GP Σάο Πάολο: Στην pole του σπριντ ο Lando Norris

O Lando Norris, με μία πολύ ανταγωνιστική McLaren πήρε την πρώτη θέση εκκίνησης για το σπριντ του GP Σάο Πάολο, για μόλις 0,06 δλ. από το Max Verstappen, με το Sergio Perez να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

GP Σάο Πάολο: Στην pole του σπριντ ο Lando Norris

O Lando Norris, με μία πολύ ανταγωνιστική McLaren πήρε την πρώτη θέση εκκίνησης για το σπριντ του GP Σάο Πάολο, για μόλις 0,06 δλ. από το Max Verstappen, με το Sergio Perez να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Ο Lando Norris κατέκτησε την πρώτη του pole position σε σπριντ, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο sprint shootout του GP Σάο Πάολο, με την πολύ ανταγωνιστική στις καυτές θερμοκρασίες του ασφαλτοτάπητα του Interlagos (52 βαθμοί Κελσίου) McLaren. Ο Βρετανός ήταν απογοητευμένος εχθές που δεν κατάφερε να αξιοποιήσει το μονοθέσιό του ενώ πίστευε ότι είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει την pole position για τον αγώνα. O Norris θα κληθεί να παρουσιαστεί στους αγωνοδίκες γιατί υπερέβη τον ανώτατο χρόνο γύρου, αλλά συνήθως δεν υπάρχει αν αποδειχθεί ότι το έκανε για να μην εμποδίσει αντίπαλό του σε γρήγορο γύρο.

Αν και ο Norris χαρακτήρισε τον ταχύτερο γύρο του στο SQ3 ως έναν από τους χειρότερους που έχει κάνει ποτέ, έχοντας χάσει χρόνο στις τρεις πρώτες στροφές, ήταν αρκετός για να τον φέρει στην πρώτη θέση εκκίνησης για πρώτη φορά από το GP Ρωσίας του 2021. Ο Norris κινήθηκε μόλις 0,061 δλ. ταχύτερα από το Max Verstappen, ο οποίος σίγουρα δεν έκανε πολύ καλό γύρο, καθώς έχασε το πίσω μέρος της Red Bull στη 2η στροφή και ήταν αργός στην 4η. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο team-mate του Ολλανδού στη Red Bull, Sergio Perez, βρέθηκε μόλις 0,073 δλ. πίσω του, με μεταχειρισμένο σετ μαλακής γόμας ελαστικών.

Παρότι οι Verstappen, Norris και οι οδηγοί της AlphaTauri, είχαν δύο ή περισσότερα σετ ελαστικών μαλακής γόμας, κανείς δεν επέλεξε να βγει στην πίστα για δύο προσπάθειες. Πιθανότατα το έκαναν για να διατηρήσουν τα ελαστικά τους για το σπριντ, καθώς μάλλον είχαν αρκετό χρόνο ότι θα προλάβαιναν να κάνουν δύο γρήγορες προσπάθειες, σε μία από τις πιο μικρές σε μήκος πίστες της χρονιάς. Η γόμα στην αγωνιστική γραμμή είχε ξεπλυθεί από τη χθεσινή βροχή και η πίστα βελτιωνόταν συνεχώς. Ο Perez ήταν ο ταχύτερος μεταξύ των τεσσάρων οδηγών που είχαν μόνο μεταχειρισμένα ελαστικά για το SQ3.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το sprint shootout του GP Σάο Πάολο

Πίσω από το Μεξικανό θα παραταχθούν στην εκκίνηση του σπριντ οι δύο Mercedes, με το George Russell να κινείται ταχύτερα από το Lewis Hamilton, o οποίος παραδέχθηκε ότι δεν έκανε πολύ καλό γύρο, έχοντας χάσει το πίσω μέρος στη στροφή 12, γεγονός που του κόστισε 0,15 δλ. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Yuki Tsunoda, ο οποίος με την AlphaTauri κατάφερε να βρεθεί στην 6η θέση, εμπρός από το Charles Leclerc, ο οποίος όμως χρησιμοποίησε μεταχειρισμένα ελαστικά, όπως και ο team-mate του στη Ferrari, Carlos Sainz, που πλασαρίστηκε 9ος. Αμφότεροι οι οδηγοί δήλωσαν ότι η Ferrari προτίμησε να διατηρήσει το φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών (του Leclerc, καθώς ο Sainz δεν έχει), πιθανότατα για το σπριντ.

