F1: O Lewis Hamilton εκκίνησε με λάθος ρυθμίσεις στο GP Αυστρίας

Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε ότι η ρύθμιση της εμπρός αεροτομής της Mercedes του πριν από την εκκίνηση GP Αυστρίας έπληξε το ρυθμό του στον αγώνα και οδήγησε στην πτώση του στην 7η θέση.

F1: O Lewis Hamilton εκκίνησε με λάθος ρυθμίσεις στο GP Αυστρίας

Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε ότι η ρύθμιση της εμπρός αεροτομής της Mercedes του πριν από την εκκίνηση GP Αυστρίας έπληξε το ρυθμό του στον αγώνα και οδήγησε στην πτώση του στην 7η θέση.

Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε πώς μια αλλαγή στο στήσιμο της Mercedes πριν από την εκκίνηση του Grand Prix Αυστρίας, διατάραξε την ισορροπία του γερμανικού μονοθεσίου. Αυτό οδήγησε το Βρετανό σε επανειλημμένες παραβάσεις των ορίων πίστας στις αρχές του GP Αυστρίας, τον 9ο γύρο του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1. Ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής ήταν ο πρώτος οδηγός που δέχθηκε ποινή 5 δλ. κατά τη διάρκεια του αγώνα για παράβαση ορίων πίστας περισσότερες από τέσσερις φορές.

Ο Hamilton εξήγησε ότι μείωσε την κλίση του πτερυγίου της εμπρός αεροτομής πριν από την εκκίνηση του αγώνα, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ισορροπία, λόγω του αδύναμου του πίσω μέρους της W14, που γλιστρούρε πολύ, αλλά κατέληξε με υπερβολική υποστροφή στις δύο τελευταίες γρήγορες στροφές του Red Bull Ring.

O Hamilton δήλωσε: «Αφαιρέσαμε πολύ από την εμπρός αεροτομή. Ξέραμε ότι είχαμε ένα πολύ κακό πίσω μέρος εδώ, οπότε βγάλαμε πολύ από την εμπρός αεροτομή για να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε την ισορροπία, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε μεγαλύτερο stint. Και τη μειώσαμε υπερβολικά. Έστριβα σχεδόν τέρμα το τιμόνι στις δύο τελευταίες στροφές. Μπαίνοντας στη στροφή 10, απλά γλιστρούσε και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για αυτό».

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Hamilton είχε αναφέρει στον ασύρματο ότι η Mercedes «δεν έστριβε» και η ομάδα προσάρμοσε τη ρύθμιση της εμπρός αεροτομής στο πρώτο pit stop του Βρετανού, γεγονός που βελτίωσε την ισορροπία του μονοθεσίου. O Hamilton εξήγησε: «Μέσω των pit stop προσθέσαμε πολύ φτερό. Το μονοθέσιο άρχισε σιγά σιγά να επανέρχεται, ώστε να μπορεί τουλάχιστον να παραμένει στην πίστα».

Οι περισσότεροι οδηγοί έλαβαν προειδοποιήσεις για υπέρβαση των ορίων της πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Hamilton, όπως και άλλοι οδηγοί, δήλωσε ότι χρειάζονται αλλαγές στο Red Bull Ring για να μην επιβάλλονται τόσες πολλές ποινές: «Νομίζω ότι μάλλον πρέπει να βρουν μια νέα λύση για αυτή την πίστα».

F1 - Lewis Hamilton (Mercedes) & Lando Norris (McLaren), GP Αυστρίας 2023

«Πριν από μερικά χρόνια, όταν δεν είχαμε το θέμα των ορίων, η πίστα ήταν πολύ πιο ευχάριστη στην οδήγηση. Είναι περίεργο να οδηγείς και να πρέπει να σχολιάζεις το μονοθέσιο μπροστά σου, επειδή αυτό σου έχει ζητήσει η ομάδα να κάνεις. Νομίζω ότι το έκαναν στο Austin πριν από δύο χρόνια. Αυτό δεν είναι αγώνας, σωστά;»

Αφού άρχισε να δέχεται προειδοποιήσεις, ο Hamilton ανέφερε ότι πολλοί από τους αντιπάλους του είχαν εξόδους από την πίστα, συμπεριλαμβανομένου του Lando Norris. O Hamilton δήλωσε: «Έβγαινε τόσο πολύ εκτός πίστας, ήταν τρελό. Μόλις με προσπέρασε, βγήκε τουλάχιστον 10 φορές, το ίδιο και ο Perez. Ο Perez έβγαινε στη στροφή 9, τη στροφή 10 και δεν πήρε ποινή. Οπότε προφανώς θα έπρεπε να μπορούμε να βγαίνουμε εκτός και κανείς να μην παίρνει ποινή».

Η Aston Martin κατέθεσε διαμαρτυρία για το αποτέλεσμα του GP Αυστρίας, ισχυριζόμενη ότι υπήρχαν πολλές παραβάσεις ορίων πίστας οι οποίες δεν τιμωρήθηκαν, ενώ θα έπρεπε. Τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές, βρισκόταν σε εξέλιξη η ακρόαση των αγωνοδικών για το ζήτημα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!