F1: Οδηγός προσομοιωτή της Audi ο Neel Jani

Η Audi στρατολόγησε ως οδηγό προσομοιωτή τον Ελβετό νικητή των 24 Ωρών του Le Mans και πρώην εφεδρικό της Toro Rosso, Neel Jani, για να βοηθήσει στην εξέλιξη της γερμανικής μονάδας ισχύος της Formula 1 για το 2026.

F1: Οδηγός προσομοιωτή της Audi ο Neel Jani

Η Audi στρατολόγησε ως οδηγό προσομοιωτή τον Ελβετό νικητή των 24 Ωρών του Le Mans και πρώην εφεδρικό της Toro Rosso, Neel Jani, για να βοηθήσει στην εξέλιξη της γερμανικής μονάδας ισχύος της Formula 1 για το 2026.

Η Audi έχει ανακοινώσει ότι θα εισέλθει στη Formula 1 το 2026, κατασκευάζοντας μονάδα ισχύος για τους καινούργιους τεχνικούς κανονισμούς και αγοράζοντας την πλειονότητα της ομάδας της Sauber (νυν Alfa Romeo). Από το 2026, θα αφαιρεθεί η περίπλοκη και ακριβή MGU-H (ο ηλεκτροκινητήρας που είναι συνδεδεμένος με το turbo) από τις μονάδες ισχύος, αλλά θα αυξηθεί η παραγωγή ισχύος από το υβριδικό σύστημα σε περίπου το ήμισυ της συνολικής ιπποδύναμης. Παράλληλα, θα χρησιμοποιούνται 100% βιώσιμα καύσιμα και οι κατασκευαστές θα λειτουργούν υπό budget cap, όπως και οι ομάδες.

H επάνδρωση του τμήματος μονάδων ισχύος της Audi αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του τρέχοντος έτους, με τον τελικό στόχο για το συνολικό προσωπικό να είναι τα 300 άτομα. Το μονοκύλινδρο μοντέλο προσομοιώσεων της Audi ξεκίνησε να δοκιμάζεται στα δυναμόμετρα της εταιρείας στα τέλη του 2022, ενώ η -επίσης νεοσύστατη- Red Bull Powertrains ξεκίνησε δοκιμές με 6κύλινδρο μοντέλο το περασμένο καλοκαίρι.

Αυτό σημαίνει ότι η Audi βρίσκεται 6-8 μήνες πίσω από τους ανταγωνιστές της, καθώς το δικό της 6κύλινδρο μοντέλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων αναμένεται να ξεκινήσει να δοκιμάζεται στα δυναμόμετρα έως το τέλος της χρονιάς. Η Audi αποφάσισε επίσης να προσλάβει τον 39χρονο οδηγό Neel Jani (o οποίος ήταν δοκιμαστής της Sauber και της οικογένειας της Red Bull στο παρελθόν), για να τη βοηθήσει στο πρόγραμμα προσομοιώσεων που θα λειτουργήσει στο εργοστάσιο του Neuburg.

O Jani, ο οποίος κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) το 2016 με την Porsche, έχει συμμετάσχει σε νεοσύστατα προγράμματα μηχανοκίνητου αθλητισμού του ομίλου Volkswagen. Μαζί με τον Andre Lotterer, ηγήθηκε της Porsche για την πρώτη της είσοδο στη Formula E τη σεζόν 2019-20.

Ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Audi, Oliver Hoffman, δήλωσε: «Χρειαζόμαστε έναν οδηγό εξέλιξης ο οποίος εκτός από κατανόηση της τεχνολογίας, φέρνει και πολύπλευρη εμπειρία, ιδίως όσον αφορά τη διαχείριση ενέργειας σε συνθήκες αγώνα».

Στη Sauber, την οποία διοικεί από τη θέση του CEO ο Andreas Seidl, πρώην επικεφαλής της ομάδας της McLaren, επέστρεψε και ο πρώην τεχνικός διευθυντής της βρετανικής ομάδας, James Key, ο οποίος αποδεσμεύθηκε από τα καθήκοντά του στο Woking νωρίτερα φέτος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!