F1: Οι οδηγοί της Mercedes ψάχνουν αυτοπεποίθηση εντός του cockpit

Έπειτα από δύο καλούς αγώνες, η Mercedes δεν είχε την απόδοση που θα ήθελε στο GP Αυστρίας και παρότι η αυτοπεποίθηση του Lewis Hamilton εντός του cockpit έχει βελτιωθεί, το αντίθετο έχει συμβεί με τον George Russell.

F1: Οι οδηγοί της Mercedes ψάχνουν αυτοπεποίθηση εντός του cockpit

Έπειτα από δύο καλούς αγώνες, η Mercedes δεν είχε την απόδοση που θα ήθελε στο GP Αυστρίας και παρότι η αυτοπεποίθηση του Lewis Hamilton εντός του cockpit έχει βελτιωθεί, το αντίθετο έχει συμβεί με τον George Russell.

H Mercedes δεν είχε εξηγήσεις για την κακή της εμφάνιση στο GP Αυστρίας. O Lewis Hamilton εκκίνησε τον αγώνα με λάθος ρυθμίσεις, οι οποίες τον οδήγησαν σε εξόδους από την πίστα, με αποτέλεσμα να δεχθεί συνολικά 15 δλ. ποινής και να καταλήξει στην 8η θέση, πίσω από τον team-mate του, George Russell, ο οποίος είχε εκκινήσει 11ος, έπειτα από κακή εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές της Παρασκευής. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα είναι πιο αισιόδοξη ενόψει του GP Μ. Βρετανίας, επειδή τα χαρακτηριστικά του Silverstone μοιάζουν περισσότερο με αυτά της Βαρκελώνης, όπου τα πήγε καλά.

Ο Russell δήλωσε έπειτα από το GP Αυστρίας: «Είμαι βέβαιος ότι θα το εξιχνιάσουμε. Αλλά εξακολουθούμε να έχουμε το ίδιο μονοθέσιο με αυτό που είχαμε πριν από δύο αγώνες στη Βαρκελώνη, και εκεί πετούσαμε. Έτσι, το μόνο πράγμα που είναι μάλλον διαφορετικό είναι τα ελαστικά, κάτι που πρέπει να κατανοήσουμε. Σίγουρα δεν αισθάνεται όπως θέλουμε. Το μονοθέσιο ήταν πολύ νευρικό, χειρότερο από όλες τις άλλες πίστες, αλλά και ο ρυθμός ήταν ουσιαστικά χειρότερος από ό,τι περιμέναμε».

Η αναφορά του Russell στα ελαστικά αφορά τόσο τις διαφορετικές γόμες (πιο σκληρές στη Ισπανία από ό,τι στην Αυστρία), αλλά και στο γεγονός ότι στη Βαρκελώνη (όπως και στο Silverstone) ο περιοριστικός παράγοντας είναι η καταπόνηση των εμπρός ελαστικών, ενώ στο Red Bull Ring ο πίσω άξονας είναι αυτός που «ταλαιπωρείται» περισσότερο.

Ο Russell συμπλήρωσε: «Κάναμε ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω, και ο Lando (Norris) με τη McLaren ήταν μεγάλη έκπληξη για εμάς. Οπότε, είναι ξεκάθαρο ότι έκαναν σωστές κινήσεις. Έχουμε ένα γρήγορο μονοθέσιο σε ορισμένες συνθήκες. Απλά πρέπει να καταλάβουμε γιατί δεν τα καταφέραμε αυτό το Σαββατοκύριακο».

Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff ανέφερε: «Το είδαμε από την Παρασκευή και μετά ότι μας έλειπαν 2 δέκατα του δλ. ή λίγο παραπάνω και αυτό συνέβη και την Κυριακή. Οι διακυμάνσεις είναι αρκετά ενδιαφέρουσες. Νομίζω ότι ήμασταν ισάξιοι με κάποιους από τους καλούς στις γρήγορες στροφές ταχύτητα, αλλά το μονοθέσιο δεν ήταν ποτέ στο σωστό σημείο. Υποφέραμε από όλα τα προβλήματα: από υποστροφή έως υπερστροφή. Ποτέ δεν ήταν καλό».

