Toyota: Σχεδόν βέβαιη η έλευση ενός νέου MR2, πιθανώς ως το 2026

H Toyota φαίνεται πως έχει ξεκινήσει να εξελίσσει ένα νέο διθέσιο μοντέλο με τον βενζινοκινητήρα που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Toyota: Σχεδόν βέβαιη η έλευση ενός νέου MR2, πιθανώς ως το 2026

H Toyota φαίνεται πως έχει ξεκινήσει να εξελίσσει ένα νέο διθέσιο μοντέλο με τον βενζινοκινητήρα που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Η Toyota είναι πλέον σχεδόν βέβαιο ότι αναπτύσσει ένα νέο σπορ μοντέλο, στα χνάρια του θρυλικού MR2.

Είχαμε δει, στις αρχές του Νοεμβρίου, σε ένα επεισόδιο της σειράς κινουμένων σχεδίων «Grip» της Toyota σε στυλ anime, ένα απόσπασμα από έναν πίνακα με μια λίστα που περιλαμβάνει τα «Supra Mk6», «Celica Mk8», «MR2 Mk4», «GR86 Mk3» και το GR GT3.

Τον Ιανουάριο η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, μια πρωτότυπη μορφή του νέου της, «πράσινου» τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα. Αυτός θα αποτελεί μέρος μιας νέας οικογένειας κινητήρων της Toyota, οι οποίοι θα είναι συμβατοί με διάφορα καύσιμα ουδέτερα για το περιβάλλον, όπως το υγρό υδρογόνο, το βιοκαύσιμο και τα συνθετικά καύσιμα.

Νωρίτερα μέσα στο 2024 η εταιρεία προχώρησε σε παρουσίαση περισσότερων τεχνικών χαρακτηριστικών για τους κινητήρες της, οι οποίοι θα είναι μικροί σε διαστάσεις, αλλά με υψηλές επιδόσεις, εν μέρει χάρη και στα υβριδικά συστήματα που θα διαθέτουν. Στόχος είναι οι κινητήρες αυτοί να είναι μικροί σε διαστάσεις, ιδιαίτερα αποδοτικοί και πλήρως συμβατοί με υπάρχοντα υβριδικά σύνολα.

Τα νούμερα επιδόσεων του νέου κινητήρα δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, αλλά η Toyota έχει θέσει ως στόχο ο νέος κινητήρας (με κωδική ονομασία G20E) να είναι πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός από την τρέχουσα turbo μονάδα των 2,4 λίτρων που βρίσκεται στα μοντέλα της Toyota και της Lexus στο εξωτερικό. Ως αποτέλεσμα το νέο σύνολο θα παράγει παραπάνω από 300 ίππους, με τον πρωτότυπο κινητήρα να αποδίδει περί τους 400 ίππους, ενώ η ίδια η Toyota ισχυρίζεται ότι θα μπορεί να φτάσει έως και τους 500!

Δεν είναι διόλου απίθανο η ισχύς του κινητήρα να περάσει στον δρόμο μέσα από το ίδιο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που εξελίχθηκε από την Gazoo Racing για το GR Yaris.

Η εταιρεία θέλει να βάλει τους νέους κινητήρες στην παραγωγή έως το 2027. Ίσως μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο να αποκαλύψει και τo MR2, ίσως και στις αρχές του 2026.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!