Βαρόμετρο η προσιτότητα για την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Seat

O επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της ισπανικής φίρμας αποκαλύπτει ότι η ηλεκτροκίνηση από μέρους της Seat θα καταστεί εφικτή μόνο εφόσον η αντίστοιχη τεχνολογία γίνει πιο προσιτή

Βαρόμετρο η προσιτότητα για την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Seat

O επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της ισπανικής φίρμας αποκαλύπτει ότι η ηλεκτροκίνηση από μέρους της Seat θα καταστεί εφικτή μόνο εφόσον η αντίστοιχη τεχνολογία γίνει πιο προσιτή

Το μέλλον της Seat αποτελεί αντικείμενο συνεχών συζητήσεων από την στιγμή της ανεξαρτητοποίησης της Cupra το 2018 ως μια πιο upmarket εναλλακτικής της. Ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της φίρμας, Dr. Werner Tietz ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο ζήτημα και ειδικότερα σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό μέλλον της Seat, υποστηρίζοντας ότι αυτό είναι αλληλένδετο με τα κόστη που συνεπάγεται η συγκεκριμένη τεχνολογία, υπογραμμίζοντας ότι, προς το παρόν, το βάρος της ηλεκτροκίνησης θα επωμιστεί η Cupra όπου και θα δοθεί η έμφαση ως προς το συγκεκριμένο τομέα.

Η Cupra έδωσε το στίγμα των φιλόδοξων ηλεκτρικών σχεδίων της μέσω μιας εντυπωσιακής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις αρχές της εβδομάδας στη Βαρκελώνη και όπου παρουσίασε μια νέα πρωτότυπου εκδοχή του ηλεκτροκίνητου city car UrbanRebel, το plug-in υβριδικό SUV Terramar καθώς και το επίσης SUV όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο Tavascan που θα προστεθούν στην γκάμα της ως το 2025. Ταυτόχρονα έδωσε στους παριστάμενους μια πρώτη γεύση από τις ανανεωμένες εκδοχές του ηλεκτροκίνητου hatchback Born, του Cupra Leon καθώς και του Formentor τα οποία επίσης θα βρουν διέξοδο στις εκθέσεις έως το 2025.

Σε αντιδιαστολή, η γκάμα της Seat δεν περιλαμβάνει προς το παρόν κάποιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο κατ΄αντιστοιχία με τα παραπάνω ενώ από το 2020 έχει παρουσιάσει μόνο τις ανανεωμένες εκδοχές των Ateca και Arona καθώς και το νέο Leon.

Παρ΄όλα αυτά ο επικεφαλής των Seat και Cupra έχει ανακοινώσει ότι υπάρχει ηλεκτρική στρατηγική και για την Seat αν και προς το παρόν, όπως διευκρινίζει ο υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης της Seat, W. Tietz αυτό θα υλοποιηθεί μόνο όταν το κόστος των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων μειωθεί.

«Για την Seat έχουμε ήδη λανσάρει το Leon και έχουμε ανανεώσει τα Ibiza και Arona. Άρα πλέον είναι η ώρα της Cupra και του εξηλεκτρισμού της. Προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να έχει υψηλό κόστος για την Seat, κατ΄επέκταση θεωρούμε ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στην Cupra Όταν θεωρήσουμε ότι οι τιμές των εξαρτημάτων,  των μπαταριών και τα κόστη εξέλιξης των ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων μειωθούν τότε θα ξαναμιλήσουμε για την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Seat», δήλωσε χαρακτηριστικά ο W.Tietz.

Όπως επίσης συμπλήρωσε ο ίδιος η αλληλοεπικάλυψη ανάμεσα στις δύο φίρμες είναι πάρα πολύ μικρή καθώς διαμορφώνεται σε μόλις 15%, επιβεβαιώνοντας ότι η πλειονότητα των αγοραστών Cupra αποκτούν για πρώτη φορά ισπανικό μοντέλο.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!