F1: Πρόθυμοι να ακολουθήσουν εντολές οι οδηγοί της Ferrari

Έπειτα από τη σκληρή μονομαχία που είχαν στους τελευταίους γύρους του GP Ιταλίας, οι οδηγοί της Ferrari δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν τις εντολές της ομάδας στη Σιγκαπούρη για να εξασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

F1: Πρόθυμοι να ακολουθήσουν εντολές οι οδηγοί της Ferrari

Έπειτα από τη σκληρή μονομαχία που είχαν στους τελευταίους γύρους του GP Ιταλίας, οι οδηγοί της Ferrari δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν τις εντολές της ομάδας στη Σιγκαπούρη για να εξασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αύριο, στο GP Σιγκαπούρης, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έρθει στο τέλος του το σερί νικών του Max Verstappen (10) και της Red Bull, καθώς ο Ολλανδός Πρωταθλητής εκκινεί από την 11η θέση σε μία πίστα που δεν ευνοεί τα προσπεράσματα και η ισορροπία της Red Bull δεν είναι καθόλου καλή. Στον αντίποδα, η Ferrari φάνηκε από την πρώτη στιγμή να είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στον ένα γρήγορο γύρο.

Με τη Marina Bay να διαθέτει κυρίως στροφές 90 μοιρών, όπου οι οδηγοί φρενάρουν σε ευθεία, στρίβουν και μετά επιταχύνουν, χωρίς να συνδυάζουν διαμήκεις και πλευρικές επιταχύνσεις (φρενάρισμα και στρίψιμο μαζί), η Ferrari δείχνει πολύ δυνατή. Ο Carlos Sainz εξασφάλισε τη δεύτερη συνεχόμενη pole position του, ωστόσο μεταξύ των δύο ιταλικών μονοθεσίων θα παραταχθεί στη σειρά εκκίνησης αύριο ο George Russell με τη Mercedes.

H Ferrari έχει μία ανησυχία για την καταπόνηση των ελαστικών σε συνθήκες αγώνα, με τη Mercedes να έχει διαφυλάξει ένα επιπλέον σετ ελαστικών μέσης γόμας για τον αγώνα. Ωστόσο, μένει να αποδειχθεί πόσο χρήσιμο θα είναι αυτό, καθώς ο Sainz αποκάλυψε ότι στοχεύει σε στρατηγική ενός pit stop, εκκινώντας με τη μέση γόμα και τερματίζοντας με τη σκληρή.

Ο Sainz δήλωσε: «Όπως και στη Monza, είχα αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο από το FP1 και έβαλα τα κομμάτια μαζί στο Q3, απλώς επικεντρώθηκα στο να αποφύγω τα λάθη σε εκείνο το γύρο. Το να είσαι καθαρός στο γύρο συνήθως αποδίδει εδώ στη Σιγκαπούρη. Έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο σε ορισμένες πίστες και συνθήκες, όπως στον έναν γύρο, και σε τέτοιου είδους σύντομες στροφές και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, το μονοθέσιό μας φαίνεται να είναι πολύ καλό».

Στο GP Ιταλίας, οι δύο οδηγοί της Ferrari είχαν σκληρή μάχη μεταξύ τους στους τελευταίους γύρους του αγώνα, διακινδυνεύοντας να έχουν επαφή μεταξύ τους. Στη συνέντευξη Τύπου μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, οι οδηγοί της Scuderia ρωτήθηκαν αν θα έχουν την ελευθερία να παλέψουν μεταξύ τους.

Ο Sainz απάντησε: «Πρώτα απ’ όλα, είμαι σίγουρος ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας δεν επιτρέπουν να έχουμε τις ωραίες μάχες τροχό με τροχό που είχαμε στη Monza, που ήταν πολύ διασκεδαστικές Αυτή η πίστα είναι πολύ διαφορετική. Φυσικά, θα κοιτάξουμε αύριο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να νικήσουμε τις Mercedes και να φτάσουμε με τα μονοθέσιά μας στο 1-2. Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα δώσει προτεραιότητα στο συνολικό αποτέλεσμα και θα προσπαθήσει να πάρει τη νίκη».

