O Gary Gannon, πρώην μηχανολόγος αγώνων των Romain Grosjean, Mick Schhumacher και Nico Ηulkenberg στην ομάδα της Haas στη Formula 1, μετέβη στην Aston Martin, σε άγνωστο ακόμη τεχνικό ρόλο. O Gannon εργαζόταν για τη Haas τα τελευταία 10 χρόνια και ξεκίνησε να εργάζεται στην Aston Martin αυτή την εβδομάδα, αν και δεν είναι ακόμα σίγουρο αν θα αναλάβει το ρόλο του μηχανολόγου αγώνων ενός εκ των δύο οδηγών της, Fernando Alonso και Lance Stroll, ή αν θα έχει διαφορετικά καθήκοντα.
Το 2024, μηχανολόγος αγώνων του Stroll ήταν ο Ben Michell, ο οποίος συνεργάζεται με τον Καναδό και γιο του ιδιοκτήτη της ομάδας Lawrence Stroll από το 2021, ενώ ο Alonso συνεργάστηκε με τον Chris Cronin. Ο Cronin είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τους Sebastian Vettel και Sergio Perez στην ομάδα.
Η μεταγραφή του Gannon έρχεται μία χρονιά πριν από το ξεκίνημα της συνεργασίας της Aston Martin με την Honda, που θα προμηθεύει μονάδες ισχύος στη βρετανική ομάδα από το 2026. Η προηγούμενη εμπειρία του Gannon θα μπορούσε να του φανεί χρήσιμη, καθώς πέρασε 10 χρόνια εργαζόμενος ως μηχανολόγος εξέλιξης της Honda στα Αμερικανικά Πρωταθλήματα μονοθεσίων CART και αντοχής American Le Mans Series (που δεν υπάρχουν πια).
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Στο παρελθόν εργάστηκε επίσης για την ομάδα Marussia στην F1 πριν από την προσχώρησή του στη Haas. Αυτή η πρόσληψη είναι μία από τις πολλές αλλαγές τις οποίες κάνει αυτό τον καιρό η Aston Martin.
Την περασμένη εβδομάδα, αποκαλύφθηκε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Andy Cowell θα αναλάβει επίσης τον ρόλο του διευθυντή της, ενώ αναμένεται διακαώς η έλευση του Adrian Newey στις 3 Μαρτίου. Μέχρι τότε θα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί και η καινούργια αεροδυναμική σήραγγα της Aston Martin.

Στο άλλο στρατόπεδο, η Haas θα αλλάξει και τους δύο μηχανολόγους αγώνων των οδηγών της, με την αποχώρηση του Mark Slade και την Laura Müller να γίνεται η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτό το ρόλο στην ιστορία της Formula 1, και θα βρίσκεται στο πλευρό του Esteban Ocon.
Μιλώντας για μηχανολόγους αγώνων, αξίζει να αναφερθεί ότι ο Iσπανός πρώην μηχανολόγος του Charles Leclerc στη Ferrari, ο Ισπανός Xavier Marcos Padros, προσχώρησε στην ομάδα της Cadillac στους αγώνες αντοχής (WEC και IMSA), στο πρόγραμμα με αυτοκίνητο LMDh του αμερικανικού κατασκευαστή που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην F1 το 2026.