Μεταξύ των δύο Ferrari τοποθέτησε την AlphaTauri (εφοδιασμένη με καινούργια ελαστικά) ο Daniel Ricciardo, ο οποίος δυσκολεύτηκε και πάλι στις δύο πρώτες στροφές, αιφνιδιασμένος από την πρόσφυση της μαλακής γόμας. Πρόκειται για μία πολύ καλή εμφάνιση για την AlphaTauri, η οποία ευελπιστεί να σημειώσει μερικούς πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Είναι άλλωστε η μοναδική ομάδα που δεν έχει σημειώσει βαθμούς σε σπριντ. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ξανά ο Oscar Piastri, ο οποίος δεν είχε καινούργια μαλακά ελαστικά για το SQ3.

SQ2

O Fernando Alosno δε συμμετείχε στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας έπειτα από τη σύγκρουσή του με τον Esteban Ocon στο SQ1. Μαζί με τον Ισπανό αποκλείστηκαν από τη συνέχεια της διαδικασίας οι δύο οδηγοί της Haas, μαζί με τους Pierre Gasly (Alpine) και Valtteri Bottas (Alfa Romeo). Ο Gasly ένιωθε ότι ο γύρος του είναι καλός και η γαλλική ομάδα έμεινε να αναρωτιέται που πήγε η απόδοσή της. Ο Gasly ανέφερε ότι η απόδοση της Alpine πρέπει να είναι καλύτερη στον αγώνα.

SQ1

Οι EstebanOcon και Fernando Alonso ενεπλάκησαν σε ένα αρκετά σοβαρό ατύχημα. Ο Ισπανός βρισκόταν -μόλις- εκτός αγωνιστικής γραμμής, κινούμενος αργά, όταν ο Ocon προσέγγισε τη στροφή 3. Ο Γάλλος έχασε όμως το πίσω μέρος της Alpine πατώντας στο kerb, και άνοιξε τη γραμμή του. Παράλληλα, μόλις λίγες στιγμές πριν από τη σύγκρουση, ο Alonso είχε στρίψει ελαφρώς προς τα αριστερά, την πλευρά δηλαδή που βρισκόταν ο Ocon του οποίου ο πίσω δεξιός τροχός ακούμπησε τον εμπρός αριστερό τροχό της Aston Martin.

O Ocon κατέληξε στις μπαριέρες με αρκετή φόρα, αλλά ήταν καλά, ενώ ο Alonso κατάφερε να επιστρέψει στα pits με κλαταρισμένο ελαστικό από τη ζημιά που έπαθε η ζάντα. Οι μηχανικοί της Aston Martin ξεκίνησαν τις επισκευές και παρότι είχαν λίγο περισσότερο διαθέσιμο χρόνο, λόγω της καθυστέρησης της έναρξης του SQ2 λόγω επισκευών στις μπαριέρες από το ατύχημα, δεν κατάφεραν να προετοιμάσουν το μονοθέσιο για το δεύτερο σκέλος.

Το ατύχημα προκάλεσε τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία (και θα ερευνηθεί από τους αγωνοδίκες), ενώ πολλοί οδηγοί βρίσκοτναν στην τελική τους προσπάθεια, με μεγαλύτερη απώλεια το Lance Stroll, ο οποίος βρέθηκε στην 3η θέση στις χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα με την άλλη Aston Martin. Μαζί με τον Καναδό αποκλείστηκε ο Ocon, ο Guanyu Zhou (Alfa Romeo) και οι δύο οδηγοί της Williams, οι οποίοι αντιμετώπιζαν προβλήματα με υπερθέρμανση των ελαστικών του πίσω άξονα, με το Logan Sargeant να έχει παράπονα ότι τον εμπόδισε μία Haas.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!