F1: Red Bull και Alpine απέτυχαν στα crash test της FIA

Η Red Bull απέτυχε στο μετωπικό crash test του ρύγχους, ενώ και η Alpine είχε προβλήματα να λάβει την έγκριση της FIA.

F1: Red Bull και Alpine απέτυχαν στα crash test της FIA

Η Red Bull απέτυχε στο μετωπικό crash test του ρύγχους, ενώ και η Alpine είχε προβλήματα να λάβει την έγκριση της FIA.

Η Πρωταθλήτρια ομάδα της Formula 1, Red Bull, είχε υποβάλει το πρώτο πλαίσιο του μονοθεσίου του 2024 στα υποχρεωτικά crash test της FIA στις εγκαταστάσεις του Cranfield (όπου όλες οι βασιζόμενες στην Αγγλία ομάδες πραγματοποιούν τις δοκιμές τους) πριν από τα Χριστούγεννα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες στο ιταλικό Motorsport, το ρύγχος της RB20 δεν κατάφερε να απορροφήσει επιτυχώς την ενέργεια που του ασκήθηκε, προκαλώντας ζημιές και στο εμπρός μέρος του πλαισίου.

Συνεπώς, το ρύγχος δεν πέρασε τη διαδικασία ομολογκασιόν της FIA ακόμα, και η δοκιμή θα επαναληφθεί με το εξάρτημα να έχει ενισχυθεί με ένα επιπλέον στρώμα ανθρακονημάτων. Η επαναληπτική δοκιμή θα πραγματοποιηθεί φέτος, λόγω της υποχρεωτικής παύσης λειτουργίας των εργοστασίων των ομάδων της Formula 1 κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA.

Τέτοιου είδους προβλήματα δεν είναι ανήκουστα για τη Red Bull, η οποία πάντα προσπαθεί να πιέζει τα όρια του εφικτού στην εξέλιξη του μονοθεσίου της. Στην εξέλιξη της RB20 του 2024, η Πρωταθλήτρια ομάδα προσπαθεί να εξοικονομήσει όσο το δυνατόν περισσότερο βάρος, καθώς το περυσινό μονοθέσιο φαίνεται ότι βρισκόταν ακόμα πάνω από το χαμηλότατο όριο των 798 κιλών που έχει ορίσει η FIA.

H Red Bull ήδη εργάζεται στην εύρεση λύσεων του προβλήματος. Ενδέχεται η προσθήκη ενός επιπλέον «φύλλου» ανθρακονημάτων να επιλύσει το πρόβλημα, αλλά αυτή η αναποδιά ενδέχεται να επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα της ομάδας όσον αφορά την ομολογκασιόν του πλαισίου πριν από την έναρξη του τριήμερου τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης μεταξύ 21-23 Φεβρουαρίου στο Μπαχρέιν.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του επίσης ιταλικού Formu1a.uno, και η ομάδα της Alpine αντιμετώπισε προβλήματα στη διαδικασία δοκιμών πρόσκρουσης και δεν έχει καταφέρει ακόμα να λάβει την έγκριση της FIA. Ωστόσο, καμία ομάδα δε φαίνεται να ανησυχεί ιδιαίτερα για το θέμα. Η Alpine, στοχεύει όπως και η Red Bull να μειώσει το βάρος, αλλά και την οπισθέλκουσα του μονοθεσίου της για να καλύψει την υστέρηση ισχύος από τον υβριδικό V6 της Renault, τον οποίο θέλει να ενσωματώσει καλύτερα στο πλαίσιο.

Ενόψει της καινούργιας σεζόν, η Renault εργάζεται για να περάσει από ομολογκασιόν της FIA νέα έκδοση του λογισμικού διαχείρισης της ενέργειας της μονάδας ισχύος. Ο γαλλικός V6 φαίνεται ότι πέρυσι ανακτούσε λιγότερη ενέργεια από τις αντίπαλες μονάδες. Σύμφωνα με το διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της Alpine, Bruno Famin, το νέο λογισμικό θα βοηθήσει στη μείωση της διαφοράς από τους αντιπάλους, αλλά δεν θα επιτρέψει την πλήρη κάλυψη της διαφοράς, δεδομένου ότι σε επίπεδο hardware δεν επιτρέπονται σημαντικές παρεμβάσεις σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!