F1: Ο Carlos Sainz κατηγορεί τους υπόλοιπους οδηγούς

Ο Carlos Sainz πιστεύει ότι οι οδηγοί της Formula 1 βάζουν σκόπιμα σε μειονεκτική θέση τους αντιπάλους τους στις κατατακτήριες δοκιμές, με το διαταραγμένο αέρα που αφήνουν πίσω τους.

F1: Ο Carlos Sainz κατηγορεί τους υπόλοιπους οδηγούς

Ο Carlos Sainz πιστεύει ότι οι οδηγοί της Formula 1 βάζουν σκόπιμα σε μειονεκτική θέση τους αντιπάλους τους στις κατατακτήριες δοκιμές, με το διαταραγμένο αέρα που αφήνουν πίσω τους.

Ο Carlos Sainz έκανε το σχόλιο αυτό έχοντας βρεθεί στη 16η θέση της εκκίνησης του Grand Prix Άμπου Ντάμπι, τον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, έπειτα από τις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Ισπανός συνάντησε μονοθέσια που κινούνταν αργά στην τελική του γρήγορη προσπάθεια στο Q1. To τριήμερο του Sainz δεν είχε ξεκινήσει καλά, καθώς μια αποσταθεροποίηση σε μια ανομοιομορφία της 3ης στροφής της Yas Marina, προκάλεσε το ατύχημά του στο FP2. Οι διοργανωτές εξομάλυναν την ανομοιομορφία του ασφαλτοτάπητα μέχρι την έναρξη των διαδικασιών του Σαββάτου.

Στο τέλος του Q1, o Sainz καθστέρησε να εξέλθει από τα pits της Ferrari λόγω ενός προβλήματος στην εμπρός αεροτομή και ήταν από τους τελευταίους οδηγούς που ξεκίνησαν την τελική τους προσπάθεια με 40 δλ. να απομένουν για το τέλος του πρώτου σκέλους των κατατακτήριων δοκιμών και δεν κατάφερε να γράψει χρόνο επαρκή για να προκριθεί στην επόμενη φάση της διαδικασίας.

Ο Sainz ισχυρίστηκε ότι στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλαν και οδηγοί προσπαθούν σκόπιμα να κάνουν τη ζωή των αντιπάλων τους δύσκολη: «Είναι δύσκολο. Υπήρχαν μονοθέσια εκεί έξω σήμερα… Μεταξύ μας οι οδηγοί, ξέρουμε ότι αν βρεθείς σε μια στροφή 1-2 δλ. μπροστά από ένα άλλο μονοθέσιο, θα τον κάνεις να χάσει 1-2 δέκατα του δλ. σε αυτή τη στροφή».

«Και βλέπω ότι οι άνθρωποι, καθώς τα Σαββατοκύριακα περνάνε, χαλαρώνουν λίγο σε αυτό. Και όταν είναι κοντά οι χρόνοι στο Q1 και Q2, βλέπω οδηγούς να δίνουν λίγο διαταραγμένο αέρα επίτηδες σε κάποιες στροφές, ίσως για να κάνουν τους άλλους να χάσουν λίγο χρόνο σε αυτές τις στροφές. Αυτό δεν το θεωρούμε παρεμπόδιση, γιατί δε χρειάζεται να σηκώσεις το πόδι σου από το γκάζι».

«Αλλά ξέρεις ότι του δίνεις διαταραγμένο αέρα και κακή απόδοση σε αυτή τη στροφή. Έτσι, βγαίνοντας τελευταίος, έκανα ουσιαστικά ολόκληρο το 1ο και 2ο sector πολύ κοντά στα προπορευόμενα μονοθέσια και βρέθηκα να χάνω δέκατα σε κάποιες στροφές. Νομίζω ότι όλοι το κάνουν. Απλά αν βάλεις τον εαυτό σου σε κακή θέση στην πίστα, θα υποφέρεις περισσότερο από αυτό».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!