Η Toyota έχει κατασκευάσει μερικά σπουδαία σπορ αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, και ενώ το Supra συνεχίζει να υπάρχει, ονόματα όπως το MR2 και η Celica έχουν παραγκωνιστεί. Ωστόσο, ένα πρόσφατο σκίτσο αφήνει να εννοηθεί ότι αυτά τα δύο αυτοκίνητα, μαζί με τις νέες γενιές των Supra και GR86, θα μπορούσαν να βρίσκονται καθ΄ οδόν.
Κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου των κινουμένων σχεδίων «Grip» της Toyota σε στυλ anime, υπάρχει ένα απόσπασμα από έναν πίνακα με μια λίστα που περιλαμβάνει τα «Supra Mk6», «Celica Mk8», «MR2 Mk4», «GR86 Mk3» και το GR GT3. Το τελευταίο έχει ήδη εντοπιστεί να δοκιμάζεται, οπότε είναι πιθανό και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του καταλόγου να δουν το φως της δημοσιότητας κάποια στιγμή.
Η τρέχουσα γκάμα μοντέλων της Toyota με την επωνυμία GR (τα αρχικά του τμήματος υψηλών επιδόσεων και αγώνων της μάρκας, Gazoo Racing) περιλαμβάνει τα Supra, GR86, GR Yaris και σε ορισμένες αγορές, το GR Corolla. Αν πρόκειται να επανεξεταστούν τα μοντέλα Celica και MR2, θα περιμέναμε να βρίσκονται κάτω από την ίδια ομπρέλα υψηλών επιδόσεων με αυτά τα αυτοκίνητα.
Το πιο κοντινό πράγμα που έχουμε δει σε ένα καινούργιο MR2 ήρθε με τη μορφή του περυσινού concept FT-Se. Αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και πιθανώς θα έκανε χρήση της νέας, πιο λεπτής μπαταρίας της Toyota, προκειμένου να επιτύχει ένα χαμηλό προφίλ, με την καμπίνα τοποθετημένη προς τα εμπρός, παρόμοια με αυτήν του παλιού MR2.
Η Celica έχει μεγαλύτερη ιστορία από το MR2, με την παραγωγή του να διαρκεί από το 1971 έως το 2006. Ο Akio Toyoda, πρόεδρος της Toyota, έχει δηλώσει στο παρελθόν την αγάπη του για τη Celica και έχει εκφράσει την επιθυμία να επαναφέρει το όνομα αυτό στην αγορά. Παρά ταύτα, είναι δύσκολο να δούμε πώς η Celica θα ενταχθεί στη γκάμα της Toyota δίπλα στο αντίστοιχο compact coupe, το GR86, ειδικά αν μοιράζονται την ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα.
Το Supra θα πρέπει να αντικατασταθεί νωρίτερα από το GR86, δεδομένου ότι το τρέχον μοντέλο 5ης γενιάς κατέφθασε το 2019. Το GR86 λανσαρίστηκε το 2022. Αν οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των Supra και GR86 τεθούν σε παραγωγή, μπορεί κάλλιστα να κάνουν χρήση των τριών νέων μπαταριών της Toyota, με τις ονομασίες «Popularisation», «Performance» και «High-Performance», οι οποίες αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το 2026.