Ο Charles Leclerc συμπλήρωσε: «Συμφωνώ με τον Carlos. Νομίζω ότι στη Monza η χάραξη της πίστα βοηθάει αυτές τις μάχες. Αλλά πιστεύω ότι η φιλοσοφία θα είναι η ίδια, αν είμαστε υπό την πίεση της Mercedes, τότε είμαι αρκετά σίγουρος ότι οι θέσεις θα παραμείνουν οι ίδιες. Αν έχουμε όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια αρκετά πίσω, κάτι που ελπίζω ότι θα συμβεί, τότε ας δούμε τι θα επιλέξει η ομάδα. Αλλά στο τέλος, θα ακολουθήσουμε ό,τι μας πουν».

Ο Μονεγάσκος εξήγησε επίσης τους λόγους για τους οποίους ότι δυσκολεύεται περισσότερο με το μονοθέσιο έπειτα από το καλοκαιρινό διάλειμμα, τη στιγμή που ο Sainz φαίνεται να έχει βρει τη φόρμα του: «Δυσκολεύομαι λίγο περισσότερο από την επιστροφή μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Το μονοθέσιο είναι υποστροφικό, αλλά και νευρικό, οπότε είναι δύσκολο να προβλέψω τι θα κάνει. Το πλήρωσα αυτό από άποψη αυτοπεποίθησης, αλλά τελικά ήταν ένας καλός γύρος, αν και έκανα ένα λάθος στη στροφή 17 που μου κόστισε χρόνο».

«Έχουμε ένα μονοθέσιο που είναι υποστροφικό όλη τη χρονιά, οπότε πρέπει να είμαι πολύ επιθετικός στο πεντάλ του γκαζιού στην έξοδο των στροφών, και αυτό με οδηγεί να κάνω περισσότερα λάθη. Είναι εξαιρετικά δύσκολο παντού, αλλά εδώ είναι ίσως ακόμη πιο δύσκολο, με τις θερμοκρασίες των ελαστικών και την υπερθέρμανση κατά τη διάρκεια του γύρου. Είναι πάντα μια ισορροπία μεταξύ του πρώτου και του τελευταίου sector».

Ο Leclerc αναφέρθηκε και στο πρόβλημα που δημιουργείται στις κατατακτήριες δοκιμές, όταν βρίσκονται πολλά μονοθέσια να κινούνται αργά στο τελευταίο τμήμα της πίστας, καθώς προσπαθούν να βρουν χώρο για να ξεκινήσουν το γρήγορο γύρο τους. Στο Q3 του GP Σιγκαπούρης, ο Lando Norris προσπέρασε το Leclerc ακριβώς πριν ξεκινήσουν την τελική τους προσπάθεια.

Ο Leclerc σχολίασε: «Κατά τη γνώμη μου, το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι για πολλά χρόνια, υπήρχε η συμφωνία κυρίων, έτσι μιλήσαμε μεταξύ μας ώστε να μην προσπερνούν οι οδηγοί ο ένας τον άλλον στο τελευταίο sector. Αλλά ας πούμε ότι φέτος, ένας ή δύο οδηγοί δεν τήρησαν αυτή τη συμφωνία, και στη συνέχεια όλοι άρχισαν να μην ενδιαφέρονται για αυτό».

«Τώρα επικρατεί ένα χάος, επειδή το τρίτο sector μοιάζει με αγώνα καρτ. Τώρα είναι ακραίο. Δε λέω ότι ήμουν τέλειος, αλλά τώρα το τελευταίο τμήμα της πίστας είναι μια ζούγκλα, γιατί όλοι κοιτάζουμε το συμφέρον μας, να προσπαθήσουμε να περάσουμε τη γραμμή του τερματισμού πριν τελειώσει ο χρόνος, αλλά πρέπει να ρυθμιστεί ξανά, αν και δεν έχω λύση αυτή τη στιγμή».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!