F1: H Audi έχει διαφορά να καλύψει όσον αφορά τη μονάδα ισχύος

Ο επικεφαλής της Sauber, Mattia Binotto, παραδέχτηκε ότι η Audi είναι προετοιμασμένη να έχει μία αρχική «διαφορά για να καλύψει» όταν κάνει το ντεμπούτο της ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος στη Formula 1 το 2026.

F1: H Audi έχει διαφορά να καλύψει όσον αφορά τη μονάδα ισχύος

Ο επικεφαλής της Sauber, Mattia Binotto, παραδέχτηκε ότι η Audi είναι προετοιμασμένη να έχει μία αρχική «διαφορά για να καλύψει» όταν κάνει το ντεμπούτο της ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος στη Formula 1 το 2026.

Το γεγονός ότι η Audi θα κάνει για πρώτη φορά την είσοδό της στη Formula 1 το 2026, κατασκευάζοντας μονάδες ισχύος υπό τους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θα τους διέπουν, και έχοντας αγοράσει την ομάδα της Sauber για να την κάνει εργοστασιακή, είναι ίσως μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις των τελευταίων ετών για το σπορ. Τον Αύγουστο, τη διεύθυνση της Sauber ανέλαβε ο πρώην επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto.

O γεννημένος στη Λοζάνη Ιταλός βρίσκεται ακόμα στη διαδικασία αξιολόγησης της Sauber, καθώς και των προσπαθειών της Audi στον τομέα των μονάδων ισχύος. H Audi γνωρίζει ότι αντιμετωπίζει αγώνα δρόμου για να ανταγωνιστεί τους ήδη υπάρχοντες κατασκευαστές επί ίσοις όροις. Ο Binotto δήλωσε: «Τις τελευταίες ημέρες και εβδομάδες επισκέπτομαι το Neuberg», δηλαδή τις εγκαταστάσεις της Audi στη Γερμανία, όπου προετοιμάζει τον υβριδικό V6 του 2026.

«Ο κινητήρας εξελίσσεται καλά, τρέχει στο δυναμόμετρο και κάποιες μεγάλες αποστάσεις μέχρι στιγμής έχουν ήδη εκτελεστεί. Νομίζω ότι είναι μια διαδικασία μάθησης. Ανταγωνιζόμαστε άλλους οργανισμούς όπου οι κατασκευαστές έχουν κατασταλάξει. Σίγουρα, όλη η εμπειρία είναι αρκετά σημαντική και έγκυρη».

«Έτσι, ενώ νομίζω ότι η οργάνωση και οι εγκαταστάσεις της Audi είναι εξαιρετικές, τα προγράμματα προχωρούν, εξακολουθεί να υπάρχει μια καμπύλη μάθησης, η οποία πρέπει να γίνει. Οπότε περιμένω αρχικά να έχουμε διαφορά να καλύψουμε. Πόσο μεγάλο θα είναι αυτή, νομίζω ότι ποτέ δεν μπορείς να το ξέρεις».

«Μόνο από τη στιγμή που θα βρεθούμε στην πίστα θα μπορούμε να καταλάβουμε. Αλλά έχουμε περισσότερο από ένα χρόνο από τώρα μέχρι τότε. Υπάρχει ένα εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης στα δυναμόμετρα και θα είναι καθήκον μας να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε να το εφαρμόσουμε, επιταχύνοντας όσο μπορούμε, προσπαθώντας να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικοί στην αρχή του 2026».

Το σχόλιο του MotorOne

Ήταν αναμενόμενο ότι η Audi δεν θα είχε τη δυνατότητα να εισέλθει στην F1 και να ανταγωνιστεί άμεσα κατασκευαστές που ασχολούνται με πολύ παρόμοιες μονάδες ισχύος περισσότερο από μία δεκαετία. Το πραγματικό ερώτημα είναι πόσο μεγάλη θα είναι η διαφορά που θα τη χωρίζει από την κορυφή, όπως επίσης και αν θα καταφέρει να παλέψει με τη Red Bull Powertrains που βρίσκεται στην ίδια θέση, έχοντας επίσης ξεκινήσει από το μηδέν. Το γεγονός ότι υπό τον Andreas Seidl, η ομάδα επικεντρώθηκε υπερβολικά στο 2026, παραμελώντας το παρόν, έχει αφήσει τη Sauber πίσω από τους αντιπάλους της.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!