Στους αγώνες πριν από το GP Αυστρίας, ο Lewis Hamilton είχε καταφέρει να ανέβει στο βάθρο δύο φορές, αποτέλεσμα και της αυξημένης αυτοπεποίθησής του εντός του μονοθεσίου και πριν από το τριήμερο του Red Bull Ring είχε δηλώσει: «Φέτος, επιτέλους αρχίζουμε να κάνουμε αλλαγές στο μονοθέσιο που το βελτιώνουν πραγματικά και δεν προσθέτουν περισσότερες αναπηδήσεις. Κάναμε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε φτάσει ακόμα στο σημείο που θέλουμε προς αυτή την κατεύθυνση».

«Αλλά έχουμε πραγματική πρόοδο που έρχεται τους επόμενους μήνες. Οπότε, ανυπομονώ. Όσον αφορά την παρουσία μου στο μονοθέσιο, αρχίζω να αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε αυτό. Οπότε επιτέλους το αισθάνομαι περισσότερο σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η αυτοπεποίθηση είναι τεράστιο πράγμα. Πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στη σταθερότητα του μονοθεσίου. Πρέπει να είσαι σίγουρος ότι όταν εισέρχεσαι με φέρνεις 240-290 χλμ./ώρα σε μια στροφή, το μονοθέσιο θα σε υποστηρίξει».

«Οι αλλαγές στην κατεύθυνση που ακολουθούμε μου επέτρεψαν να αρχίσω να εξερευνώ περισσότερο τις δυνατότητες έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση να φτάσω πιο κοντά στο όριο, αλλά ακόμα δεν είμαι σε θέση να βρεθώ στο όριο. Πρέπει να κάνουμε μερικές αλλαγές ακόμα. Υπάρχουν θεμελιώδεις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για την επόμενη χρονιά. Και το ζητάω πάνω από ένα χρόνο τώρα».

«Περιμένω λοιπόν να το έχω αυτό στο μέλλον, και πιστεύω ότι σίγουρα θα βοηθήσει. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, είναι και το πίσω μέρος και πώς περιστρέφεται μέσα στη στροφή. Αλλά δουλεύουμε πάνω σε αυτό, και η ομάδα είναι επικεντρωμένη σε αυτό. Νομίζω ότι θα έχουμε κάποια πρόοδο τους επόμενους μήνες, η οποία θα βοηθήσει επίσης να διορθωθεί αυτό. Οπότε είμαι ενθουσιασμένος».

Παρότι ο Lewis Hamilton έχει αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση, το αντίθετο έχει συμβεί για τον George Russell: «Τα πράγματα δεν πάνε καλά αυτή τη στιγμή. Στην αρχή της σεζόν ένιωθα πολύ πιο άνετα και μπορούσα να οδηγήσω το μονοθέσιο στο όριο. Τώρα δυσκολεύομαι γενικά και έχω κάνει ένα βήμα προς τα πίσω σε σχέση με τους υπόλοιπους. Οπότε, απλά πρέπει να το βρω αυτό, να κάνω επανεκκίνηση στο Silverstone και είμαι σίγουρος ότι δεν θα αργήσω να επιστρέψω στο κανονικό μου επίπεδο».

Όταν ο Russell ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι η εξέλιξη της W14 την έχει κάνει να ταιριάζει περισσότερο στο οδηγικό στυλ του Lewis Hamilton, απάντησε: «Δεν νομίζω. Είναι απλά ένα από αυτά τα πράγματα, μπαίνεις κάπως σε ένα αυλάκι, ένα είδος ρυθμού. Ο Lewis εξακολουθεί να δυσκολεύεται πολύ με το μονοθέσιο. Νομίζω ότι είναι περισσότερο ότι έχω κάνει ένα μικρό βήμα πίσω. Έχω κάποιες ιδέες γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά είναι μικρές λεπτομέρειες».

«Είναι σαφές ότι η απόδοσή μας εξαρτάται από την πίστα. Δεν ήμασταν πουθενά στην Αυστρία, αλλά ήμασταν καλοί στο Μόντρεαλ και στη Βαρκελώνη. Αυτό είναι καλός οιωνός για το Silverstone, καθώς είναι μια πίστα που μοιάζει περισσότερο με τη Βαρκελώνη απ’ ό,τι με την Αυστρία, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι για το Βρετανικό Grand Prix το επόμενο Σαββατοκύριακο. Θα επιδιώξουμε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!