Το Renault Group και η Γραμματεία του Ειδικού Απεσταλμένου του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια, ανακοίνωσαν μια συνεργασία με επίκεντρο την οδική ασφάλεια σε όλο τον κόσμο, που στόχο έχει να παρέχει εκπαίδευση, και να εξελίξει τεχνολογικές καινοτομίες που θα σώσουν ζωές.
Kατά τη διάρκεια αυτής της διετούς συνεργασίας, το Renault Group θα μοιραστεί με τον Ειδικό Απεσταλμένο την τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει μέσω της μακροχρόνιας δέσμευσής του στον τομέα της οδικής ασφάλειας.
To Renault Group υποστηρίζει τον ΟΗΕ στην προσπάθειά του για μείωση στο μισό του αριθμού των θανάτων και των τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, παγκοσμίως.
«Για τη Renault, η σοβαρή ενασχόληση με την ασφάλεια δεν σημαίνει απλώς να τηρούμε τις ρυθμιστικές μας υποχρεώσεις, αλλά και να πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα, καθοδηγούμενοι από τις αντιλήψεις και την αποφασιστικότητά μας, ώστε να κάνουμε τη διαφορά. Βρίσκοντας λύσεις που κάνουν τα αυτοκίνητά μας ακόμα πιο ασφαλή και προωθώντας την καινοτομία για όλους, πρωτοπορούμε στην τεχνολογία και αναλαμβάνουμε δράσεις που μπορούν να κάνουν πιο ασφαλή την κινητικότητα, ενώ κατατάσσουμε το θέμα στην κορυφή της ατζέντας μας. Γι’ αυτό νιώθω πολύ χαρούμενος που υποστηρίζουμε τη δέσμευση του Jean Todt και των Ηνωμένων Εθνών για την οδική ασφάλεια». Luca de Meo, Chief Executive Officer του Renault Group.
Σε έναν κόσμο όπου τα τροχαία δυστυχήματα παραμένουν η κύρια αιτία θανάτου παιδιών και νέων ηλικίας 5 έως 29 ετών (Π.Ο.Υ 2023), υπάρχει επιτακτική ανάγκη για συλλογικές προσπάθειες στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης και την προώθηση των στόχων για ασφαλέστερους δρόμους.
«Το 2021 υπολογίζεται ότι 1,19 εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα. Αυτά τα νέα στοιχεία του Π.Ο.Υ. μας δίνουν μια αίσθηση της φρίκης που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο επείγον να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με εταιρείες όπως η Renault, για να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό το μακελειό και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτή την μάστιγα που έχει πάρει τη μορφή μίας ύπουλης πανδημίας. Χωρίς την ενεργό συμμετοχή όλων των παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των θεσμικών και των δημόσιων φορέων, της κοινωνίας των πολιτών και του ιδιωτικού τομέα, αλλά και των κατασκευαστών αυτοκινήτων, δεν θα επιτύχουμε τον στόχο μας να μειώσουμε κατά το ήμισυ τον αριθμό των θυμάτων στους δρόμους, μέχρι το 2030. Συγχαίρω το Renault Group για την πρωτοβουλία και τη δέσμευσή του να συμπορευθεί μαζί μας σε αυτή τη μάχη». Jean Todt, Ειδικός Απεσταλμένος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια
Στοιχεία και αριθμοί για την οδική ασφάλεια παγκοσμίως (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, 2023)
- 1,19 εκατομμύρια θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2021
- Η κύρια αιτία θανάτων μεταξύ παιδιών και νέων ηλικίας 15 έως 29 ετών
- Μόνο 7 χώρες (Γαλλία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία και Σουηδία) έχουν εφαρμόσει τις βέλτιστες νομοθετικές πρακτικές του ΠΟΥ, σχετικά με πέντε αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων: υπερβολική ταχύτητα, κατανάλωση αλκοόλ και οδήγηση, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση κράνους και μη χρήση παιδικών καθισμάτων για τη μεταφορά παιδιών
- Μόνο 10 χώρες (Λευκορωσία, Μπρουνέι Νταρεσαλάμ, Δανία, Ιαπωνία, Λιθουανία, Νορβηγία, Ρωσική Ομοσπονδία, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Βενεζουέλα) κατάφεραν να μειώσουν τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε ποσοστό πάνω από 50% μεταξύ 2010 και 2021.