F1 – GP Αυστρίας: Τελικά αποτελέσματα αγώνα

Η FIA ανακοίνωσε τα τελικά αποτελέσματα του GP Αυστρίας, με πολλούς οδηγούς να δέχονται ποινές. Ο Carlos Sainz έπεσε από την 4η στην 6η θέση, ενώ ο Lewis Hamilton βρέθηκε πίσω από τον team-mate του στην τελική κατάταξη του αγώνα.

F1 – GP Αυστρίας: Τελικά αποτελέσματα αγώνα

Η FIA ανακοίνωσε τα τελικά αποτελέσματα του GP Αυστρίας, με πολλούς οδηγούς να δέχονται ποινές. Ο Carlos Sainz έπεσε από την 4η στην 6η θέση, ενώ ο Lewis Hamilton βρέθηκε πίσω από τον team-mate του στην τελική κατάταξη του αγώνα.

Έπειτα από τη διαμαρτυρία της Aston Martin για τα αποτελέσματα του GP Αυστρίας, την οποία οι αγωνοδίκες έκαναν αποδεκτή, άλλαξε η τελική κατάταξη του αγώνα, καθώς στα αρχικά αποτελέσματα, δεν είχαν επιβληθεί όλες οι ποινές που θα έπρεπε.

Η διεύθυνση αγώνων δεν είχε τη δυνατότητα να εξετάσει κατά τη διάρκεια του Grand Prix όλες τις περιπτώσεις όπου υπήρχε o ισχυρισμός πως ένα μονοθέσιο είχε βγει εκτός πίστας, καθώς ξεπερνούσαν τις 1.200.

Εντέλει, η κατάταξη του GP Αυστρίας άλλαξε εντελώς, αφότου η διεύθυνση αγώνων της Formula 1 εξέτασε όλα τα περιστατικά για παράβαση ορίων πίστας και επέβαλε πολυάριθμες ποινές. Δεδομένου του αυξημένου αριθμού παραβάσεων, ορίστηκε ότι αν κάποιος οδηγός είχε βγει εκτός πίστας 4 φορές, δεχόταν ποινή 5 δλ. και αν είχε βγει 5 φορές δεχόταν 10 δλ. Αν είχε βγει εκτός πίστας 9 φορές δεχόταν άλλα 5 δλ. και στις 10 εξόδους δεχόταν κι άλλα 10 δλ.

Ο Carlos Sainz δέχθηκε ποινή 10 δλ. και ο Ισπανός οδηγός της Ferrari έπεσε από την 4η στην 6η θέση. Συνεπώς, ο Lando Norris (McLaren), ανέβηκε στην 4η θέση και ο Fernando Alonso (Aston Martin) στην . Ο Lewis Hamilton δέχθηκε ποινή 10 δλ. και βρέθηκε από την 7η στην 8η θέση, πίσω από τον team-mate του στη Mercedes, George Russell. Επίσης, ο Pierre Gasly (Alpine) δέχθηκε ποινή 10 δλ., που τον έριξε από την 9η στη 10η θέση, πίσω από τον Lance Stroll (Aston Martin).

O Alex Albon (Williams) δέχθηκε ποινή 10 δλ., o Esteban Ocon (Alpine), δέχθηκε ποινή 30 δλ., ο Nyck de Vries (AlphaTauri) 15 δλ., ο Logan Sargeant (Williams) 10 δλ. και ο Yuki Tsunoda (AlphaTauri) 5 δλ.

Η FIA ανακοίνωσε ότι θα προτείνει ξανά στους ιθύνοντες του Red Bull Ring να τοποθετηθεί αμμοπαγίδα στην εξωτερική των δύο τελευταίων στροφών (9/10), όπως κάνει εδώ και πολλά χρόνια. Αν και αυτό πάει αντίθετα από τις απαιτήσεις του MotoGP, η FIA ανέφερε ότι έχει αποτελέσει καλή λύση σε άλλες πίστες με παρόμοιο πρόβλημα.

Φέτος, τα kerb του Red Bull Ring ήταν λιγότερο επιθετικά και είχαν αφαιρεθεί τα κίτρινα ογκώδη kerb πίσω από τα κανονικά, που έχουν σχήμα λουκάνικου και τραυματίζουν τα μονοθέσια αν κάποιος οδηγός τα καβαλήσει άτσαλα. Η απουσία τους επέτρεψε στους οδηγούς να εκμεταλλεύονται περισσότερο τα όρια πίστας, δημιουργώντας την τραγελαφική κατάσταση που εκτυλίχθηκε, με τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα να ανακοινώνονται 5 ώρες μετά τον τερματισμό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!