F1-GP Άμπου Ντάμπι FP1: O George Russell ταχύτερος με μεικτό grid

O George Russell σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, η οποία δεν ήταν αντιπροσωπευτική, καθώς στα μισά μονοθέσια του grid βρίσκονταν νεαροί οδηγοί.

F1-GP Άμπου Ντάμπι FP1: O George Russell ταχύτερος με μεικτό grid

O George Russell σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, η οποία δεν ήταν αντιπροσωπευτική, καθώς στα μισά μονοθέσια του grid βρίσκονταν νεαροί οδηγοί.

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του τελευταίου Grand Prix της φετινής σεζόν, στο Άμπου Ντάμπι, δεν παρείχε ιδιαίτερες πληροφορίες για την ανταγωνιστικότητα των ομάδων, καθώς πέραν από τις μη αντιπροσωπευτικές υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν, τα μισά μονοθέσια του grid οδηγούσαν νεαροί οδηγοί. Μόνο η AlphaTauri είχε τους αγωνιστικούς οδηγούς της σε αμφότερα τα cockpit των μονοθεσίων της, ενώ κανένας από τους κανονικούς οδηγούς της Red Bull δε συμμετείχε στο FP1.

Ο George Russell σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας με τη Mercedes, 0,288 δλ. εμπρός από τον ταχύτερο νεαρό οδηγό του FP1, το Βραζιλιάνο Felipe Drugovich, που οδηγούσε την Aston Martin του Fernando Alonso. Στην 3η θέση, 0,361 δλ. μακριά από την κορυφή, βρέθηκε ο Daniel Ricciardo με την AlphaTauri με τον Valtteri Bottas (Alfa Romeo) να τον ακολουθεί στα 20 χλστ. του δλ. Στην 5η θέση, σχεδόν τρία δέκατα του δλ. πίσω από το νεαρό team-mate του, βρέθηκε ο Lance Stroll με τη δεύτερη Aston Martin, εμπρός από τον Oscar Piastri με τη McLaren.

Οι δύο Ferrari ακολούθησαν τον Αυστραλό, με τον Carlos Sainz να είναι μόλις 0,027 δλ. ταχύτερος από το εντυπωσιακό νεαρό οδηγό Robert Shwartzman. Οι Pierre Gasly (Alpine) και Yuki Tsunoda (AlphaTauri) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Ο Δανός Frederik Vesti βρέθηκε στη 12η θέση με τη Mercedes, εμπρός από τον Αυστραλό Jack Doohan με την Alpine και το Γάλλο Theo Pourchaire (Alfa Romeo). O Pato O’Ward σημείωσε τον 15ο χρόνο με τη McLaren, με το Μεξικανό οδηγό του Indycar να πλασαρίζεται εμπρός από τον Βρετανό Πρωταθλητή της Formula E, Jake Dennis με τη Red Bull, τον οποίο ακολούθησε ο Isack Hadjar με το άλλο μονοθέσιο της Πρωταθλήτριας ομάδας. Ο Βρετανός Zak O’Sullivan (Williams) βρέθηκε εμπρός από τις δύο Haas.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Άμπου Ντάμπι

Είδαμε πολλούς οδηγούς (νεαρούς και κανονικούς) να χάνουν το πίσω μέρος του μονοθεσίου στην τελευταία στροφή της πίστας, πιθανότατα λόγω ριπών ανέμου. Σε εκείνο το σημείο ο Jack Doohan (Alpine), ανέφερε ότι παραλίγο να έχει το πιο σοβαρό ατύχημα της ζωής του, όταν ο Logan Sargeant, που προετοιμαζόταν για ένα γρήγορο γύρο, κάνοντας ρυθμίσεις στο τιμόνι. Ο Doohan προσέγγισε με υψηλή ταχύτητα και ο Sargeant προσπάθησε να απομακρυνθεί από την αγωνιστική γραμμή, αλλά κατευθύνθηκε προς την εσωτερική, δηλαδή το μέρος που είχε επιλέξει να κινηθεί και ο 20χρονος Αυστραλός της Alpine, σε ένα περιστατικό που θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες.

Φαίνεται ότι ορισμένες ομάδες (McLaren, Ferrari, Alfa Romeo), είχαν ρυθμίσει τα μονοθέσιά τους με υπερβολικά μικρή απόσταση από το έδαφος για την ανομοιομορφία του ασφαλτοτάπητα στην 3η στροφή. Οι Russell και Piastri είχαν παράπονα από τον Sainz, κρίνοντας ότι δεν τους είχε αφήσει αρκετό χώρο ενώ πήγαινε αργά. Ο Stroll επίσης πήγαινε πολύ αργά στην αγωνιστική γραμμή στα τελευταία λεπτά και ο Isack Hadjar (Red Bull), αναγκάστηκε να τον αποφύγει βγαίνοντας εκτός πίστας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!