F1: O επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull είπε όχι στη Ferrari

Σύμφωνα με ιταλικό δημοσίευμα, ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull Enrico Balbo αρνήθηκε την πρόταση της Ferrari να προσχωρήσει στο Maranello, όπως και ο τεχνικός διευθυντής της αυστριακής ομάδας, Pierre Wache.

F1: O επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull είπε όχι στη Ferrari

Σύμφωνα με ιταλικό δημοσίευμα, ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull Enrico Balbo αρνήθηκε την πρόταση της Ferrari να προσχωρήσει στο Maranello, όπως και ο τεχνικός διευθυντής της αυστριακής ομάδας, Pierre Wache.

Είχαμε αναφέρει πριν από το GP Αζερμπαϊτζάν ότι η Ferrari είχε προσεγγίσει -μεταξύ άλλων μηχανολόγων- τον επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull, τον Ιταλό Enrico Balbo. Ωστόσο, ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Helmut Marko, είχε αρνηθεί ότι o συγκεκριμένος υψηλόβαθμος τεχνικός του Milton Keynes αποτελούσε μέρος των διαπραγματεύσεων αποδέσμευσης προσωπικού στις οποίες έχουν εισέλθει οι δύο ομάδες.

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της ιταλικής αθλητικής εφημερίδας La Gazzetta dello Sport, η Ferrari έκανε πρόταση στον Enrico Balbo, ο οποίος όμως την αρνήθηκε. Το ίδιο φαίνεται ότι συνέβη και με τον Γάλλο τεχνικό διευθυντή της Red Bull, Pierre Wache. Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι η Ferrari είχε προσεγγίσει και τον  νυν τεχνικό διευθυντή της Aston Martin, Dan Fallows, στις αρχές του το 2021, όταν ήταν ακόμα επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull.

Αναφέρεται ότι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Βρετανού αεροδυναμιστή και του τότε επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, βρίσκονταν σε προχωρημένο στάδιο, ωστόσο διακόπηκαν απότομα, καθώς η ιταλική ομάδα δεν ήταν διατεθειμένη να ικανοποιήσει τις οικονομικές απαιτήσεις του Fallows. Τεχνικοί της Red Bull έχουν συμφωνήσει να προσχωρήσουν στη Ferrari, αλλά δεν πρόκειται για τόσο υψηλόβαθμους τεχνικούς όσο οι προαναφερθέντες.

Ωστόσο, αυτοί οι τεχνικοί θα πρέπει να περάσουν αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα εκτός εργασίας πριν προσχωρήσουν στο τεχνικό τμήμα του Maranello. Για να τους φέρει νωρίτερα, η Ferrari κρατάει στα χέρια της ένα εργαλείο διαπραγματεύσεων: την αποδέσμευση του αγωνιστικού διευθυντή της, Laurent Mekies, ο οποίος θα αναλάβει επικεφαλής της AlphaTauri, θυγατρικής ομάδας της Red Bull.

O νυν επικεφαλής της AlphaTauri, Franz Tost, ανέφερε όσον αφορά τη διαδικασία μεταγραφής του Laurent Mekies: «Πρώτα απ’ όλα, είναι μεταξύ του Laurent και του Fred (Vasseur, επικεφαλής της ομάδας της Ferrari). Στη συνέχεια, η Red Bull θα αναλάβει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Νομίζω ότι ο Oliver Mintzlaff (διευθύνων σύμβουλος της Red Bull) θα μιλήσει στη συνέχεια με τον CEO της Ferrari (Benedetto Vigna) και θα βρουν μια λύση».

Αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η Ferrari θα φέρει στο GP Μαϊάμι έναν καινούργιο διαχύτη για την SF-23, που θα ενισχύει το stall -παύση αεροδυναμικής λειτουργίας- του δαπέδου, ώστε να αυξάνεται η ταχύτητα στις ευθείες με ανοιχτό DRS. O νέος διαχύτης θα τοποθετηθεί μόνο στο ένα μονοθέσιο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, ώστε η ομάδα να συγκρίνει τα δεδομένα σε σχέση με την παλιά έκδοση. Παράλληλα, η Ferrari κατάφερε να σώσει την MGU-K που αντικατέστησε στο μονοθέσιο του Carlos Sainz στο Μπακού, καθώς επρόκειτο απλά για ένα πρόβλημα αισθητήρα.

F1 - Carlos Sainz (Ferrari), GP Αζερμπαϊτζάν 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!