Με το Max Verstappan να εκκινεί το GP Άμπου Ντάμπι από την pole position, δύσκολα θα πόνταρε κάποιος εναντίον του, όπως έκανε ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, σε στοίχημα με τον επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, καθώς ο 80χρονος Αυστριακός δεν πίστευε ότι ο Ολλανδός Πρωταθλητής θα κατάφερνε να βρεθεί στην πρώτη σειρά εκκίνησης έπειτα από τα προβλήματα στησίματος που αντιμετώπισε στις ελεύθερες δοκιμές.
Ο Verstappen δήλωσε ότι δε γνωρίζει πώς θα συμπεριφερθεί το μονοθέσιο στον αγώνα, καθώς το στήσιμο έχει αλλάξει πολύ από το Σάββατο, που δεν υπήρχε η ευκαιρία να γίνουν ουσιαστικές προσομοιώσεις αγώνα. Πιθανότατα όμως, ο Verstappen θα έχει λίγους λόγους να ανησυχεί για απειλή εκ των όπισθεν. Μπορεί ο Charles Leclerc να εκκινεί από τη δεύτερη θέση, αλλά δύσκολα η Ferrari θα έχει το ρυθμό της Red Bull και ο κυριότερος φόβος της Scuderia παραμένει η καταπόνηση των ελαστικών.
Με τις αργές στροφές του τελευταίου sector να είναι σχεδιασμένες με ανάποδη κλίση για να προκαλούν γλιστρήματα, η καταπόνηση και υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών γίνεται κρίσιμος παράγοντας, παρά τις χαμηλότερες θερμοκρασίες της νύχτας. Παρότι η Ferrari εκτιμά ότι έχει βελτιωθεί σε αυτό τον τομέα, θα είναι ένα δύσκολο εμπόδιο να ξεπεράσει στη μάχη της με τη Mercedes για τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 4 βαθμοί.
O George Russell βρίσκεται μόλις 2 θέσεις πίσω από το Leclerc, με τη McLaren του Oscar Piastri μεταξύ τους. Ο νεαρός Αυστραλός αναμένεται να αντιμετωπίσει προβλήματα με τη διαχείριση των ελαστικών λόγω της περιορισμένης εμπειρίας που έχει στη Formula 1. Στον αντίποδα, η Mercedes, έχοντας καλή πρόσφυση στο τελευταίο sector, ίσως μπορέσει να προστατεύσει τα ελαστικά της καλύτερα από τη Ferrari. Αλλά ο Russell θα πρέπει να ξεπεράσει το εμπόδιο του Piastri για να βρεθεί στο βάθρο, που είναι ο στόχος του.
Κάτι τέτοιο δε θα είναι απαραίτητα εύκολο, καθώς η McLaren αναμένεται να έχει πολύ καλό ρυθμό αγώνα. Ο Lando Norris θα μπορούσε να έχει αποτελέσει τον πιο σκληρό αντίπαλο του Verstappen στις κατατακτήριες δοκιμές αν δεν είχε κάνει λάθος και αναμένεται να είναι πολύ δυνατός στον αγώνα από την 5η θέση εκκίνησης. Ο Norris στοχεύει και στην 4η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών, στη μάχη του με τους Sainz, Alonso και Leclerc. Παράλληλα, ο Yuki Tsunoda θα προσπαθήσει να διεκδικήσει την 7η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για την AlphaTauri (η οποία βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω από τη Williams) από την 6η θέση εκκίνησης, εκεί που πρέπει να τερματίσει, για να εξασφαλίσει τους επιθυμητούς βαθμούς (χωρίς να βαθμολογηθεί η Williams).
Σχεδόν όλοι οι οδηγοί έχουν διατηρήσει δύο φρέσκα σετ ελαστικών σκληρής γόμας και ένα σετ μέσης γόμας, με την οποία αναμένεται να εκκινήσουν οι περισσότεροι, εκτός ίσως από τους Lewis Hamilton (11ος) και Carlos Sainz (16ος), που βρίσκονται εκτός θέσης και ίσως υιοθετήσουν κόντρα-στατηγική (ευάλωτη σε παρέμβαση αυτοκινήτου ασφαλείας στα αρχικά στάδια του αγώνα) θα προσπαθήσουν να ανακάμψουν. Οι οδηγοί της Aston Martin έχουν κάνει ένα γύρο με τα δύο σετ σκληρής γόμας που διαθέτουν για να τα προετοιμάσουν, όπως συνηθίζουν να κάνουν αρκετά συχνά.
Κανείς δεν γνωρίζει πώς ακριβώς θα συμπεριφερθούν τα ελαστικά, για αυτό και οι ομάδες έχουν διατηρήσει τις επιλογές τους ανοιχτές, ποντάροντας αρκετά στη σκληρή γόμα. Η Pirelli αναφέρει ότι η ταχύτερη στρατηγική είναι αυτή ενός pit stop (μέση-σκληρή γόμα), αλλά πολύ κοντά βρίσκεται και η στρατηγική δύο pit stop (μέση-δδκληρή-σκληρή). Ο Albon δήλωσε ότι είναι 50-50 μεταξύ των δύο στρατηγικών και αυτό θα εξαρτηθεί και από την πιθανότητα παρέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας.