενο Opel Insignia θα είναι SUV!

Το μοντέλο, που θα υποδεχτούμε το 2024, επανασχεδιάζεται και ενσωματώνεται στη δημοφιλή κατηγορία

Το επόμενο Opel Insignia θα είναι SUV!

Το μοντέλο, που θα υποδεχτούμε το 2024, επανασχεδιάζεται και ενσωματώνεται στη δημοφιλή κατηγορία

Με δραστικές αλλαγές θα κάνει την εμφάνιση του το επόμενο Opel Insignia, κατά πάσα πιθανότητα το 2024. Απομακρυνόμενο από τη hatchback και τη sedan εκδοχή που γνωρίζουμε, εκτιμάται ότι η Opel θα μετατρέψει το μοντέλο σε crossover και οι αποκλειστικές εικόνες μας παρουσιάζουν την πιθανή εμφάνιση του. Καθώς οι πωλήσεις των οικογενειακών hatchback και sedan μειώνονται από την έκρηξη ζήτησης των SUV, η Opel θα προσπαθήσει να μεταφέρει το Insignia σε αυτή την κατηγορία ώστε να διευρύνει την απήχησή του στην αγορά.

Όπως φαίνεται στις εικόνες από τους συνεργάτες μας στο carbuyer (κάτι που δικαιολογεί το σήμα της Vauxhall), το νέο Insignia θα υιοθετήσει τη σχεδίαση Vizor στο εμπρός μέρος, που μοιάζει με του πιο πρόσφατου Mokka και του νέου Astra. Αναμένουμε ότι το αμάξωμα του νέου μοντέλου θα συνδυάζει στοιχεία από SUV και MPV. Αν και είναι απίθανο να είναι επταθέσιο, το Insignia θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα eVMP, την ίδια με τα επόμενης γενιάς Peugeot 3008 και 5008.

Το κύριο πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας είναι ότι μπορεί να φιλοξενήσει μια σειρά ηλεκτροκινητήρων, που σημαίνει ότι το νέο αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει ηλεκτρική αυτονομία από 400 έως 645 χιλιόμετρα, ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας και τους κινητήρες. Οι βασικές εκδόσεις του επόμενου Insignia είναι πιθανό να χρησιμοποιούν το κινητήριο σύνολο 136 ίππων του Corsa-e με μπαταρία 60 kWh, ενώ οι ναυαρχίδες θα μπορούσαν να είναι τετρακίνητες, με δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 340 ίππων και μπαταρία 100 kWh.

Για όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αποκτήσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι πιθανό να προσφέρεται και η επιλογή plug-in υβριδικών και ήπια υβριδικών κινητήρων. Αν και η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα λεπτομέρειες για τα κινητήρια σύνολα, πιστεύεται ότι η plug-in υβριδική έκδοση θα μπορούσε να χρησιμοποιεί μια ανανεωμένη εκδοχή του τρέχοντος υβριδικού κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, ο οποίος προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 65 χιλιομέτρων.

Το νέο Insignia θα διατεθεί στην αγορά ως μια πιο premium επιλογή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και θα ενσωματώνει τεχνολογία αιχμής με πολλά χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας και δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!