F1-GP Άμπου Ντάμπι FP2: O Charles Leclerc 1ος με δύο διακοπές

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, η οποία διακόπηκε δύο φορές και δεν επέτρεψε στις ομάδες να πραγματοποιήσουν ουσιαστικές προσομοιώσεις αγώνα.

F1-GP Άμπου Ντάμπι FP2: O Charles Leclerc 1ος με δύο διακοπές

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, η οποία διακόπηκε δύο φορές και δεν επέτρεψε στις ομάδες να πραγματοποιήσουν ουσιαστικές προσομοιώσεις αγώνα.

Ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος οδηγός του FP2 με τη Ferrari για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, το GP Άμπου Ντάμπι, με διαφορά μόλις 0,043 δλ. από τη McLaren του Lando Norris όπου οι χρόνοι δεν ήταν αντιπροσωπευτικοί ούτε αυτή τη φορά, έπειτα από το FP1 με… μεικτό grid, με πληθώρα νεαρών οδηγών. Ο αξιοποιήσιμος χρόνος ήταν λιγότερο από μισή ώρα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, λόγω δύο ατυχημάτων.

Πριν καν ολοκληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο του FP2, ο Carlos Sainz βρέθηκε στις μπαριέρες της 3ης στροφής, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία. Όντας στο διαταραγμένο αέρα ενός προπορευόμενου μονοθεσίου της AlphaTauri, που πήγαινε αργά και της ανομοιομορφίας της πίστας στη στροφή 3, που φαίνεται να έχει χειροτερέψει φέτος και προκάλεσε κάποιες αποσταθεροποιήσεις και στο FP1, ο Sainz έχασε το πίσω μέρος της Ferrari και προσέκρουσε με τους αριστερούς τροχούς στις μπαριέρες TecPro. Ευτυχώς, ο Ισπανός ήταν εντάξει.

Η διαδικασία ξεκίνησε ξανά με μόνο 25 λεπτά να απομένουν για την καρό σημαίας, οι ομάδες δεν είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν όλες τις προγραμματισμένες εργασίες και κυρίως τις προσομοιώσεις αγώνα. Αυτό ίσως κάνει πιο δύσκολο τον καθορισμό του στησίματος των μονοθεσίων για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Άμπου Ντάμπι

Ο Max Verstappen παραπονέθηκε για τον τρόπο με τον οποίο προσχώρησαν στην ουρά στην έξοδο του pit lane οι Williams. Στο pit lane, ο Daniel Ricciardo προσπάθησε να «στριμώξει» λίγο το Lewis Hamilton, αλλά ο Βρετανός δεν υποχώρησε. Ο Fernando Alonso προσπέρασε τον Esteban Ocon  στο πολύ στενό τούνελ της εξόδου του pit lane. Μόλις ξεκίνησε η διαδικασία, ο Nico Hulkenberg έχασε το πίσω μέρος της Haas του στο kerb της εξόδου της πρώτης στροφής και χτύπησε με το πίσω μέρος του μονοθεσίου στις μεταλλικές μπαριέρες, προκαλώντας κόκκινη σημαία σχεδόν αμέσως μετά την επανεκκίνηση. Η δράση συνεχίστηκε με μόλις 16 λεπτά να απομένουν.

Στη δεύτερη επανεκκίνηση, ο Verstappen προσπέρασε τις δύο Mercedes στο στενό τούνελ της εξόδου του pit lane και στη συνέχεια και τον Gasly (μετά το τούνελ), καθώς βιαζόταν. Οι Red Bull και Mercedes επέλεξαν να δοκιμάσουν για λίγους γύρους τη μέση γόμα πριν περάσουν στη μαλακή, ενώ η Ferrari (με το Charles Leclerc), προτίμησε να διεξάγει άμεσα την προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών με τη μαλακή γόμα. Η McLaren χώρισε τη στρατηγική των οδηγών της, με τον Oscar Piastri να χρησιμοποιεί τη μέση γόμα και το Lando Norris τη μαλακή.

Ο Verstappen ανέφερε ότι η Red Bull αναπηδούσε σαν… καγκουρό στο τελευταίο sector στους πέντε γύρους που έκανε με τη μέση γόμα. Όταν o Ολλανδός βγήκε από τα pits στα τελευταία λεπτά με τη μαλακή γόμα ελαστικών, παραλίγο να βρεθεί στο διάβα του Piastri. Κινούμενος αργά, ο Verstappen εμπόδισε επίσης στη στροφή 9 στο τέλος του FP2 το Hamilton που βρισκόταν σε γρήγορο γύρο και αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας για να αποφύγει πιθανή σύγκρουση.

Εντέλει, ο Verstappen κατετάγη στην 3η θέση, 0,173 δλ. πίσω από τον επικεφαλής Leclerc, ακολουθούμενος από τον Valtteri Bottas, ο οποίος (όπως και ο team-mate του) διαθέτει μία καινούργια εμπρός αεροτομή της Alfa Romeo, σε μία ύστατη προσπάθεια διεκδίκησης της 8ης θέσης στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Ο Sergio Perez βρέθηκε στην 5η θέση με τη δεύτερη Red Bull, 0,3 δλ. μακριά από την κορυφή, ακολουθούμενος από τον George Russell (Mercedes), με διαφορά μόλις 10 χλστ. του δλ. Ο Guanyu Zhou κατάφερε να τοποθετήσει την Alfa Romeo του μεταξύ των δύο Mercedes, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Pierre Gasly (Alpine) και Oscar Piastri (McLaren), οι οποίοι προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν τη μέση γόμα στα τελευταία λεπτά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!